Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 12:10:09
De tussenstops die ik tot nu ken zijn tussenstops om van de ene vlucht over te stappen naar een andere vlucht, zoals bij Etihad in Abu Dhabi; dit zijn dan twee verschillende toestellen. Tot op heden heb ik nog nooit een vlucht gemaakt waar een tussenlanding werd gemaakt, om vervolgens met hetzelfde toestel de reis verder te zetten. EN ik heb al veel, heel veel gevlogen naar alle uithoeken van de wereld.

Vroeger wel. Mijn 1ste vlucht met Singapore Airlines in 1986. Amsterdam-Rome-Bahrein-Malé-Bangkok-Singapore. Enkel in Bahrein mochten wij een uurtje uitstappen. Dan overnachten in Singapore en de volgende morgen met een ander vliegtuig naar Manila.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

MadRed

Citaat van: Luc op dinsdag 24 april 2012, 12:59:44
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 12:10:09
De tussenstops die ik tot nu ken zijn tussenstops om van de ene vlucht over te stappen naar een andere vlucht, zoals bij Etihad in Abu Dhabi; dit zijn dan twee verschillende toestellen. Tot op heden heb ik nog nooit een vlucht gemaakt waar een tussenlanding werd gemaakt, om vervolgens met hetzelfde toestel de reis verder te zetten. EN ik heb al veel, heel veel gevlogen naar alle uithoeken van de wereld.

Vroeger wel. Mijn 1ste vlucht met Singapore Airlines in 1986. Amsterdam-Rome-Bahrein-Malé-Bangkok-Singapore. Enkel in Bahrein mochten wij een uurtje uitstappen. Dan overnachten in Singapore en de volgende morgen met een ander vliegtuig naar Manila.

Ik heb het ok 1 keer mee gemaakt. Ergens een tussenstop en het halve vliegtuig liep leeg waarna er weer nieuwe mensen in stapten. Het leek wel een bus halte. Alleen weet ik echt niet meer op welke route dat was.

huisman45

wat een gezeur over KLM,
niet zeuren was goedkoop en de berichtgeving over tussenstop was al zeker een half jaar bekend.
en als je dan weer normaal of meer wil betalen dan ga je met een moslimvlucht of een aziatische.
en service van klm heb ik ,gelukkig nog niets te klagen gehad maar komt misschien dat ik niet
in economy vloog.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Luc

Citaat van: MadRed op dinsdag 24 april 2012, 13:18:15
Citaat van: Luc op dinsdag 24 april 2012, 12:59:44
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 12:10:09
De tussenstops die ik tot nu ken zijn tussenstops om van de ene vlucht over te stappen naar een andere vlucht, zoals bij Etihad in Abu Dhabi; dit zijn dan twee verschillende toestellen. Tot op heden heb ik nog nooit een vlucht gemaakt waar een tussenlanding werd gemaakt, om vervolgens met hetzelfde toestel de reis verder te zetten. EN ik heb al veel, heel veel gevlogen naar alle uithoeken van de wereld.

Vroeger wel. Mijn 1ste vlucht met Singapore Airlines in 1986. Amsterdam-Rome-Bahrein-Malé-Bangkok-Singapore. Enkel in Bahrein mochten wij een uurtje uitstappen. Dan overnachten in Singapore en de volgende morgen met een ander vliegtuig naar Manila.

Ik heb het ok 1 keer mee gemaakt. Ergens een tussenstop en het halve vliegtuig liep leeg waarna er weer nieuwe mensen in stapten. Het leek wel een bus halte. Alleen weet ik echt niet meer op welke route dat was.

Het vliegtuig vertrok dan eigenlijk nog niet in Amsterdam. Dat kwam van New York. Bij terugkeer mochten die mensen zelfs niet even uitstappen. Die moesten zitten blijven voor hun vlucht naar New York. De crew wisselde wel verschillende keer. Zeker in Rome en Bahrein.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

kamperman

@ phille  Als KLM hun klanten correct zouden informeren dan kan je KLM niks verwijten van een eventuele tussenstop. Maar deze informatie was niet beschikbaar tijdens mijn boeking en werd ik met een voldongen feit geconfronteerd. Tijdens mijn boeking gaf men nog steeds de indruk dat het om een rechtstreeks vlucht Amsterdam-Manila ging. Mocht ik geweten hebben dat dit niet het geval was, dan had ik niet geboekt. Dus, ik heb redenen genoeg om het KLM wel te verwijten. 


klopt helemaal

@josv Mmmm, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Als de KLM jou de indruk gaf van een directe vlucht dan is dat een grove nalatigheid natuurlijk. Aan de andere kant : IK wist al een half jaar geleden "dat er een tussenstop zou komen" ! Ik weet niet wanneer jij je ticket geboekt hebt

ik heb hem in januari al geboekt en er stond nergens vermeld dat het met tussenstop was ik heb zelfs een e-ticket gekregen met de oude tijden erop en ik was niet op de hoogte van de geruchten trouwens geruchten doe ik niks mee als de klm eerlijk was geweest en ze wisten het al dan hadden ze de tickets verkocht met de vermelding dat er nieuwe tijden gehanteerd worden met tussenstop dat hebben ze bewust niet gedaan omdat er bij andere maatschapijen aanbiedingen waren die een paar honderd euro goedkoper waren ik heb bewust voor de klm gekozen i.v.m. de reistijden vevolgens hebben ze mij dus niet op de hoogte gebracht van de verandering pas toen ik zelf belde met de klm gaven ze toe dat het om een vlucht met tussenstop was maar ze hadden zogenaamd nog geen tijd gehad om mij in te lichten, vervolgens waren de aanbiedingen bij de andere maatschapijen verlopen, dus volgens mij valt de klm wel degelijk wat te verwijten, ze hebben bewust tickets verkocht met verkeerde tijden.
Wat betreft goedkoop echt niet ik vind 1200 euro echt niet goedkoop, maar zoals gezegd de aanbiedingen waren al verlopen  en voor de datums die ik ga verschilde het toen niet zoveel meer

