Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

De komst van Mevr Gago.

Gestart door Gago, woensdag 23 februari 2011, 11:05:02

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.


Rich

Ze zeggen niet eens dat het mooie foto's zijn Willy  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Gago

Citaat van: pjottr op vrijdag 25 februari 2011, 15:35:23
Foto's Foto's

klaar om naar haar nieuwe thuis te vertrekken.


beetje sluikreclame kan geen kwaad. Ja, hoe werkt da spel hier?


nog vlug effe naar DODs om beetje kleren te kopen.




En of ze wel gekomen was  :biggrinn: .


Eerste wat ze zei toen ze de keuken zag was "my god such a mess."  :confused2: Ik had nog zo mijn best gedaan om op te ruimen.
wel cute met haar nieuwe pantoffels.


de laptop valt wat groot uit als zij erop bezig is.


Posing with new jacket from DODs.


Hier draagt ze de jas van mijn nichtje die 12 jaar is. Perfect fitt.


M'n zus haar dochtertjes waren zoooo blij om hun nieuwe tante te zijn. Ze waren direct de best vrienden.






Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

xav


Baliw-katok


Johan En Elvie

Heel erg  :congratualtionsis0: hoor Gago, ik herken heel veel van de tijd toen mijn vrouw naar hier kwam in je verhaal maar die pussycup daar heeft ze het nooit over gehad en heeft ze hier ook niet nodig maar iedere mens is anders natuurlijk, als je vrouw dat wil haal je haar dat de aanpassing verloopt best stap voor stap zonder forceren het komt wel vanzelf.
Met de voeding hebben ze ook soms problemen, 1 keer per week rijst zoals ik gewoon was was ook zeker niet genoeg en nu nog eet ze meermaals per week rijst maar lust het ook wel dus ik pas me aan aan haar op dat gebied hehe.

Wat mijn vrouw altijd zegt en haar vriendinnen ook is dat ze vind dat Belgie heel erg groot is.
Nu weten wij allemaal dat dit niet klopt maar maak haar dat eens wijs?, ik heb hiervoor al de Wereldkaart getoond in het verschil in groote met de Filippijnen aangetoond maar toch blijft ze dat herhalen hehe.
Dat komt vooral door ons uitgebreid wegennet denk ik.

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Pjottr

Citaat van: Baliw-katok op zaterdag 26 februari 2011, 09:08:36
Mooie foto's !
welke foto's???? Ik zie alleen maar kikkers. Kan dat veranderd worden???
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Budgie

Gago gefeliciteerd met dat je vrouwtje er is
Wat betreft de rijst die willen ze het liefste bijna alle dagen Heb het met mijn asawa opgelost Zij eet lunch met rijst en veelal vis en ik eet brood (Het liefst eet ze dan sinigang met een zalmkop)
En tegen de koude gebruikt ze termo ondergoed sinds ze het een keer had (Vond het ook niet sexie maar trok het na aandringen toch aan) gebruikt ze het alle dagen want het is toch wel lekker warm.Dan maar wat minder charmant maar het is toch beter dan koud lijden. 
Getting older beats the alternative -dying young