Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Zou gezond zijn?

Lee Plaza met veel meer import dan Robinsons






bananacreek

Reuzen tomaten (voor  :smiley-philippines:  begrip)....maar peperduur en vroeger was er een Duitser in de buurt van Amlan en die kweekte ook van dat spul maar tegen 60 pesos per kilo... :denk:

bananacreek


bananacreek



bananacreek


bananacreek

#24978
Hallo allemaal en wie dan ook.................. :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Vanmorgen reed ik op den motor langs Hypermart richting Junob.....met een snelheid van ongeveer 35 km/h.... en plotseling kwam er een zwarte NISSAN rechts naast me rijden met een schreeuwende duits sprekende foreigner die op mij ging kafferen voor wat dan ook...en ik reageerde in het Nedelands en Cebuano en uiteindelijk stak ik de vinger op......(kenteken: YAK-370).....maar weet niet meer hoe het adres van de geregistreerde te krijgen van de LTO via de gsm...... :denk:  :denk:

Ik was afgestapt maar de mof reed door en wilde waarschijnlijk niet vechten met een oude gedegenereerde (mooi woord) kankerlijer?.... :crazy:  :crazy:  :weetikniet:  :weetikniet:


bananacreek

In 1979 waren we hier met een man of vier foreigners en nu zijn het er 14000 die bij de BOI zijn ingeschreven (hele provincie dan neem ik aan)....veel te veel van die grootbekken en ze zouden eens schoon schip moeten maken... :denk:  :denk:  :thumb:  :happy:  :rennen:  :rennen:  :rennen:

De foreigners weten het altijd beter en klagen over de domme luie  :smiley-philippines: .....zo wat doe je dan hier?....sodemieter op en ga terug vanwaar je kwam als het daar zoveel beter is.... :daag:  :daag:  :daag:  :daag:

TRY TO UNDERSTAND THE CULTURE............. :denk:  :denk:

Mr. President I have a good idea to clean ship...... :happy:  :happy: