docu.. en andere .. bij verlaten van manila en aankomst in amsterdam en zaventem

Gestart door Anakin, woensdag 20 juli 2011, 20:23:50

Vorige topic - Volgende topic

Anakin

Citaat van: Tinulang_Manok op donderdag 21 juli 2011, 16:52:53
Citaat van: Anakin op donderdag 21 juli 2011, 16:47:21
mijn vrouw zeg er verschillende soorten legal capacity zijn
weten jullie daarvan ?

Nee, er is maar 1 soort Legal Capacity en die heb je van de ambassade gekregen.
Tenminste als je de Legal Capacity to Contract Marriage bedoeld, ik kan me voorstellen dat er ook een Legal Capacity to Fall off a Cliff onto my Wife is, maar daar weet ik dan niets van  :biggrinn:

hartelijk bedank voor alle informatie :)  :thumb: :biggrinn:

disnoke

Citaat van: Phille op donderdag 21 juli 2011, 08:21:55
Citaat van: disnoke op donderdag 21 juli 2011, 06:49:37
In Brussel is er geen enkele controle op documenten of geld enkel douane ze komt immers uit NL.  

Dit klopt niet, mijn vrouw heeft wel degelijk een controle moeten ondergaan in Brussel, eveneens een kort interview!  :jajaja: Zij is in Belgie toegekomen met Etihad, Manilla - Abu Dhabi - Brussel.

phille dit was in zijn geval he, van amsterdam ben je transit maar moet je wel nog door de douane, deze kan wel controle doen van bagage en indien ze iets verdacht vinden kan er politie bijkomen.  Via Abu Dhabi is je eerste luchthaven in de EU Brussel en zul je dus in andere terminal landen met paspoortcontrole zoals in Amsterdam :daag:

Phille

Citaat van: Tinulang_Manok op donderdag 21 juli 2011, 16:52:53
Citaat van: Anakin op donderdag 21 juli 2011, 16:47:21
mijn vrouw zeg er verschillende soorten legal capacity zijn
weten jullie daarvan ?

Nee, er is maar 1 soort Legal Capacity en die heb je van de ambassade gekregen.
Tenminste als je de Legal Capacity to Contract Marriage bedoeld, ik kan me voorstellen dat er ook een Legal Capacity to Fall off a Cliff onto my Wife is, maar daar weet ik dan niets van  :biggrinn:

Tenzij ze verwijst naar haar eigen en dat noemen ze dan een CENOMAR.