Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Citaat van: MadRed op dinsdag 24 april 2012, 13:18:15
Citaat van: Luc op dinsdag 24 april 2012, 12:59:44
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 12:10:09
De tussenstops die ik tot nu ken zijn tussenstops om van de ene vlucht over te stappen naar een andere vlucht, zoals bij Etihad in Abu Dhabi; dit zijn dan twee verschillende toestellen. Tot op heden heb ik nog nooit een vlucht gemaakt waar een tussenlanding werd gemaakt, om vervolgens met hetzelfde toestel de reis verder te zetten. EN ik heb al veel, heel veel gevlogen naar alle uithoeken van de wereld.

Vroeger wel. Mijn 1ste vlucht met Singapore Airlines in 1986. Amsterdam-Rome-Bahrein-Malé-Bangkok-Singapore. Enkel in Bahrein mochten wij een uurtje uitstappen. Dan overnachten in Singapore en de volgende morgen met een ander vliegtuig naar Manila.

Ik heb het ok 1 keer mee gemaakt. Ergens een tussenstop en het halve vliegtuig liep leeg waarna er weer nieuwe mensen in stapten. Het leek wel een bus halte. Alleen weet ik echt niet meer op welke route dat was.

Ook eens meegemaakt dat er enkel gestopt werd om bij te tanken, we mochten gewoon blijven zitten (of moesten blijven zitten) om nadien na een uurtje verder te vliegen.
startplaats Brussel bestemming Mexico - accapulco met tussenstop (weet ik niet meer) het jaar was 1990
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Budgie

Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet
Getting older beats the alternative -dying young

Digos


Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16



PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Meningen kunnen verschillen natuurlijk en filippina's zijn heel jaloers......en dan krijg je weleens zo'n commentaar.

Ik ben zo eens door de foto's van phille gegaan mooie foto's trouwens, en kon niks verkeerd vinden.

Ik vind je reactie nogal puriteins en vergezocht om het als bastos te beschouwen, je volgt natuurlijk je asawa.

Ze gebruiken nogal gauw het woord bastos om hun eigen frustratie te verbergen.

En ik vermoed dat het om deze foto gaat, waar niks verkeerd mee is.....in mijn ogen....maar bij filipina's miscchien wel. Maar wat is je eigen mening



O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Priba

Phille , Niks verkeerd met die foto , alleen ma :lachen: :lachen: :lachen:ar jaloers !!  Alle foto's zijn  :thumb:

bananacreek

#194
Citaat van: Digos op woensdag 25 april 2012, 00:55:37

Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16



PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Meningen kunnen verschillen natuurlijk en filippina's zijn heel jaloers......en dan krijg je weleens zo'n commentaar.

Ik ben zo eens door de foto's van phille gegaan mooie foto's trouwens, en kon niks verkeerd vinden.

Ik vind je reactie nogal puriteins en vergezocht om het als bastos te beschouwen, je volgt natuurlijk je asawa.

Ze gebruiken nogal gauw het woord bastos om hun eigen frustratie te verbergen.

En ik vermoed dat het om deze foto gaat, waar niks verkeerd mee is.....in mijn ogen....maar bij filipina's miscchien wel. Maar wat is je eigen mening



O0

Mooie vrouw, zeer leuke jurk, en mooie foto,.......... we leven nu in het jaar 2012 en niet 1946, niets met BASTOS te maken, maar ja, een aantal mensen zouden wel iets jaloers kunnen zijn?............. :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

Enigste probleem met die foto is dat de bank nodig geschilderd moet worden.... :jajaja: :jajaja:

Je moest eens kijken hoe ze hier rond lopen met hun lage/diepe decollete's om hun borsten te laten zien, jong en oud.....en er lopen er zeer mooie bij..

@Phille: Perfecte foto............Miss Belgium 2012 ? :thumb: :thumb: :hoedjeaf:


Amice

Inderdaad n mooie vrouw en ze mag er wezen, daarnaast wil het mannen oog ook wat, dus we mogen blij zijn dat phille de foto geplaatst heeft.

Met zo'n model is het niet zo moeilijk om mooie foto's te maken, in dit geval vind ik dan ook niet dat de eer aan Phille toekomt. :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bruno13

is dat bastos ?
ik zal nogeens een bastos opsteken  hahaha
zie er helemaal niets verkeerd in  :thumb:

Phille

Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:


Rich

Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 08:25:52
Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:


Wat je hier van moet denken? Helemaal niets Phille. Ik ken jullie en je vrouw persoonlijk en het is helemaal geen Bastos type maar een leuk geklede vrouw die er mag zijn. :thumb:

We leven in 2012 :jajaja:
Rich de Nederbelg.

MadRed

Bastos kan ook worden vertaald als "moedig". Dus eigenlijk positief toch :).

Verder is de gangbare vertaling inderdaad niet van toepassing op die foto.