Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja, inderdaad..... :hoedjeaf:  :hoedjeaf: ..maar staat niet bij hoe lang wachten op de tussenstop?

bananacreek


Kano


Citaat van: bananacreek op woensdag 29 mei 2019, 01:23:08
Ja, inderdaad..... :hoedjeaf:  :hoedjeaf: ..maar staat niet bij hoe lang wachten op de tussenstop?

Zowel de reis heen als terug is ongeveer 16 uur met 1 tussenstop. Dat is een betrekkelijk korte reistijd, dus die tussenstops zullen dan niet land duren.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Dank u maar kan je vanuit de  :smiley-philippines:  betalen?...met pesos of euros?.... :hoedjeaf:

tjenn

Citaat van: Kano op woensdag 29 mei 2019, 02:13:04

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 mei 2019, 01:23:08
Ja, inderdaad..... :hoedjeaf:  :hoedjeaf: ..maar staat niet bij hoe lang wachten op de tussenstop?

Zowel de reis heen als terug is ongeveer 16 uur met 1 tussenstop. Dat is een betrekkelijk korte reistijd, dus die tussenstops zullen dan niet land duren.
Dat is inderdaad een zeer korte reistijd en vooral een goede prijs.

Rich

Is met Cathay Pacific en overstaptijd heen in Hongkong is 1u. 05  en terug 2u. 05
Rich de Nederbelg.

eddyvm

Hallo
Creek,ga gewoon naar een reisbureau en laat hun die vlucht zien.Dat heb ik nu tweemaal hier in Tagbilaran,Bohol gedaan,zonder problemen.Laatste keer zijn we met drie vanuit Cebu naar Madrid gevlogen,terugvlucht was vanuit Rome naar cebu.met china eastern.was ok.en voor minder dan 95000p voor ons drieen.
Het voorstel van het reisbureau jan iets schelen,maar toch niet zoveel.beste en sterkte nog.eddy

bananacreek

Ja, dank u..... maar die vluchten zijn ongeveer 4 dagen apart en ik wil 8 dagen gaan en dan waren de prijzen weer in de 68000 pesos... :denk:  :confused2:

bananacreek

Dit was een goede vriend en gestorven hier in Dumaguete in 1994 aan nierkanker en kwam uit Zutphen

Maar zijn  :smiley-philippines:  vrouw is nu niet zo vriendelijk als ze toen was.... :negatief:  :negatief:


bananacreek

Citaat van: Rich op woensdag 29 mei 2019, 10:09:20
Is met Cathay Pacific en overstaptijd heen in Hongkong is 1u. 05  en terug 2u. 05

Dat is mooi... :jajaja:  :hoedjeaf: