Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het is weer raak.....gestruikeld in de disco maar niet gevallen....bang...weer bursitis....thuisgekomen wilde ik om ongeveer 12.00 naar de bedstede gaan maar vond mezelf om 0.1.15 naast de wc liggen op de vloer met een plasje bloed naast mijn hoofd maar geen pijn...ben waarschijnlijk gestruikeld wegens de bursitis en ergens tegenaan gevallen en het bewustzijn voor ongeveer 45 minuten verloren...en pas uren later zag ik de kleine open wond op de rechterslaap...toen ik bijkwam kon ik me wel duidelijk herinneren dat ik tegen 12.00 thuiskwam maar ik wist niet hoe ik gevallen was.....SPACE....THE FINAL FRONTIER........ :run:  :run:  :run:  :run:

MAART 2019




bananacreek

Een nog onschuldig Klootzakske... :confused2:  :lachen:  :lachen:  :run:  :run:



Een volwassen Klootzak.... :confused2:  :denk:  :denk:  :run:  :run:  :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:

bananacreek

Toch de hele dag lichte hoofdpijn...dus toch met het hoofd op de tegels gevallen?.... :denk:  :weetikniet:  :weetikniet:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Zuid- Oosten van Mt Talinis ter hoogte van Malatapay.....begint al elke lunchtime met regens.... :thumb:  :thumb: