bij welke bank kan het meeste aantal PHP in 1x gepind worden?

Gestart door PHwaarde, zondag 8 mei 2011, 09:28:35

Vorige topic - Volgende topic

Pieter-Jan

Citaat van: yepyep op dinsdag 10 mei 2011, 03:11:45
Yep en zelfs 40.000 bij enkele HSBC's.

Yep 40000 bij hsbc. Geen problemen en geen kosten voor afhaling. Heb bpi, metrobank, en bdo gehad. Hsbc blinkt uit op alle vlakken...

okkietrooy

Citaat van: JFK op woensdag 11 mei 2011, 02:11:34
Gisteren bij de BPI in Dumaguete (Quezon park) weer geld opgenomen en eens geprobeerd er dit keer 30000 Php te pinnen (n.a.v. de posting van Amice).
Niks hoor..... na 2x 10000 Php te hebben 'gekregen' (20 briefjes van 1000) zei hij bij de derde poging dat ik geen "balance" meer had.
Onzin, hij geeft niet meer dan 20000 Php per dag.
Ooit heb ik wel eens 30000 Php kunnen trekken maar dat is mogelijk afhankelijk van welke ATM je gebruikt.
Het verhaal van Amice is dus zeker te weten geen ZEKERHEID bij alle door hem genoemde banken waar je 30000 Php zou kunnen trekken.


mm... dat is nieuw voor mij. Ik pin regelmatig bij BPI ...ook wel es 30.000. maar goed : niks is onmogelijk hier  :floet:

boomerang

Bij iedere Metrobank in Dumaguete kan je zonder problemen 30.000php (3x10.000) pinnen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

Toevallig vanmorgen nog gedaan want ik had geen tijd om naar moa te gaan om bij Hsbc te pinnen. 3x 10000 gepind bij metrobank en doe dit wel vaker ook bij BPI. Kosten overigens nog steeds P 200 per keer
Zoals vermeldt ligt het ook aan het daglimiet van je buitenlandse bank, waardoor je dan uiteraard niet meer kan pinnen die dag.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Ik ging dat ergens posten maar weet niet meer waar, zo hier is wel de plaats er voor denk ik.

Zoals belooft de test gedaan in Cebu, city bank 15000 in één keer en 200peso extra. Volgens het meisje aan de balie kan je dat tot 40000 gaan. Is drie maal 200peso.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lenn

Als je bij de HSBC aangeeft dat je grotere bedragen wil pinnen kunnen zij dat voor je regelen.Tot nu toe beste bank hiero.

Ketelbinkie

Citaat van: Lenn op dinsdag 13 november 2012, 09:41:32
Als je bij de HSBC aangeeft dat je grotere bedragen wil pinnen kunnen zij dat voor je regelen.Tot nu toe beste bank hiero.
Helemaal mee eens :thumb: :thumb: :thumb:.

Kano

Het aantal pesos dat je per keer kunt pinnen bij een ATM kun je niet wijzigen. Hoeveel pesos je per keer of per dag kunt pinnen is afhankelijk van je NL/BE of PH bank. Bij de PH banken kun je meestal wel vragen om de limiet per dag te verhogen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Johan En Elvie

Net gehoord van een klant.
Hij haalt nooit pesos uit de muur daar maar heeft een EURO rekening in de Filippijnen hij haalt Euros af in de bank en laat die dan tegen een veel betere wisselkoers uitwisselen in één of andere kleine pownshop
Dus geen kosten van 200 pesos per keer, geen limiet om af te halen binnen in de bank en krijgt meer voor zijn euros.
waarom doen jullie die in de Filippijnen wonen dit niet allemaal zo?

Het forum staat vol met tips maar hoe het echt moet of kan of het beste is lees ik hier bijna nooit of wil iedereen wat ze weten en belangrijk is voor hunzelf houden.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Kano

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 13 november 2012, 15:38:25
Net gehoord van een klant.
Hij haalt nooit pesos uit de muur daar maar heeft een EURO rekening in de Filippijnen hij haalt Euros af in de bank en laat die dan tegen een veel betere wisselkoers uitwisselen in één of andere kleine pownshop
Dus geen kosten van 200 pesos per keer, geen limiet om af te halen binnen in de bank en krijgt meer voor zijn euros.
waarom doen jullie die in de Filippijnen wonen dit niet allemaal zo?

Het forum staat vol met tips maar hoe het echt moet of kan of het beste is lees ik hier bijna nooit of wil iedereen wat ze weten en belangrijk is voor hunzelf houden.


Dacht je nu heus dat de expats in de Filipijnen niet willen vertellen wat de beste en voordeligste methode is om geld naar de Filipijnen te sturen? Waarom??

Ik denk dat ik namens vele andere forumleden kan zeggen geïnteresseerd te zijn  in de snelste en voordeligste methode om geld over te maken van BE/NL Euro's naar pesos in de Filipijnen.

Dus vraag s.v.p jouw klant hoe hij precies te werk gaat en wat de winst is ten opzichte van de in dit forum gepresenteerde oplossingen.

:hoedjeaf:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn