Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 mei 2019, 12:53:04
Citaat van: Rich op woensdag 29 mei 2019, 10:09:20
Is met Cathay Pacific en overstaptijd heen in Hongkong is 1u. 05  en terug 2u. 05

Dat is mooi... :jajaja:  :hoedjeaf:

Ja idd mooi, maar is maar 4 dagen en daar heb je niets aan, blijf je langer dan ga je al gauw heel wat meer betalen.
Ga je bijvoorbeeld voor 3 weken dan betaal je al snel iets meer dan 1000 euro, maar de overstaptijden bij Cathay vallen meestal erg mee en bijna nooit langer dan  2,5 uur.
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: eddyvm op woensdag 29 mei 2019, 11:08:51
Hallo
Creek,ga gewoon naar een reisbureau en laat hun die vlucht zien.Dat heb ik nu tweemaal hier in Tagbilaran,Bohol gedaan,zonder problemen.Laatste keer zijn we met drie vanuit Cebu naar Madrid gevlogen,terugvlucht was vanuit Rome naar cebu.met china eastern.was ok.en voor minder dan 95000p voor ons drieen.
Het voorstel van het reisbureau jan iets schelen,maar toch niet zoveel.beste en sterkte nog.eddy

:thumb:  :thumb:

stijn54

Citaat van: Rich op woensdag 29 mei 2019, 13:04:15
Citaat van: bananacreek op woensdag 29 mei 2019, 12:53:04
Citaat van: Rich op woensdag 29 mei 2019, 10:09:20
Is met Cathay Pacific en overstaptijd heen in Hongkong is 1u. 05  en terug 2u. 05

Dat is mooi... :jajaja:  :hoedjeaf:

Ja idd mooi, maar is maar 4 dagen en daar heb je niets aan, blijf je langer dan ga je al gauw heel wat meer betalen.
Ga je bijvoorbeeld voor 3 weken dan betaal je al snel iets meer dan 1000 euro, maar de overstaptijden bij Cathay vallen meestal erg mee en bijna nooit langer dan  2,5 uur.
Inderdaad. Ter info :
Vorig jaar met cathay voor zes maanden verblijf voor 967 nu rond 1150 eur en meer afhankelijk van de periode.
Nu geboekt via schipholtickets met KLM voor 760 eur maar zonder ruimbaggage. Ik had dit niet gezien bij het boeken en de site vestigde er ook de aandacht niet op grrrr
Rechtstreeks boeken bij KLM was goedkoper geweest! Op dat moment slecht 740 eur en 80 eur voor 1 ruimbaggage= 820 eur.
KLM kon mij niet zeggen hoeveel ik zou moeten betalen voor 1 ruimbagage van max 23 kilo. Ik moest daarvoor  naar Avia partner : 1 ruimbagage van 23 kilo 2 x 60 eur heen en terug. Maar ik kan in Zaventem slechts 1 maal 60 eur betalen zo het blijft afwachten wat ze me in Cebu gaan aanrekenen.
Ik begrijp het niet maar momondo noch skyscanner vermeldden KLM rechtstreeks boeken  als goedkoper.

bananacreek

Huis van een Nederlander met uitzicht op Tanjay en Bais...........droomplaats..dacht eerst dat ik in de hemel kwam...maar bleek een droom... :confused2:  :confused2:


Willy

Citaat van: Rich op woensdag 29 mei 2019, 13:04:15
Citaat van: bananacreek op woensdag 29 mei 2019, 12:53:04
Citaat van: Rich op woensdag 29 mei 2019, 10:09:20
Is met Cathay Pacific en overstaptijd heen in Hongkong is 1u. 05  en terug 2u. 05

Dat is mooi... :jajaja:  :hoedjeaf:

Ja idd mooi, maar is maar 4 dagen en daar heb je niets aan, blijf je langer dan ga je al gauw heel wat meer betalen.
Ga je bijvoorbeeld voor 3 weken dan betaal je al snel iets meer dan 1000 euro, maar de overstaptijden bij Cathay vallen meestal erg mee en bijna nooit langer dan  2,5 uur.
Ik heb verleden week geboekt bij Cathay naar Manila voor een periode van 3 weken in de periode feb-maart van volgend jaar: 30kg bagage incluis, overstap in Hong Kong, totaal heen 16u en terug 17u: kostprijs 592€.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 mei 2019, 12:46:01


Geen idee wat hij gegeten had.....maar de katten bleven doorschijten (drukken) op mijn gras en toen geprobeerd ze op te ruimen met rattengif vermengd met sardines (in tomatosauce) ...maar dat hielp niet en toen het volgende gebruikt gemengd met sardines:

Furadan koop je bij FEMAS (crossing Colon-Real street) @ P23 voor 250 grammos

https://en.wikipedia.org/wiki/Carbofuran

Vanmorgen drie stinkende dode katten gevonden ..... :denk:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:

Wil je poepen doe dat dan op het gras van je baas (meestal zwerfkatten)

Ik hou van katten zolang ze niet de zaak volschijten op het gras van een ander.... :confused2:  :confused2:

FURADAN gelezen en dat is zeeeer gevaarlijk spul en vraag me af bij welke croppen ze dat hier nog gebruiken....... :denk:  :denk:  :ripba8:  :ripba8:

Gisteravond stond de Duitse buurman (goede man) op zijn dak om de slang te zoeken en hij was met de foto's naar de DENR geweest en daar werd hem verteld dat als wanneer een Pyton genoeg gegeten heeft dan gaat hij voor een aantal dagen/weken een rustplaats zoeken maar zal waarschijnlijk later terugkeren naar de plaats waar hij voor het laatst zijn proooi heeft gevangen..... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

Maar de mof klaagde dat zijn kat verdwenen was en nu weet ik waar die zit en ze hebben hem horen "schreeuwen"  .... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8: 

bananacreek


bananacreek

Vergeet de FEEBO maar even.............. :confused2:  :confused2:

Op de vlucht naar Manila?...arrives vanuit Zamboanga City


bananacreek