Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Citaat van: Robert op vrijdag 28 mei 2010, 15:45:56
Citaat van: boldy op vrijdag 28 mei 2010, 11:40:10
turbulentie heeft natuurlijk niks te maken met wat voor maatschappij je vliegt ,zoals ik het interperteer is het net als je de schuld bij de klm legt

nee hoor dat doe ik absoluut niet, dus was foute intepretatie van je. vond alleen de 13.5 uur nu erg lang duren.
en geloof me heb die vlucht al een keer of 15 gedaan, dus ging mij meer om de laatste vlucht. maar achterin is het zeker met die grote kist een stuk erger.

Een Nederlander kan het toch allemaal niet zo duidelijk neerschrijven he LOL
Wij Belgen zijn daar veel straffer in alhoewel het bij mij ook wel beter kan weet ik.
Nederlanders hoeven zich hierdoor helemaal niet aangevallen voelen hoor, het is gewoon een vaststelling die ze ook zelf wel weten.
Reeds een paar keer ben ik Nederlanders tege gekomen die stuk voor stuk zeggen
Now zeg wat hebben jullie een gaaf taaltje.
Er moet bij iets een verschil op te tekenen zijn he.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Citaat van: Phille op vrijdag 28 mei 2010, 13:11:27
als je al guest bent bij etihad had je dat kunnen invullen bij joker, heb ik zo gedaan en dat werkte prima, zo niet dan kan je lid worden van het Etihad frequent flyer programma dmv een registratie op de Etihad website.


Ben zopas op de website van etihad geweest en zie dat je daar gegevens van je paspoort moet ingeven maar mijn paspoort is verlopen en zal deze eerst hernieuwen voor ik me daar registreer. Misschien krijg je dan een ander paspoortnummer? en komt dat dan niet meer overeen.

Nog een bijkomend vraagje, mijn vrouw gaat ook mee natuurlijk en moet ik haar daar dan ook afzonderlijk registreren of worden deze tickets bij elkaar geplaatst?
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Digos


Ik zal morgen ook eens proberen bij Ethiad.....ik ben in het zelfde geval als Johan.

Eens zien hoe goed de service van Ethiad wel is???

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

opinie

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 28 mei 2010, 19:59:15
Ben zopas op de website van etihad geweest en zie dat je daar gegevens van je paspoort moet ingeven maar mijn paspoort is verlopen en zal deze eerst hernieuwen voor ik me daar registreer. Misschien krijg je dan een ander paspoortnummer? en komt dat dan niet meer overeen.

Nog een bijkomend vraagje, mijn vrouw gaat ook mee natuurlijk en moet ik haar daar dan ook afzonderlijk registreren of worden deze tickets bij elkaar geplaatst?

:ikkeniebegrijp: Ik zie alleen de noodzaak om te vermelden of men meneer, mevrouw, generaal, sjeik of zo is. Verder voornaam en familienaam.
Geen paspoortnummer.  :weetikniet:

Er is wel de vermelding lead guest maar iedereen moet geïdentificeerd worden.

Voorbeeld met twee passagiers, net getest.

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Johan En Elvie

Citaat van: opinie op zaterdag 29 mei 2010, 01:56:12
Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 28 mei 2010, 19:59:15
Ben zopas op de website van etihad geweest en zie dat je daar gegevens van je paspoort moet ingeven maar mijn paspoort is verlopen en zal deze eerst hernieuwen voor ik me daar registreer. Misschien krijg je dan een ander paspoortnummer? en komt dat dan niet meer overeen.

Nog een bijkomend vraagje, mijn vrouw gaat ook mee natuurlijk en moet ik haar daar dan ook afzonderlijk registreren of worden deze tickets bij elkaar geplaatst?

:ikkeniebegrijp: Ik zie alleen de noodzaak om te vermelden of men meneer, mevrouw, generaal, sjeik of zo is. Verder voornaam en familienaam.
Geen paspoortnummer.  :weetikniet:

Er is wel de vermelding lead guest maar iedereen moet geïdentificeerd worden.

Voorbeeld met twee passagiers, net getest.



Waarschijnlijk zat ik dan op een andere site ik denk ethiad belgie www.ethiad.be of zo
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

innka3

mag je nu 2 koffers meenemen of niet(let op het sterretje)

Tickets uitgegeven op of na 28 maart 2010
Als uw ticket op of na 28 maart 2010 is uitgegeven, mag u de volgende hoeveelheid ruimbagage meenemen: 

Bagagevrijstelling voor tickets die op of na 28 maart 2010 zijn uitgegeven: 
   
Economy Class 1 stuk ruimbagage*,
tot 23 kg (50,5 lbs),
l + b + h max. 158 cm (62 inch) 
World Business Class/Europe Select 3 stuks ruimbagage, elk tot 23 kg (50,5 lbs), l + b + h max. 158 cm (62 inch) 
Flying Blue Silver-, Gold- en Platinum-deelnemers +1 stuk ruimbagage, elk tot 23 kg (50,5 lbs), l + b + h max. 158 cm (62 inch) 
*U mag 2 stuks ruimbagage meenemen, elk tot 23 kg (50,5 lbs),
max. 158 cm (62 inch) l + b + h, op KLM- en Air France-vluchten vanaf en naar:

Cuba (Havana), de Dominicaanse Republiek (Punta Cana, Santo Domingo), Guadeloupe (Pointe-à-Pitre), Ecuador (Guayaquil, Quito), Frans-Guyana (Cayenne), Haïti (Port-au-Prince), Martinique, Mauritius, Réunion, Saint-Martin en de Seychellen.
Angola (Luanda), Benin (Cotonou), Burkina Faso (Ouagadougou), Burundi, Centraal Afrikaanse Republiek (Bangui), Congo (Brazzaville, Pointe Noire), Democratische Republiek Congo (Kinshasa), Ethiopië, Gabon (Libreville), Gambia, Ghana (Accra), Guinee (Conakry), Guinee-Bissau, Ivoorkust (Abidjan), Kenia (Nairobi), Kameroen (Douala, Yaoundé), Liberia, Madagaskar (Antananarivo), Malawi, Mali (Bamako), Niger (Niamey), Nigeria (Abuja, Lagos, Kano en Port Harcourt), Oeganda (Entebbe), Rwanda, Sao Tomé en Principe, Senegal (Dakar), Tanzania (Dar Es Salaam), Togo (Lomé), Oeganda (Entebbe).
Frans-Polynesië (Papeete) of Noumea.
Brazilië, in alle reisklassen, maar alleen als uw reis begint in Brazilië: de twee bagagestukken mogen elk niet meer wegen dan 32 kg (70,5 lbs).
U mag ook 2 stuks ruimbagage meenemen op vluchten tussen de Verenigde Staten of Canada en:

de volgende bestemmingen in Afrika en het Midden-Oosten: Bahrein, Botswana, Kaapverdië, Comoren, Egypte (Cairo), Eritrea, Iran, Irak, Israël (Tel Aviv), Jemen, Jordanië (Amman), Koeweit, Lesotho, Libanon, Libië, Mauritius, Mozambique, Namibië, Oman, Palestijnse Territoria, Qatar, Saoedi-Arabië, de Seychellen, Sint-Helena, Somalië, Swaziland, Syrië, Tanzania (Dar es Salaam), de Verenigde Arabische Emiraten (Dubai, Abu Dhabi) en Zuid-Afrika (Kaapstad, Johannesburg).
de volgende bestemmingen in Azië en de Stille Oceaan: Afghanistan, Amerikaans Samoa, Armenië, Australië, Azerbeidjaan, Bangladesh, Bhutan, Brunei Darussalam, Cambodja, China, Christmas Island, Cocos- of Keelingeilanden, Cookeilanden, Fiji, Fillippijnen, Frans-Polynesië, Hongkong, India (Bangalore, Mumbai, New Delhi), Indonesië, Japan, Kazachstan, Kiribati, Kirgizstan, Laos, Macau, Maleisië, Maldiven, Marshalleilanden, Micronesië, Mongolië, Myanmar, Nauru, Nepal, Nieuw-Zeeland, Niue, Noordelijke Marianen, Noord-Korea, Norfolkeiland, Oezbekistan, Oost-Timor, Pakistan, Palau, Papoea-Nieuw-Guinea, Samoa, Singapore, Solomoneilanden, Sri Lanka, Tadzjikistan, Taiwan, Thailand, Tonga, Turkmenistan, Tuvalu, Vanuatu, Vietnam, Wallis en Futuna, en Zuid-Korea.
bron klm.nl
of kijk anders op klm.nl ''bagage

Fail_over

Ligt eraan waar je naartoe gaat.

Citaat van: innka3 op vrijdag 25 juni 2010, 14:09:06
mag je nu 2 koffers meenemen of niet(let op het sterretje)

Tickets uitgegeven op of na 28 maart 2010
Als uw ticket op of na 28 maart 2010 is uitgegeven, mag u de volgende hoeveelheid ruimbagage meenemen: 

Bagagevrijstelling voor tickets die op of na 28 maart 2010 zijn uitgegeven: 
   
Economy Class 1 stuk ruimbagage*,
tot 23 kg (50,5 lbs),
l + b + h max. 158 cm (62 inch) 
World Business Class/Europe Select 3 stuks ruimbagage, elk tot 23 kg (50,5 lbs), l + b + h max. 158 cm (62 inch) 
Flying Blue Silver-, Gold- en Platinum-deelnemers +1 stuk ruimbagage, elk tot 23 kg (50,5 lbs), l + b + h max. 158 cm (62 inch) 
*U mag 2 stuks ruimbagage meenemen, elk tot 23 kg (50,5 lbs),
max. 158 cm (62 inch) l + b + h, op KLM- en Air France-vluchten vanaf en naar:


Cuba (Havana), de Dominicaanse Republiek (Punta Cana, Santo Domingo), Guadeloupe (Pointe-à-Pitre), Ecuador (Guayaquil, Quito), Frans-Guyana (Cayenne), Haïti (Port-au-Prince), Martinique, Mauritius, Réunion, Saint-Martin en de Seychellen.
Angola (Luanda), Benin (Cotonou), Burkina Faso (Ouagadougou), Burundi, Centraal Afrikaanse Republiek (Bangui), Congo (Brazzaville, Pointe Noire), Democratische Republiek Congo (Kinshasa), Ethiopië, Gabon (Libreville), Gambia, Ghana (Accra), Guinee (Conakry), Guinee-Bissau, Ivoorkust (Abidjan), Kenia (Nairobi), Kameroen (Douala, Yaoundé), Liberia, Madagaskar (Antananarivo), Malawi, Mali (Bamako), Niger (Niamey), Nigeria (Abuja, Lagos, Kano en Port Harcourt), Oeganda (Entebbe), Rwanda, Sao Tomé en Principe, Senegal (Dakar), Tanzania (Dar Es Salaam), Togo (Lomé), Oeganda (Entebbe).
Frans-Polynesië (Papeete) of Noumea.
Brazilië, in alle reisklassen, maar alleen als uw reis begint in Brazilië: de twee bagagestukken mogen elk niet meer wegen dan 32 kg (70,5 lbs).

U mag ook 2 stuks ruimbagage meenemen op vluchten tussen de Verenigde Staten of Canada en:

de volgende bestemmingen in Afrika en het Midden-Oosten: Bahrein, Botswana, Kaapverdië, Comoren, Egypte (Cairo), Eritrea, Iran, Irak, Israël (Tel Aviv), Jemen, Jordanië (Amman), Koeweit, Lesotho, Libanon, Libië, Mauritius, Mozambique, Namibië, Oman, Palestijnse Territoria, Qatar, Saoedi-Arabië, de Seychellen, Sint-Helena, Somalië, Swaziland, Syrië, Tanzania (Dar es Salaam), de Verenigde Arabische Emiraten (Dubai, Abu Dhabi) en Zuid-Afrika (Kaapstad, Johannesburg).
de volgende bestemmingen in Azië en de Stille Oceaan: Afghanistan, Amerikaans Samoa, Armenië, Australië, Azerbeidjaan, Bangladesh, Bhutan, Brunei Darussalam, Cambodja, China, Christmas Island, Cocos- of Keelingeilanden, Cookeilanden, Fiji, Fillippijnen, Frans-Polynesië, Hongkong, India (Bangalore, Mumbai, New Delhi), Indonesië, Japan, Kazachstan, Kiribati, Kirgizstan, Laos, Macau, Maleisië, Maldiven, Marshalleilanden, Micronesië, Mongolië, Myanmar, Nauru, Nepal, Nieuw-Zeeland, Niue, Noordelijke Marianen, Noord-Korea, Norfolkeiland, Oezbekistan, Oost-Timor, Pakistan, Palau, Papoea-Nieuw-Guinea, Samoa, Singapore, Solomoneilanden, Sri Lanka, Tadzjikistan, Taiwan, Thailand, Tonga, Turkmenistan, Tuvalu, Vanuatu, Vietnam, Wallis en Futuna, en Zuid-Korea.
bron klm.nl
of kijk anders op klm.nl ''bagage
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

CitaatBen zopas op de website van etihad geweest en zie dat je daar gegevens van je paspoort moet ingeven maar mijn paspoort is verlopen en zal deze eerst hernieuwen voor ik me daar registreer. Misschien krijg je dan een ander paspoortnummer? en komt dat dan niet meer overeen.

De enige plaats waar men vermelding maakt van een paspoort nummer is onder het tabje 'payment', onder 4. Delivery Option, wanneer men voor een e-ticket kiest (e-Ticket (please provide details of the form of identification that will be used for your electronic ticket) aan de incheckbalie, tijdens de bagage drop-of, gaat men deze informatie checken, maar hier heeft men de volgende keuzes:

- Visa
- Master Card
- American Express
- Passport

Dus als men niet zeker is van zijn paspoort dan kiest men voor een indentificatie aan de hand van z'n creditcard.




Mawibata




KLM grijpt in bij twee dochterondernemingen





De KLM, de Nederlandse Koninklijke Luchtvaart Maatschappij, grijpt in bij de dochterondernemingen Martinair en Transavia.
Vakbond De Unie verwacht niet dat dat zal leiden tot gedwongen ontslagen.

Het personeel van Martinair wordt donderdag ingelicht over de toekomst van de onderneming.
Volgens bestuurder Swen Laarveld van de Unie gaat Martinair gewoon door met vrachtvluchten, maar zullen de passagiersvluchten van de dochteronderneming geleidelijk worden overgeheveld naar die van de KLM.
In de passagierstoestellen van Martinair werken ongeveer 450 mensen, en KLM groeit hard genoeg om die mensen in de organisatie op te nemen, aldus De Unie.

Minder luxe
Transavia wil uit de rode cijfers komen door de kosten te beperken. Dat zou kunnen door passagiers minder luxe te bieden. De Unie verwacht ook daar geen gedwongen ontslagen. (anp/eb)
18/09/10 12u03


http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/1159117/2010/09/18/KLM-grijpt-in-bij-twee-dochterondernemingen.dhtml
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Gago


al iemand de prijzen bekeken bij KLM om deze of volgende week nog te vertrekken naar de Phils?
Heen en terug 607 euro !!!
Laat me nu net nog een paar verlofdagen over hebben.  :applaus: Maar op het werk zitten we sterk onderbemand voor den moment  :weetikniet: .

Het is toch zo als je getrouwd bent dat je dan 3 dagen extra verlof krijgt. Ik heb maw nog een 12tal dagen staan.
Ga es met de baas moeten gaan praten, maar die zit ziek thuis.  :negatief: