Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ok...up we go...hasta la vista bananakloot....merry xmas.... :xmas:  :xmas:  :xmas:  :sinterklaas:


bananacreek

Ik vind slangen gracieus en heb al heel wat op bezoek gehad en dit was toch wel de grootste................. :happy:  :happy:

bananacreek

Jan 23, 2013, met Manke Nelis en de Klootman naast de werkplaats.... :jajaja:  :jajaja:



Love @ first sight...... :happy:  :happy:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 mei 2019, 13:11:28
Jan 23, 2013, met Manke Nelis en de Klootman naast de werkplaats.... :jajaja:  :jajaja:



Love @ first sight...... :happy:  :happy:


Maar die slang (Manke Nelis) overleed een paar dagen later omdat hij waarschijnlijk te lang onopgemerkt in het visnet verstrikt zat voordat ik hem ontdekte.... :ripba8:  :ripba8:

bananacreek


bananacreek

Een paar jaar geleden beet een cobra een karabouw in de buik en het beest van 700 kg stierf binnen een paar uur..... :ripba8:  :ripba8:


Guadalupe

Inderdaad mooie beesten,vind ik dan.
In Mindanao hadden we er ook eens 1 in huis.Onze helper bestookte de slang met knoflook tenen,het beest ging er wel vandoor maar of dat altijd zo zal zijn  ??
Wie lacht niet wie de mens beziet.

bananacreek

CitaatShooting Incident Victimizing Foreign National

When: At about 7:01 PM of May 18,2019

Where: Highway Banilad near Giegies Store and Roilan Bakery, Dumaguete City, Negros Oriental

Who: Victim: Martin Kreuser, 56 years old, German National, resident of San Jose Village this city

Suspect: One (1) male person wearing gray jacket and black bullcap

On the said time, date and place wherein a shooting incident transpired victimizing one (1) foreign national with the use of an unknown caliber pistol hitting the latter at the right back lumbar portion of the body.

Victim was already rushed to SUMC upon arrival of responding PNP pers for immediate medical treatment.

The personnel from this office is now conducted hot pursuit operation for possible identification and arrest of fleeing suspect.

Source: NORPPO PNP