Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn vriendin

Gestart door vanacker86, maandag 15 augustus 2011, 23:05:01

Vorige topic - Volgende topic

vanacker86

Citaat van: Quezonboy op woensdag  8 februari 2012, 20:50:45
Citaat van: Luc op vrijdag 16 september 2011, 01:02:12
Citaat van: Anakin op donderdag 15 september 2011, 19:57:51
even kleine rechtzetting .
Ik denk je tagged bedoelt en niet facebookl ,en het spell heet pets ,want dat spell heb ik ook gespeelt,denk niet dat spel bestaat op fabook .
maar is van geen belang,belangrijker is dat een mooi vrouwke heb gevonden,en je gelukkig best
proficiat  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:
succes ermee,en hopelijk ook om naar belgie te brengen :)  :thumb:


Jawel, friends for sale is een spelletje op facebook. Een tijdje geleden heel populair in de Filippijnen.

http://www.facebook.com/friendsforsale
Ik kan het niet vinden, helaas :stomstomstom:

heb het vlug even opgezocht
spel bestaat nog wel
https://apps.facebook.com/sell_your_friends/?ref=ts

maar ondersteund geen https...
Dus het gaat niet meer...

jiggy

Citaat van: vanacker86 op zondag  5 februari 2012, 08:39:05

....ze woont in caloocan city.....


Ooh.. Ook mijn vriendin woont daar, ik ben net een 10tal dagen terug van ginds.  Welk deel van Caloocan?
Sandra woont tussen Novalices en Almar, dus al dicht tegen Quezon City aan....

Quezonboy

#32
Citaat van: jiggy op donderdag  9 februari 2012, 06:16:35
Citaat van: vanacker86 op zondag  5 februari 2012, 08:39:05

....ze woont in caloocan city.....


Ooh.. Ook mijn vriendin woont daar, ik ben net een 10tal dagen terug van ginds.  Welk deel van Caloocan?
Sandra woont tussen Novalices en Almar, dus al dicht tegen Quezon City aan....
De broer van mijn ex woont ook in Caloocan city, we spreken elkaar nog wel op yahoo.

vanacker86

bedankt. :)

uhu, ik ook.
Verblijf nu al 3 weken in de Filipijnen om de laatste details af te handelen voor mijn trouw.
En zoals je zegt, hier is het inderdaad veel goedkoper :) hehe.
En ook veel toffer om te kunnen trouwen op een zonovergoten dag ook al is het februari :D

btw, het feest gaat door op volgende locatie.

http://thebluegardens.blogspot.com/

alles in de tuin van deze locatie. En niet in een feestzaal ;)

hehe

Quezonboy

Citaat van: Pascal&Katiren op vrijdag 10 februari 2012, 14:35:45
Citaat van: Darko69 op maandag 15 augustus 2011, 23:21:27
Hey Koen,

Erg leuk om zo je verhaal te mogen lezen. Ik zie dat het redelijk goed voor je uitpakt allemaal :congratualtionsis0: Al moet je inderdaad het spel niet TE letterlijk nemen, want dat zou een lullige situatie zijn :lachen: Ik lees hier weinig relatie verhalen van onze leeftijd en daarom doet mij dit deugt om uw post te lezen. Ben je van plan om in phil of nl te gaan trouwen?

wij hebben er voor gekozen om in phil te trouwen aangezien we er een leuke dag van wilde maken en het een pak goedkoper is daar dan hier
maar het ligt eraan wat jullie plannen zijn

alvast veel geluk gewenst samen

Maar weet je dan wel zeker dat je huwelijk in Nederland wordt erkend? Anders wordt goedkoop duurkoop!

Budgie

Citaat van: Quezonboy op zaterdag 11 februari 2012, 18:58:05
Maar weet je dan wel zeker dat je huwelijk in Nederland wordt erkend? Anders wordt goedkoop duurkoop!

Natuurlijk word dat erkend als je het laat registreren In Nederland is men niet zo moeilijk Gelegaliseerde papieren via ambassade en het word geregistreerd Wel kopien bewaren want het gaat naar Den Haag en dus duurt het wat lang voor het in de boeken staat

We hebben ook niet zo`n last met (schijnhuwelijken) zoals men in Belgiƫ heeft
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Citaat van: Budgie op zaterdag 11 februari 2012, 21:49:03
Citaat van: Quezonboy op zaterdag 11 februari 2012, 18:58:05
Maar weet je dan wel zeker dat je huwelijk in Nederland wordt erkend? Anders wordt goedkoop duurkoop!

Natuurlijk word dat erkend als je het laat registreren In Nederland is men niet zo moeilijk Gelegaliseerde papieren via ambassade en het word geregistreerd Wel kopien bewaren want het gaat naar Den Haag en dus duurt het wat lang voor het in de boeken staat

We hebben ook niet zo`n last met (schijnhuwelijken) zoals men in Belgiƫ heeft

Ik denk dat ook belgie net zoveel of net zo weinig last heeft van schijnhuwelijken, maar dat daar het fenoneem 'schijnhuwelijk' een goed argument is om niet te doen wat men eigenlijk zou moeten doen. :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Citaat van: Pascal&Katiren op zaterdag 11 februari 2012, 19:42:55

Maar weet je dan wel zeker dat je huwelijk in Nederland wordt erkend? Anders wordt goedkoop duurkoop!
Hoezo in Nederland? hij is toch belg? :confused2:
Dus geen probleem want ik ben belg en leef in  :nederlandsevlag: en dat was totaal geen probleem voor ons :denk:

[/quote]
Het maakt volgens mij niet uit welke nationaliteit je heb, zolang je in Nederland woont kun je beter je huwelijk aldaar registeren om moeilijkheden te voorkomen. Ik heb al genoeg verhalen gehoord van niet Nederlandse EU burgers die toch problemen kregen omdat ze hun huwelijk met een Niet Eu'er niet registeren. Hoe dan ook voorkomen is beter dan genezen :neeneenee:! Instanties zijn achteraf vrijwel altijd veel minder begripvol dan als je het huwelijk vooraf meldt. Ik wil maar zeggen dat je geluk heb gehad.  :biggrinn: :congratualtionsis0:

vanacker86

Bedankt allemaal.
  :applaus:

voor alle duidelijkheid, ik woon dus in Belgie en trouw dus in de Filipijnen.
Om te mogen trouwen in de Filipijnen heb ik dus al verschillende papieren aangevraagd in belgie als in de Filipijnen.
Alles is geregeld.

Maar na het lezen van jullie laatste comments ben ik toch een beetje ongerust.
Na de trouw, voor mijn vrouw dan naar belgie kan komen, moet ik mijn huwelijk dan ook laten registreren in Belgie?

vanacker86

wow, bedankt voor al de info :D