Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn vriendin

Gestart door vanacker86, maandag 15 augustus 2011, 23:05:01

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Geen seks voor het huwelijk? Was dat de seksuele voorlichting? Dat was namelijk de preek van de grootvader van een Filippijnse die ik had ontmoet op Palawan. In welk gebied woont je vriendin als ik vragen mag en welk geloof beleid ze?

ganda

Uiteraard geen sex voor het huwelijk, om babytjes te maken gebruiken ze iets anders.  :jajaja: :neeneenee:

http://www.filippijnen.org/index.php/topic,7989.msg56260.html#msg56260

vanacker86

Citaat van: TheDolphin op zaterdag  4 februari 2012, 18:37:46
Geen seks voor het huwelijk? Was dat de seksuele voorlichting? Dat was namelijk de preek van de grootvader van een Filippijnse die ik had ontmoet op Palawan. In welk gebied woont je vriendin als ik vragen mag en welk geloof beleid ze?

ze woont in caloocan city.
En die seksuele voorlichting moet iedereen hier volgen om je marriage license te krijgen...
Dit werd de georganiseerd door de lokale overheid. We waren daar met 7-8 koppels in het gemeentehuis.
Maar het was les zoals ik kreeg 15 jaar geleden op school...
Och ja, was wel eens tof om in het filipijns les te krijgen hehe

vanacker86

Citaat van: Marinero op zaterdag  4 februari 2012, 10:06:38
Citaat van: vanacker86 op zaterdag  4 februari 2012, 05:02:57

pfffff, wat was dat, seksuele voorlichting maar dan op zijn filipijns :p


Hahaha! nee toch?? Ik weet niet of ik dat trek mocht mij dat ooit overkomen! Heb je nog strikvragen gesteld over anticonceptie en de vrouwelijke menstruatiecyclus?  :lachen:

ik verstond eerlijk gezegd niets van die uitleg... het was allemaal tagalog...
4uur lang...
Heb dan maar gewoon proberen volgen als hij nog eens houten penis uit de kast haalde om daar dan een condoom over te doen...
En zulke dingen..., maar anders heb ik niet direct iets bijgeleerd ;)

Dreamer1975

Gefeliciteerd met jullie huwelijk   :congratualtionsis0:

Van die seksuele voorlichting kan ik ook meespreken,heb die ook moeten volgen in marikina city ! Man man man,zo ouderwets en achterhaald !!! Ik voelde me net terug een kind van 12 die seksuele voorlichting kreeg in het zesde leerjaar  :lachen: Een ganse dag (8 uur) in een warm zaaltje zonder airco luisteren naar een preek in het tagalog.Mijn vrouw werd verplicht alles te vertalen in het engels met als gevolg dat ik nu en dan mijn lach echt niet meer kon inhouden met wat er verteld werd.Hun bijgeloof is soms ronduit hilarisch.
Ander grappig detail was dat er één van de lesuren een meisje van rond de 25 les moest geven en dit aan mensen waarvan er toch zeker een zestal ouder waren als haar,mijn vrouw en ik meegeteld.  :biggrinn: Daar staat dan zo'n jong ding de verschillende contraceptiemethodes uit te leggen  :lachen:

Amice

Lijkt me inderdaad hilarisch want ik zou toch het lef hebben om te vragen naar de morning after pil. hebben ze nooit van gehoord volgens mij en....ook nog eens verboden in de phils.

Als ze die voorlichting nou eens verstandig zouden gebruiken en op alle high schools en colleges zouden geven, zou het meer zoden aan de dijk zetten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bruno13

Citaat van: vanacker86 op zondag  5 februari 2012, 08:39:05
Citaat van: TheDolphin op zaterdag  4 februari 2012, 18:37:46
Geen seks voor het huwelijk? Was dat de seksuele voorlichting? Dat was namelijk de preek van de grootvader van een Filippijnse die ik had ontmoet op Palawan. In welk gebied woont je vriendin als ik vragen mag en welk geloof beleid ze?

ze woont in caloocan city.
En die seksuele voorlichting moet iedereen hier volgen om je marriage license te krijgen...
Dit werd de georganiseerd door de lokale overheid. We waren daar met 7-8 koppels in het gemeentehuis.
Maar het was les zoals ik kreeg 15 jaar geleden op school...
Och ja, was wel eens tof om in het filipijns les te krijgen hehe
gefeliciteerd    ,ik zelf ben nu 2 weken getrouwd in phil,heb dat niet moeten doen die voorlichting hehehe
grtjs en geef er een lap op

vanacker86

#27
zoals beloofd hier enkele fotos :D

deze foto hebben we genomen na de prenuptial fotoshoot


wacky shot  :crazy:


en 1tje van vorig jaar in Boracay :D


groetjes

Koen

Baliw-katok


Quezonboy

Citaat van: Luc op vrijdag 16 september 2011, 01:02:12
Citaat van: Anakin op donderdag 15 september 2011, 19:57:51
even kleine rechtzetting .
Ik denk je tagged bedoelt en niet facebookl ,en het spell heet pets ,want dat spell heb ik ook gespeelt,denk niet dat spel bestaat op fabook .
maar is van geen belang,belangrijker is dat een mooi vrouwke heb gevonden,en je gelukkig best
proficiat  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:
succes ermee,en hopelijk ook om naar belgie te brengen :)  :thumb:


Jawel, friends for sale is een spelletje op facebook. Een tijdje geleden heel populair in de Filippijnen.

http://www.facebook.com/friendsforsale
Ik kan het niet vinden, helaas :stomstomstom: