Nog kinderen nemen als je in de 40 bent?

Gestart door Jan69, zondag 5 december 2010, 23:27:47

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: stip66 op maandag  6 december 2010, 21:35:08

Enige neveneffect is dat je ballen 1 week alle kleuren van de regenboog hebben  :lachen:


Beste periode is dan ook het om te laten doen met de kerst  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

ganda


Vragen ze nu 26 â,¬ ?

10 jaar geleden was het gratis, alles werd door de mutualiteit betaald.

1 spuitje, effe wachten en just geteld 18 minuten later was de klus geklaard.


klootzakken (voorheen Jens)

#12
ik heb het ook zo beleefd, eerste huwelijk op de klippen zoon van nu 30 en zoon van nu 25 , ben in midd ook 2 maal opa [ prachtig] . in 2004 hertrouwd en heb bij mijn huidige filippijnse vrouw ook een zoon van nu 7 jaar oud. ja ook ik had er toen zo mijn bedenkingen over , er ging van alles en nog wat in mijn hoofd rond , en ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook niet zo zag zitten , ik had mijn verplichtingen al gedaan wat kinderen betreft . wauwwww ik moest weer helemaal over nieuw beginnen ,weer luiers in de boodschappenkar weer naar die vervelende ouderavonden op school, weer zorgen dat alles goed afgesloten is [ dit in verband met machines in de schuur en zwembad achter mijn huis in de tuin, heb zelfs overwogen om het bad te dumpen . ja ja kleine kinderen hebben ook veel nadelen, en ik was zo lekker vrij , had de hele soris al lang achter de rug en dan nog een keer het zelfde verhaal , ik dacht toen , nee dank je de koekkoek mij niet meer gezien . maar goed mijn vrouw had een hele grote kinder wens , en ja wie ben ik dan om zo,n vrouw dit te ontnemen. gelukkig had ik het gereedschap nog goed in orde  :copulatie: heb er een schot op gelost en warrempel raak , midden in de roos en net zo zwanger als het maar kan , jonge jonge wat een elende had ik mij nu weer op de hals gehaald. ik werd soms ziek van de gedachte aan weer die strontluiers en alle elende wat het weer met zich mee zou brengen, oppas bij een feestje en dergelijke.
en wat hebben mijn vrienden mij er mee geplaagt .
tot de 20ste week zwangerschap ................... we komen in het ziekenhuis voor kontrole toen we te horen kregen ,sory  uw kindje leeft niet meer.
als ik ooit verdriet heb gezien was het wel toen in de ogen van mijn asawa. toen wist ik het zeker , ik zou er alles aan doen om deze vrouw weer gelukkig te maken . dit is mij goed gelukt en daar heb ik nog nooit spijt van gehad .
wij hebben nu samen een dijk van een zoon 7 jaar oud en je wil niet weten hoe gek ik met hem ben , overigens ik ken geen 2e vrouw die zo gek is met haar zoon als die halve meter van mij, [ dat zijn natuurlijk alle moeders].
wat ik hier mee wil zeggen, je bent zo oud als je je zelf voeld.
het klikt ook zeer goed met de rest , mijn oudste zoons zijn ook zeer kontent met mijn vrouw en mijn vrouwke kan op haar beurt weer reuze met de boys overweg.
in dit opzicht is jens een gelukkig man .

jens.........

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

stip66

#13
Jaja Ganda, niks spuit komt er nog aan te pas...
Gewoon een pilleke voor het gezond verstand.
Lijkt meer en meer op  :smiley-philippines: mentaliteit, kinderkes maken en droppen bij opa en oma die midden de 60 zijn, maar tja dat kost weer niks huh ?
Van een rustige oude dag gesproken....

opinie

Citaat van: stip66 op dinsdag  7 december 2010, 00:03:59
Jaja Ganda, niks spuit komt er nog aan te pas...
Zonder verdoving nu? Ben je bij een SM-dokter geweest? :whip:

Hoe laat kan je nog met kinderen beginnen? Het is iets wat het koppel zelf moet inschatten.

Wat wel in de overweging moet betrokken worden is:
  • Zal men er nog lang genoeg zijn voor het (de) kind(eren)
  • zowel vader als moeder: toename van chromosoomafwijkingen
  • kan/wil men het nog aan
  • kinderen kunnen niet financieel ten laste van één partner vallen terwijl de andere partner zich er financieel tussenuit trekt.
  • studiemogelijkheden in combinatie met emigratie
  • en de algemene vragen die voor alle leeftijden gelden:
    • stabiele relatie: een kind als redding van een relatie  :neeneenee:
    • voldoende financiële zekerheid
    • willen beide partners het kind
    • ...
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

stip66

Citaat van: opinie op dinsdag  7 december 2010, 00:42:17
Zonder verdoving nu? Ben je bij een SM-dokter geweest? :whip:

GEK !

Neje, tegenwoordig " electrokuteren " ze je eitjes.
Voor de rest volledig bij bewustzijn.
Geen grap, maar toen stond er in de operatiezaal een radio op met de hit " Fuck me ".
Ik vroeg of ze iets klassiek konden opzetten, Ravell of zoiets  :haha:

2 electrische schokken, die ge niet voelt, snij, knip, naai, een sportonderbroek en ge kunt naar huis.

NB. Ge gaat wel als John Wayne naar huis  :lachen:

ganda

Wist ik niet, weer iets bijgeleerd.

Den bistourie is ne teaser met milliamperes ( behalve voor beren van venten, dan zetten ze er hoogspanning op   :haha:)

of zenk ont fantasére


Phille

Heren,

Toch wel een beetje raar om op deze vraag 'nog kinderen nemen als je in de 40 bent' een uitgebreide uitleg ivm de sterilisatie van mannen terug te vinden.

Is het echt zo dat velen onder ons interesse hebben om te trouwen met, in het algemeen jongere Filipina, maar geen plannen hebben om er een gezin mee uit te bouwen. Ik kan begrijpen dat vele hier onder ons reeds kinderen hebben en bijgevolg kinderen in hun nieuwe huwelijk niet als een mogelijke optie zien. Heeft men zichzelf al eens de vraag gesteld hoe de betreffende dames hier over denken. Er wordt hier toch heel regelmatig over een "leeftijdsverschil gesproken", dus in de meeste gevallen een relatie (meestal huwelijk) met een jonger iemand. Zo goed als elke vrouw heeft een kinderwens, dat is nu eenmaal de wil van de natuur. Als we dan een relatie aangaan met een jongere vrouw dan zal die druk toch wel toenemen met de tijd en indien de man hier niet aan toegeeft, dan zou het mij niet verbazen dat de vrouw op een bepaald moment kiest voor een man die wel bereid is haar een kind (of kinderen) te schenken, met een scheiding als gevolg. Dit is niet alleen van toepassing in een relatie met een filipina, dit is va toepassing in een relatie met een vrouw in het algemeen. Waar vanuit de cultuur van een filipina dit waarschijnlijk nog sterker leeft dan bij een westerse vrouw.

Is het niet een beetje egoistisch van een aantal mannen hier om hier geen rekening mee te houden. Ik ga ervan uit dat een filipina haar huwelijk pas als succesvol beschouwt als er ook kinderen aan te pas komen. Ik spreek grotendeels uit een persoonlijk engagement, mijn aanstaande is jong en heeft een zeer uitgesproken kinderwens. Als ik niet bereid ben hier in mee te gaan, dan kan ik beter niet trouwen, dat zou niet fair zijn tov haar. Ik wil haar dat niet ontnemen.

Groet
Phille




ganda

Citaat van: Phille op dinsdag  7 december 2010, 11:19:57
Ik ga ervan uit dat een filipina haar huwelijk pas als succesvol beschouwt als er ook kinderen aan te pas komen. Ik spreek grotendeels uit een persoonlijk engagement, mijn aanstaande is jong en heeft een zeer uitgesproken kinderwens. Als ik niet bereid ben hier in mee te gaan, dan kan ik beter niet trouwen, dat zou niet fair zijn tov haar. Ik wil haar dat niet ontnemen.

Groet
Phille


Ok recht voor de raap en zonder franjes.

Gegeven: Jij bent 45 en zij is 21. Binnenkort trouwen jullie.

Vraag: kindjes?

Antwoord: trouw en wacht 5 jaar om kindjes te maken, zie dat je eerst een stabiel huwelijk hebt.

Docent: 20 ervaring met Filipina



stip66

Phil, aangezien dit forum door uit voornamelijk mannelijke leden bestaat, moet het toch niet over de strijk en de Dag Allemaal gaan ?  :haha:
Ik wou gewoon maar aantonen dat een mannelijke sterilisatie een fluitje (  :lachen: ) van een cent is tegenwoordig.
Waarom promoot ik mannelijke sterilisatie ? Omdat dit voor ons practisch geen neveneffecten heeft.
Ik dacht dat dit voor vrouwen anders lag. Door de verstoorde hormonelijke werking gaan ze heel vlug een maatje groter nodig hebben.
Zowel de man als de Filippina hebben dat niet zo graag, als het te vermijden valt, toch ?

Ten tweede heb je gelijk dat iedere Filippina die nog nooit van haar eiland is afgeweest ( excuses voor de uitspraak ) een roedel kinderen wil.
Die van mij wou er ook nog, maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet terug naar de flessenmelk en pampers wil.
Ik zie me mijne puber niet afhalen om 12 uur in de discoteek op 60 jarige leeftijd. Look Grandpa is there to pick you up.  :haha:
Zij zien dit nog altijd als een vorm van zekerheid voor hun ouwe dag. Moeilijk om hun duidelijk te maken dat hier meestal de ouders zijn die hun grote kinderen financieel steunen. Velen gaan inderdaad varen of aboard om dan maandelijks geld op te sturen. Klinkt dit bekend in de oren ?

Allee, dit is mijn bedenking toch...