Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn vriendin

Gestart door vanacker86, maandag 15 augustus 2011, 23:05:01

Vorige topic - Volgende topic

vanacker86

Beste forumleden,

ik ben nu al een tijdje lid van dit forum maar dit is nog maar mijn 2de post ;)
Zoals jullie al kunnen denken heb ik dus een Filipijnse vriendin.
We kennen elkaar nu bijna 2 jaar.

Ik heb haar leren kennen via facebook  :jajaja:
idd, facebook...
alsvolgt:
Ik speelde daar een of ander spel, "friends for sales", je kan daar mensen kopen en verkopen.
Afgaande op hun profielfoto, kan je meer en meer bieden.
Op een bepaald moment zag ik dus een foto van een aziatisch meisje. En bood op haar.
Ze zag er wel mooi uit, dus ik bleef een tijdje meebieden tot i haar "bezat".
Het is een blijft een spel, want op dat moment, "bezat" ik 50+ dames...  :lachen:
anyway, een dag later kreeg ik een pm op facebook van haar, met de vraag. Waarom bood ik op haar?
mijn antwoord: omdat je er mooi en schattig uit ziet.
En daarvoor was voor mij de kous erraf.
Maar een dag nadien kreeg ik opnieuw een berichtje van haar.
Met de vraag, ben jij een echt persoon, of een fake iemand. want om dat moment had ik geen echte profiel foto...
Daar antwoorde ik toen op, als je echt wilt weten wie ik ben, moet je mij maar eens toevoegen.
En ze voegde mij toe. :D
Ik had hier verder geen bijgedachten over...
In het weekend begon ze dan te chatten met mij en zo ging dat weken aan een stuk door.
We hadden beiden wat problemen prive en we konden het goed met elkaar vinden.
Op die manier, door ons hart aan elkaar te luchten, kwamen we ook veel over elkaar te weten.
En zo kwam het dat er wat bloeide.
In het begin waren we alletwee zeer terughoudend.
Want ja, we woonden zo ver van elkaar... Was dit wel mogelijk.
Maar na 6 maanden kon ik mij toch niet meer houden en ben ik naar ginder getrokken.
Om te zien of het allemaal wel echt was, wat we voelden en wat er gebeurde...

En wonderbaarlijk, zelfs terplaatse klikte het zeer goed.
Dat was februari 2010. En sindsdien zijn we dus een koppel.

Nu september 2011 ben ik van plan om voor de 4de keer naar ginder te gaan. en zijn we van plan om te trouwen in februari. :D
Waar we allebei naar uitkijken.

Ik ben nu in april 25 geworden, en zij word in december 25.
We hebben hier al alletwee zeer veel over gepraat over te trouwen...
Maar zo blijven heen en weer reizen is zeker geen optie...
En ook onze ouders gaan ermee akkoord.
Dus hopelijk, na alles wat ik al gelezen heb op dit forum.
Wordt dit sprookje werkelijkheid :) hehe



groetjes

Koen

Amice

Opmerkelijk verhaal maar wel leuk.
De jeugd heeft de toekomst en begeeft zich meer op andere social sites, maar is een welkome aanvulling hier op het forum.
Dit geldt ook voor de jongere filipina's die gelukkig steeds meer westerse invloeden overnemen en de huidige cutuur van de filippijnen al dan niet gedeeltelijk liever afzweren maar er niet aan kunnen ontsnappen.

Er staat genoeg op dit forum om te kunnen weten wat eventuele valkuilen kunnen zijn, als je dat als informatie meeneemt in je bagage, zou het maar zo kunnen zijn dat er nog iets goeds uit voort komt waar jullie beiden nog lang wat aan elkaar hebt.
Vooral jongere filipina's weten ook wel dat ze niet kunnen verwachten dat westerse mannen hun cultuur klakkeloos accepteren,dat doen ze zelf niet eens meer.

De wereld ligt aldus open voor je.

We horen graag meer van je.
Succes,

Leuke meid overigens. :jajaja:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

xav

 :welcome: Koen...

tof verhaal om te lezen... als je wat foto's wil posten van je reizen naar de phils, dan zal niemand je dat kwalijk nemen  :biggrinn:

Rich

Hallo Koen,  :welcome:

Leuke intro  :thumb:
En zoals Amice zegt, de jeugd heeft de toekomst  :jajaja:
Door sites zoals ondermeer facebook onstaan er weer nieuwe mogelijkheden om kontakten te zoeken. De wereld wordt met de dag kleiner.

Veel geluk en succes met je plannen.

:daag: Rich
Rich de Nederbelg.

Pieter-Jan

 :welcome: and  :congratualtionsis0:
Je kunt me bij mijn groep voegen:-)
Ben ook op mijn 24e getrouwd op de phills en woon hier nog steeds. :applaus:
Kheb hier wel eerst een jaar met mijn vrouw gewoond, zodat ik haar ook goed zou kennen in het dagelijkse leven. Ben hier nu een goede  3+ jaar en onze eerste dochter is vandaag 4 maand jong. Mss is dit ook een topic om eens met je vrouw te overleggen want pinays kunnen meestal zo lang niet wachten om de :zwanger: kinderwens te vervullen.

Veel succes!! :marrysmile:
Groetjes PJ

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Kano

 :welcome: op het forum en veel geluk samen :thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vanacker86

wow, bedankt iedereen :D
Leuk om al deze reacties te lezen.

@Darko69: ik ben van plan om daar volgend jaar te trouwen, en dan zouden we hier in Belgie komen wonen. Indien alles vlot verlopt natuurlijk, mocht het tegenslaan, sja, dan zal ik naar ginder gaan.
Wat ik ook zeer graag zou doen  :lachen:

@Amice: inderdaad, ik heb voor ik hier poste, al heel wat verhalen gelezen, zowel positief als negatief. En ik had niet direct goesting om ook zo een passieve forumlezer te zijn, maar wou ook wat meer actief zijn.
Dus, als ik nog wat tijd over heb, zal ik eens wat fotos posten van mijn vorige reizen ;) hehe.
Filipijnen is echt een prachtig land.

@de rest :p : bedankt allen, ik zal jullie zeker op de hoogte houden.  :applaus:

@Pieter-Jan : Valt het een beetje mee om te leven in de filipijnen? En heb je gemakkelijk een job gevonden? Want ik denk niet dat je zomaar kunt leven zonder een job. Ook al heb je hier wat gespaard.
hehe, ivm met die kinderwens, daar heb je volledig gelijk in. Ze wou eigenlijk aan kinderen beginnen voor haar 25ste, dat is in december. Maar ik zie dat niet zitten zolang we niet getrouwd zijn.

koy

Welkom hier op het forum en super leuk om eens een positief verhaal te lezen  :happy:

Knap dat jullie de moderne weg hebben gevonden om elkaar te leren kennen en te ontmoeten, bij mij eveneens maar was natuurlijk gay site.

Heel veel succes met je liefde!

Koy
leven en laten leven...

toyoke

 :welcome:

mooi sprookje
iets zoals het mijne en het is ook uitgekomen
en we zijn nog steeds gelukkig getrouwd , asawa is hier nu 12weken in  :vl:
iets te koud naar haar goesting maar een goede vest doet wonderen hehe  :jajaja: