Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nieuw bij Lee Plaza...Geigerteller?....Klantenteller?....Scanner?.....Als je er door komt wordt je toch nog bevoeld..... :denk: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  3 december 2015, 12:25:25
Daar vlak achter hangt de opositie commentaar op de governor....... :lachen: :lachen: (Arnie Teves) (eigenaar van Honecomb)







bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 december 2015, 12:13:43
Citaat van: bananacreek op donderdag  3 december 2015, 12:25:25
Daar vlak achter hangt de opositie commentaar op de governor....... :lachen: :lachen: (Arnie Teves) (eigenaar van Honecomb)








Derde wereldoorlog begint hier....... :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Election time...zeer gevaarlijk............... :jajaja: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Eeven kleine revenge tegen de kerk voor de aanval van gisteren wegens zijn belediging van den Paus..(Duterte).. :lachen: :lachen: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Weer beet...3 stuks.... :happy: :happy: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



@ The forum admin team: "Please stop this Bananacreek....he is wiping out our race completely....please help us"

 

bananacreek

Een ex housekeeper vroeg om 1500 pesos te "lenen".... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Reden: Een buurman van haar heeft vele bomen op zijn land staan en verkoopt zes grote bomen waaronder Germelina, Kube en Bakan....voor P1500 ...spotprijs...

Bakan en Kube zijn lokale namen zoals gebruikt in de bergen.....

Maar zoals ze die bomen beschreef met een hoogte van 30  :smiley-philippines: meter is het voor niets en zou dat in een houtzaak in Dumaguete tegen de 40 duizend pesos opleveren...

Maar het hout wordt in de bergen gezaagd met een prijs van zes pesos per boardfoot....



Sorry.....dat was een verkeerde chainsaw :denk: :denk:



Ze gaan daar twee nieuwe huisjes van maken en dan kunnen ze aangesloten worden op (mijn) Noreco extension....

Als ze niet willen kopen na 13 december dan gaat de buurman naar een andere koper zoeken....

Ik heb er niet lang moeten over nadenken en "LEEN" de 1500 pesos..... :confused2: :daag: :daag:

Maar natuurlijk ga ik de zaak controleren maar weet als zeker dat zulks goed komt...

Een die man heeft geld nodig en in de nabije toekomst wanneer ik mijn strandhuisje daar in de bergen ga opzetten (wordt een disco) dan weet ik waar ik mijn hout moet halen...maar aan de andere kant is het beter dat een boom kan leven.... :ripba8: :ripba8:



Een boardfoot = (l"xb":12) (inches)

bananacreek

Nog een clip betreffende Malapasqua Cebu......maar ik duik liever onder de dekens....ben bang voor koud water..... :run: :run: :run: :run:

[embed=640,525] <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/CEUUdTvB6EA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]