Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

De komst van Mevr Gago.

Gestart door Gago, woensdag 23 februari 2011, 11:05:02

Vorige topic - Volgende topic

Gago

Heb het huis eindelijk wat proper en orderlijk gekregen.

Gisteren voor het slapen gaan nog effe de Asawa gebeld, om te horen of ze toch al wakker was. Want ze moest over een uur of 6 in de luchthaven zijn.
Vroeg ze me doodleuk wanneer de vlieger opging en wanneer ze naar de luchthaven moest  :crazy: .
Ze had zelfs haar tickets nog niet afgedrukt!! Ni te geloven. "No stress, im just here painting my nails." zei ze.  :stomstomstom:

Bij het inchecken heeft ze wat trouble ondervonden. Ik heb het ticket voor haar geboekt met mijn credit card, en daar deden ze bij de checkin counter blijkbaar wat moeilijk over. Heb haar gezegd dat ze zich niet zomaar mocht laten afwimpelen, en nu zit ze toch al te wachten om te kunnen boarden.  :applaus:

Maanden, weken of zelfs jaren zit je uit te kijken naar dit moment. En dan plotseling is het daar, en heb je tijd te kort. Je zou nog zoveel willen regelen, zoveel willen halen en in orde krijgen in huis. Maar al wat je eigenlijk doet is rondlopen als een kieken zonder kop, en je krijgt gewoon niks gedaan.  :lachen: Het is geleden van mij laatse herexamen dat ik nog zo nerveus ben geweest.
Vanaf morgen is ze voorgoed bij me. Ik kan het nog steeds niet geloven.

i keep you posted.
grtz Gago

josv

Gago, rustig adem blijven halen  :haha: En in de komende loze uurtjes ( ze hangt tenslotte in de lucht ) tot 10 leren tellen, dat zal je nodig hebben de komende tijd  :evil: :evil:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Pjottr

Gago Ik leef met je mee. Heb destijds zelf mijn vriendin (nu mijn vrouw alweer 13 jaar) opghaald. Wij hadden enkel problemen nadat we in de auto zaten om naar huis te rijden in Nederland. Werd bij de grens Belgie Ned van de weg geplukt door de Politie en zij veronderstelden dat mijn vrouw illegaal naar Ned kwam omdat wij de Belgie Nederland route hadden gekozen. Ipv Amsterdam zijn we naar Brussel gevlogen en vandaar met de wheels naar Etten-Leur.
Haar 1e ervaring met Ned was een K.. ervaring want de politie deed heel gewichtig en onbeleefd. Weer zo eentje uit Azie. Enfin na dat haar visum online was gechecked  werd ze ok bevonden.
Dus als JosV zegt tot 10 tellen nou maak er maar gerust 20 van.
Het zal een mooie tijd worden maar totaal anders dan in de Filippijnen 2 culturen in elkaar vlechten en voor haar op niet eigen bodem is niet eenvoudig.Maar de liefde overwint alles. Veel geluk.
Gr...Pjottr.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Gago

Citaat van: josv op woensdag 23 februari 2011, 11:15:49
Gago, rustig adem blijven halen  :haha: En in de komende loze uurtjes ( ze hangt tenslotte in de lucht ) tot 10 leren tellen, dat zal je nodig hebben de komende tijd  :evil: :evil:

:lachen:  :lachen:  :thumb:

Gago

alles goed gekomen. Ze heeft me nog een sms gestuurd eens ze op het vliegtuig zat, "ready for take off."
Ze vertelde me ook dat ze hare "warm jacket" mee heeft.  :ikkeniebegrijp: hmm ben es benieuwd wat dat zal zijn. Ze heeft het in ieder geval niet getroffen met het weer hier.
Ik dacht van haar te gaan ophalen in Zaventem in Tshirt, short en slippers.  :lachen: En haar dan te zeggen eens we buiten komen in Brussel dat het één van de warmste dagen is van het jaar.  :biggrinn:

Maar enfin, de champagne staat koud, de bloemen staan op tafel, tesamen met de pralines.

Inderdaad Pjottr dat wordt vlechten. Maar wat het zeker niet zal zijn is saai. Ik zie het volledig zitten.
:hoedjeaf:

koy

In ieder geval proficiat voor jullie aanhoudende liefde, hopelijk nog lang en gelukkig samen hier in  :belgiesmiley:

Ik kan daar alleen maar van dromen...
leven en laten leven...

Rich

Volgens mij doet Gago vannacht geen oog dicht en staat ie al om 5 uur op Zaventem  :neeneenee: :lachen:

Geniet van deze dag en de mooie momenten Gago. Het is uniek.
Rich de Nederbelg.

callebaut

Gago heeft vlindertjes in zijn buik .... heeft al bloemetjes gehaald ... nu is hij aan het wachten voor de kruisbestuiving .....  :lachen:    :thumb:

Gago

Ho wat een dag.
Zit hier in de zetel, en naast me ligt mijn vrouwtje te slapen met een volledige Low Batt. Iedere avond als ik in deze zetel zat, dacht ik bij mezelf : was m'n asawa hier nu maar. En nu zit ze hier gewoon.
Het is zo moeilijk te vatten. Het doet ook echt vreemd dat ze hier is.
Ik kwam thuis met haar, en het eerste wat ik deed was m'n laptop aansteken om te zien of mijn vrouw niet online was of berichten had gestuurd. Maar ze zat gewoon naast me.  :lachen:

Eerste vraag toen we wegreden uit Zaventem :"what is wrong with the trees? why are they all dead?"  :happy2:
Dan naar DODs geweest in Brussel om wat kleren te kopen. Maar ze wilde geen truien. "its not sexy." Haha en nu zit ze hier te vergaan van de kou. Wedden dat ze volgende week wel truien zal willen?
Constant de vraag "are you sure the heater is on?"

Echt een topdag. Ze is veel actiever dan ik gewoon ben van haar. Ookal had ze er een lange trip opzitten.

:thumb:  :thumb:

rambonsusay

geniet er van gago  :thumb:en proficiat nog eens  :congratualtionsis0: