Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

NEDERLANDS LEREN IN MANILA

Gestart door Dutch Teacher, dinsdag 28 juni 2011, 17:29:51

Vorige topic - Volgende topic

Dutch Teacher

Sinds twee jaar geef ik Nederlands in Manila. Mijn studenten zijn vooral Filipina's die het examen inburgering dienen af te leggen in de Nederlandse ambassade.
Als gediplomeerd leraar met specialiteit Nederlands en meer dan 15 jaar onderwijservaring heb ik een zeer goede reputatie opgebouwd bij mijn ex-studenten. De meesten zijn ondertussen al in Nederland.
Sinds 1 april 2011 zijn de vereisten om te slagen voor het examen flink verstrengd. Daarom is een goede training onontbeerlijk. Ik ga er prat op dat ik je de goedkoopste cursus Nederlands van Manila kan aanbieden. Een zeer goede opleiding hoeft immers niet duur te zijn.
Heb je een vriendin die haar MVV wil aanvragen? Dan moet ze eerst slagen voor het examen Nederlandse taal en inburgering op de ambassade in Manila. Uitgebreide informatie over het examen en mijn cursus op mijn website: www.everyoneweb.com/dutch-in-manila. Of stuur mij een mailtje: dutch_teacher@yahoo.com

Tot gauw!

Dutch Teacher

boldy

kijk aan das altijd handig om te weten  :thumb: welkom op ut forum btw .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Robert

Niet gek voor een eerste post om meteen reclame te maken, ben benieuwd hoeveel de lessen gaan kosten.

Wes

Citaat van: Robert op dinsdag 28 juni 2011, 19:54:47
Niet gek voor een eerste post om meteen reclame te maken, ben benieuwd hoeveel de lessen gaan kosten.
Ja inderdaad, heb de site eens bekeken en zag geen enkel prijstag erop staan

balikbayan

Gewoon reclame om geld te verdienen ik ben geen moderator maar ik zou zeggen en verwijderen.

Laat eerst maar eens zien wat je pluspunten zijn en betaal maar een forumbijdrage aan de beheerder voor je commercieel gaat adverteren

Rich

Ik zou me toch eerst en vooral even voorgesteld hebben, vooraleer een eerste post te plaatsen over deze business.

Rich de Nederbelg.

Dutch Teacher

#6
Ter verduidelijking.

1) Als u de andere sites waar lesgegeven wordt gaat openen, dan vermelden zij ook geen prijzen. Het staat u vrij mij te contacteren hierover via het invulformulier op mijn site.

2) Volgens mij is deze informatie nuttig voor al wie zijn/haar partner Nederlands wil laten leren. Ik denk dat ik deze post op de juiste plaats gezet heb. Ook op dit forum zie ik een topic over het verzenden van balikbayanboxen, ook met verwijzing naar de website. Daar lees ik geen enkele reactie over reclame. Terecht, want het is nuttig en informatief. Waar moeten we met onze informatie terecht als het hier niet kan? Dit is volgens mij de site waar mensen zoeken naar zulke informatie.

Alvast bedankt voor uw begrip.


Dutch Teacher

Dutch Teacher

Citaat van: boldy op dinsdag 28 juni 2011, 17:42:48
kijk aan das altijd handig om te weten  :thumb: welkom op ut forum btw .
Citaat van: boldy op dinsdag 28 juni 2011, 17:42:48
kijk aan das altijd handig om te weten  :thumb: welkom op ut forum btw .

Bedankt!

yepyep

Mensen, het is toch makkelijk te weten dat er nog iemand taalles geeft in Manila? Je vraagt toch ook niet de telemarketeer die jou belt om zich eerst even voor te stellen en te vertellen wat zijn of haar achtergrond is, want die verteld ook alleen wat hij of zij te aan te bieden heeft net zoals hier via de website.

Ik zie het probleem niet van deze directe benadering. Het is goede reclame voor deze persoon en een goede ingang voor forumbezoekers die hun vriendin op taalles willen doen.




balikbayan

Citaat van: yepyep op woensdag 29 juni 2011, 10:42:11
Je vraagt toch ook niet de telemarketeer die jou belt om zich eerst even voor te stellen en te vertellen wat zijn of haar achtergrond is, want die verteld ook alleen wat hij of zij te aan te bieden heeft net zoals hier via de website.

Die heb ik geblokkeerd omdat ik het een onbeschofte manier van reclame is.

Mijn persoonlijke mening is dat als iemand wil adverteren ( hij zit daar niet vanuit ideologisch oogpunt) dat ie dan eerst contact opneemt met de beheerder.