Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

De komst van Mevr Gago.

Gestart door Gago, woensdag 23 februari 2011, 11:05:02

Vorige topic - Volgende topic

Gago

Citaat van: josv op vrijdag 25 februari 2011, 11:23:51
Behalve die "pussycup" ??? allemaal alsof ik terugga in de tijd. Waarschijnlijk staat je huis over 'n week vol met planten, de mijne toen wel tenminste  :denk: Oja, m'n kledingkast was ook opnieuw ingedeeld :-(

Maar mogen wij niet meegenieten van mevr. Gago ?? Pics Please !!

no probs Josv. De foto's volgen. Heb voorlopig nog niet de tijd gevonden om er te uploaden  :floet: .

Fail_over

Citaat van: Gago op vrijdag 25 februari 2011, 11:30:38
Heb voorlopig nog niet de tijd gevonden om er te uploaden  :floet: .

Begrijpelijk Gago, en nog proficiat! Geniet maar van ze.  :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

Citaat van: Gago op vrijdag 25 februari 2011, 11:01:22
Deze morgen wakker geworden nat van het zweet. Een massa dekens op elkaar gelegd want de asawa had veel te koud, en dan moest ze nog es perse op me liggen.  :jajaja: ManMan.
Toen de asawa haar toilet deed deze morgen. Eerst reactie "ahhh i forgot my pussycup".  :happy2:   :confused2:  :happy2: En ja Stipp je had het haar gezegd, maar she forgot. Gebruikt ze nu een pot van Tupperware. haha.

Gisteren voor het slapen gaan hadden we een douche genomen. Toen ik nu vertrok naar het werk, vroeg ze me :"why you dont take shower?" Waarop ik zei "why i need shower". Zij dan terug "for all the dust".  :happy2:  :happy2: "Mahal did you see any dust here? we are in Belgium."
Of wat ze ook al paar keer zei:"close the bagg so insects can not get in." -what insects??   :confused2:  :happy2:

Wel een heel goed teken, is dat ze constant zit te vragen wanneer ze naar de Nederlandse kan. Ze voelt zich veel te ongemakkelijk met het feit dat ze geen nederlands spreekt en verstaat.

:thankyoufw5: allemaal.


EN wat is een pussycup in godsnaam? Nog nooit van gehoord en mijn vrouw ook niet  :weetikniet:

Pjottr

hier gebruikt men een tabo een plastieken pan met een steel en na  het toilet kun je je lekker ff spoelen en wassen ipv papier
Dat zal ze vlgs mij bedoelen
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Mawibata

Citaat van: Phille op vrijdag 25 februari 2011, 12:00:51


EN wat is een pussycup in godsnaam? Nog nooit van gehoord en mijn vrouw ook niet  :weetikniet:



Mag ook in plastic    :lachen:





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Heb ff gegoogeld naar pussy cup, maar wat ik daar vind ga ik hier niet neerzetten  anders  :banned:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Ook namens ons gefeliciteerd Gago dat je vrouw is gearriveerd.   Mijn vrouw is nu vanaf 1998 in Nederland maar heeft nog steeds zo,n tabo in de badkamer staan.   Met een wc papiertje je kont afvegen gaat niet schoon genoeg volgens haar.  Ik weet trouwens niet niet of die soort tabo die ziet in  :smiley-philippines: gebruiken wel in Nederland of Belgie te koop zijn. Meestal kocht mijn vrouw als we in Ph op vakantie waren een nieuwe om dan mee te nemen naar hier.   Helaas was het laaste exemplaar gesneuveld  en heeft ze iets dat er op lijkt bij de Ikea gevonden , is ook van plastic, alleen de steel is korter met een bocht erin.

Rich

Dit is de echte dan. In een resort in Masbate.




Rich de Nederbelg.

josv

Ja, die pannetjes ken ik natuurlijk wel, was ik dagelijks m'n r**t mee  :biggrinn: Maar de therm pussycup had ik nog nooit gehoord.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Gago


De term Pussycup is afkomstig van Stipp. Hij had m'n vrouwtje aangeraden om er één mee te doen van de Phills. Ze heeft er ene gekocht hoor, maar vergeten mee te brengen. En ik hoorde haar dat zeggen toen ik nog in bed lag en zij haar toilet deed.
Vond het wel grappig.
Manman, kom ik deze middag thuis van mijn werk. Heel het appartement piek piek fijn zeg. Alle kleren in de kast hadden een nieuwe plaats gekregen. Ook de potten en pannen kregen een nieuwe bestemming in de keuken. Ik kan er nog steeds niet bij dat ze zoveel werk heeft kunnen verzetten in 3 uurtjes. ik zal haar wel nog een klein opstapje moeten kopen, want ze kan niet bij de schakelaar van het licht boven de spiegel in de badkamer.  :happy2:

Maar is dat prettig thuiskomen zeg.  :happy: