Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

beveiliging...

Gestart door xav, vrijdag 26 augustus 2011, 15:07:20

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag 26 augustus 2011, 17:09:19
Het lijkt mij dat je juist door het aanbrengen van veel veiligheidsvoorzieningen slapende honden wakker maakt.

Hoe bedoelen u dat ?  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 17:14:42
Citaat van: boomerang op vrijdag 26 augustus 2011, 17:09:19
Het lijkt mij dat je juist door het aanbrengen van veel veiligheidsvoorzieningen slapende honden wakker maakt.

Hoe bedoelen u dat ?  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Beveiligingscameras, sirenes en dergelijke zijn zelden geconstrueerd op plaatsen waar niets te halen valt. Uiteraard is dit ook bekend bij het inbrekersgilde.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy


Citaat van: boomerang op vrijdag 26 augustus 2011, 17:09:19


Beveiligingscameras, sirenes en dergelijke zijn zelden geconstrueerd op plaatsen waar niets te halen valt. Uiteraard is dit ook bekend bij het inbrekersgilde.
[/quote]

dat ben ik geheel met je eens boomerang waren het niet dat men weet dat daar een buitenlander woont , en elke buitenlander is is hun ogen/gedachten stinkend rijk .
dus dat wetende zou ik dus zeker het huis zelf goed beveiligen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#13
@Boomerang: Beveiligingscameras, sirenes en dergelijke zijn zelden geconstrueerd op plaatsen waar niets te halen valt. Uiteraard is dit ook bekend bij het inbrekersgilde

Juist ja, maar deze "inbrekers" zijn meestal de "DRUGADDICTS" DIE ZICH DAAR WEINIG VAN AANTREKKEN EN GEWOON PROBEREN, EN MEESTAL BIJ DE HUIZEN DIE WAT OP MIDDENKLASSEN HUIZEN LIJKEN.
BEVEILIGINGS CAMERAS: DAAR HEB JE DAN WEINIG AAN ZOLANG DIE DAN NIET VOORTDUREND BEMAND WORDEN.
Een camera stopt de drugaddict-burglar/robber niet.
Ze kunnen alleen worden gestopt door grof geweld zoals zij dit ook plegen te gebruiken.
Maar dit is natuurlijk alleen mijn mening. :jajaja:






Ok, alle grendels (6 stuks) afsluiten, snaveltjes dicht en oogjes toe............ :benweg: :benweg:

bananacreek


koy

Hoe staat het met de wapenwetgeving in de Filippijnen? Kan je een wapenvergunning krijgen en welke wapens zijn er vrij te verkrijgen?
Als je een wapenvergunning hebt in België, kan je die ook in de Ph gebruiken?

bedankt voor de info,
koy
leven en laten leven...

ganda

Citaat van: koy op vrijdag 26 augustus 2011, 21:56:40
Hoe staat het met de wapenwetgeving in de Filippijnen? Kan je een wapenvergunning krijgen en welke wapens zijn er vrij te verkrijgen?
Als je een wapenvergunning hebt in België, kan je die ook in de Ph gebruiken?

bedankt voor de info,
koy

Ik meen te weten dat vreemdelingen geen wapenvergunning ( op hun naam ) kunnen krijgen.
als er een vergunning wordt uitereikt staat die op naam van de vrouw ( filipina ).
Er zullen wel achterpoortjes zijn, maar hoe dat ineen zit weet ik niet.


Tinulang_Manok

SECTION 2. BASIC QUALIFICATION OF APPLICANT
a. Filipino Citizen
b. At least 21 years of age

dus: 21 jarige filippijnse drugaddicts  :thumb:
maar 64 jarige klootzakken  :negatief:

http://www.pbdionisio.com/firearmlaw.html
Amare et sapere vix deo conceditur

Digos


Wapenvergunning in de phils als witneus is niet mogelijk, wel zoals al eerder hier aangeven op naam van de vrouw.

Maar heb er dan toch nog men bedenkingen over....schiet er eentje omver, normaal mag je zelf niet schieten en dan ben je als witneus nog de pineut.

Via onze taxidrivers kregen we regelmatig een aanbod om een wapen te kopen. Moest je enkel maar eens laten vallen tegen hen en s'anderdaags hadden ze er alleen bij.....wel zonder vergunning.

Wapens is echt nie moeilijk in de phils.

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Gister zei ik 6 sloten, maar dat is niet waar, 5 sloten en twee knuppels (lichtgewicht bamboo en middengewicht baseballbat (voor de hardhoofden) :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb:


soory slechte foto, ben slaperig................ :negatief: