Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Bij ons in Lotus is de duurste overnachting 750 peso.Dit inclusief airco.Verder wel redelijk basic.Overnachting start vanaf 250 peso.
Rustige omgeving,prive strand,ver van de stad.
Tot eind april alles gereserveerd buiten een paar nachten tussen de reservaties door.......
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

gosternokke

@ Buizesmurf, dan gaan de zaken goed hoor ik, alle vol tot eind april.  Hoe krijg je dat voor elkaar ?  Het is daar toch zo,n beetje het einde van de wereld waar U zit ?   Heb je ook een website van je resort ?

Dan weer een onderkomen in Manila   :   Green Mango Inn
                                                       365 Aquirre Avenue
                                                        BF Homes, Sucat

                                                        Paranaque, Manila         


Kamers vanaf 700 peso, en op redelijke korte afstand van de Airport
 
  http://hotels.lonelyplanet.com/philippines/manila-r1974201/green-mango-inn-q1099390/

gosternokke

Vandaag een accomodatie in Damaguete, Haroldsmansion waar je ook voor minder dan 1000 peso de nacht kan doorbrengen.           http://www.haroldsmansion.com/

vvjoris

Citaat van: Rich op donderdag  3 februari 2011, 12:03:55
Citaat van: gosternokke op donderdag  3 februari 2011, 11:48:32
Dit keer een accomodatie  in Lapulapucity, Mactaneiland, Cebu     Het Axispension. prijzen beginnen bij 900 peso
                     
                                                  http://www.axispensionhotel.com/

Bij het openen van de link kreeg ik deze waarschuwing.

Dit is een gerapporteerde aanvalssite:

Veilig surfen
Diagnostische pagina voor axispensionhotel.com


Het gebeurt wel meer dat Google een compleet onschuldige site rapporteert als "gevaarlijk" In dit geval: bullshit....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

rudy1962

Hier brandde de lamp dus duidelijk niet   :neeneenee: . Kijk ook hoe vuil (schimmel ?) de lampekap is



Dit werd op onze kamer geduwd,konden we gebruiken als tafel  :lachen: , eveneens vies en vuil !





De badkamer met gat in de vloer als afvoer



Onze kleerkast met een zee aan opbergruimte  :lachen:






Ik had deze kamer gevraagd tot 17 februari, na aankomst op 28 januari kregen we echter te horen:not possible sir ! Vanaf 13 /2  kwamen er canadese golfers logeren !

Na het zien van de kamer besloten we op zoek te gaan naar iets deftigers en na een paar dagen hielden we het daar dan ook voor bekeken.

Vriendelijkheid personeel : :negatief: toen ik vertelde dat we wilden uitchecken en of ze de 'bill' wilden maken, gezichten tot op de grond, ze dachten daar waarschijnlijk dat we effectief tot 13/2 zouden verblijven,niet dus !

Housekeeping moest je zelf vragen dmv een bordje aan de deur te hangen, het bedlinnen en de handdoeken werden NOOIT vervangen, moest jezelf om vragen !

Het pension house is ook ver van het centrum verwijderd, telkens had je een taxi nodig, het enige op wandelafstand was de SM Mall

Conclusie: NOOIT meer zelfs niet gratis !











boldy

uhm miss  mis ik iets maar over welk pension hebben wut hier ??
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

rudy1962


rudy1962

Citaat van: boldy op zondag 27 februari 2011, 18:50:18
uhm miss  mis ik iets maar over welk pension hebben wut hier ??

Staat bovenaan in de naam vh topic, boldy

boldy

ja nu jut zeg zie ik het , maarja ik verw8 niet dat iemand het topic veranderd in een posting (wist ook niet eens dat dat kon btw ) maar nu ik dat weet zal ik erop letten .
en bedankt voor de info  en de foto's want het ziet er inderdaad niet fris uit
het leven is net een lul keihard en veel te kort