boldy

ik ben blij dat iedereen zijn eigen ervaringen hebt . ik heb zelf nog maar 1 keer gevlogen met klm en dat beviel mij goed,niets maar dan ook niets van wat phille zegt heb ik ondervonden.
ik ga nu weer met klm vliegen en ik hoop dat het hetzelfde is als 3 jaar geleden want dan heb ik niets te klagen .
dat ze met een tussenstop zouden gaan vliegen vanaf 1 april 2012 dat was al een tijd bekend hoor  :jajaja: ze wisten alleen nog niet op welke luchthaven .
wel moet ik phille gelijk geven dat ze nog lang tickets hebben verkocht zonder dat erbij vermeld stond dat het met een tussenstop was.
zelf hed ik gebeld toen ik hoorde dat ze met een tussenstop zouden vliegen, en ik kon  mijn geld zo terug krijgen als ik wou maar dat heb ik niet gedaan .

 
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Phille

Citaat van: boldy op dinsdag 24 april 2012, 17:45:53
ik ben blij dat iedereen zijn eigen ervaringen hebt . ik heb zelf nog maar 1 keer gevlogen met klm en dat beviel mij goed,niets maar dan ook niets van wat phille zegt heb ik ondervonden.
ik ga nu weer met klm vliegen en ik hoop dat het hetzelfde is als 3 jaar geleden want dan heb ik niets te klagen .
dat ze met een tussenstop zouden gaan vliegen vanaf 1 april 2012 dat was al een tijd bekend hoor  :jajaja: ze wisten alleen nog niet op welke luchthaven .
wel moet ik phille gelijk geven dat ze nog lang tickets hebben verkocht zonder dat erbij vermeld stond dat het met een tussenstop was.
zelf hed ik gebeld toen ik hoorde dat ze met een tussenstop zouden vliegen, en ik kon  mijn geld zo terug krijgen als ik wou maar dat heb ik niet gedaan .

 


Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Rich

Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
Citaat van: boldy op dinsdag 24 april 2012, 17:45:53
ik ben blij dat iedereen zijn eigen ervaringen hebt . ik heb zelf nog maar 1 keer gevlogen met klm en dat beviel mij goed,niets maar dan ook niets van wat phille zegt heb ik ondervonden.
ik ga nu weer met klm vliegen en ik hoop dat het hetzelfde is als 3 jaar geleden want dan heb ik niets te klagen .
dat ze met een tussenstop zouden gaan vliegen vanaf 1 april 2012 dat was al een tijd bekend hoor  :jajaja: ze wisten alleen nog niet op welke luchthaven .
wel moet ik phille gelijk geven dat ze nog lang tickets hebben verkocht zonder dat erbij vermeld stond dat het met een tussenstop was.
zelf hed ik gebeld toen ik hoorde dat ze met een tussenstop zouden vliegen, en ik kon  mijn geld zo terug krijgen als ik wou maar dat heb ik niet gedaan .

 


Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Nog een naam erbij  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

Phille

Citaat van: Rich op dinsdag 24 april 2012, 18:02:17
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
Citaat van: boldy op dinsdag 24 april 2012, 17:45:53
ik ben blij dat iedereen zijn eigen ervaringen hebt . ik heb zelf nog maar 1 keer gevlogen met klm en dat beviel mij goed,niets maar dan ook niets van wat phille zegt heb ik ondervonden.
ik ga nu weer met klm vliegen en ik hoop dat het hetzelfde is als 3 jaar geleden want dan heb ik niets te klagen .
dat ze met een tussenstop zouden gaan vliegen vanaf 1 april 2012 dat was al een tijd bekend hoor  :jajaja: ze wisten alleen nog niet op welke luchthaven .
wel moet ik phille gelijk geven dat ze nog lang tickets hebben verkocht zonder dat erbij vermeld stond dat het met een tussenstop was.
zelf hed ik gebeld toen ik hoorde dat ze met een tussenstop zouden vliegen, en ik kon  mijn geld zo terug krijgen als ik wou maar dat heb ik niet gedaan .

 


Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Nog een naam erbij  :lachen: :lachen:

:thumb:

:happy:

:lachen: :lachen: :lachen:

boldy


 

[/quote]

Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:
[/quote]

miss wel wie zal het zeggen   :lachen: kijk ik heb niks om mee te vergelijken  en ik ben niet zo veeleisend.
jij heb met meerdere maatschappijen gevlogen en ik gloof zeker dat er verschiilen zijn bij verschillende maatschappijen maar ook bij de verschillende vliegtuigen .
ik d8 dat ik de heen reis met een 777-300 vloog en dat was een groot toestel en een redelijk nieuwe terug vloog ik met een 777-200 kleiner en een veel ouder toestel.

enfin jij bent miss kritischer en meer gewoon dan ik ben dat zal je tog altijd blijven houden 10 mensen 10 verschiilende meningen en ervaringen .
1 ding is zeker nu weet je zeker dat je nooit meer klm vliegt dus word de keuze met welke maatschappij je vliegt weer wat kleiner  :jajaja:.
wat prijzen betreft die verschillen volgens mij allemaal niet zoveel.
ik heb nu al een paar keer bij allerlei maatschappijen gekeken hoeveel een ticket kost op de datum die ik ga en moet zeggen waren er weinig goedkoper dan wat ik heb betaald .
het leven is net een lul keihard en veel te kort