Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

beveiliging...

Gestart door xav, vrijdag 26 augustus 2011, 15:07:20

Vorige topic - Volgende topic

xav

na de recente artikels dat onze goede vriend Creek poste, is het misschien wel goed om een topic aan te maken met tips voor beveiliging... Fonzie had ook al de vraag gesteld...

laat de tips maar komen...

bananacreek

Citaat van: xav op vrijdag 26 augustus 2011, 15:07:20
na de recente artikels dat onze goede vriend Creek poste, is het misschien wel goed om een topic aan te maken met tips voor beveiliging... Fonzie had ook al de vraag gesteld...

laat de tips maar komen...




bananacreek

Zeer interessant topic dacht ik want hier worden al vragen gesteld betreffende alarm instalaties etc..... :jajaja:











xav

wat kost zo'n alarmsystheem Creek...? en wat zit er zoal inbegrepen...?

Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 15:58:33
Zeer interessant topic dacht ik want hier worden al vragen gesteld betreffende alarm instalaties etc..... :jajaja:




Is deze mijnheer ook te huur?  :thumb:  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

#5
Jazeker, even voorstellen: "Mijn naam is ALI OSRAM" :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 16:40:49
Jazeker, even voorstellen: "Mijn naam is ALI OSRAM" :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:


Brengt meneer ALI OSRAM zijn harem dan ook mee ???
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#7
Citaat van: xav op vrijdag 26 augustus 2011, 16:14:09
wat kost zo'n alarmsystheem Creek...? en wat zit er zoal inbegrepen...?

Dat was in 2003 ongeveer 70 duizend pesos inclusief de twee luide sirenes die je op 400 m afstand kan horen
Probleem is dat het uit Manila komt en niemand het hier kan repareren/checken en was toen al zeer duur om ze te laten komen tenzij ze naar de Chinabank moesten waar ze het ook geinstaleerd hadden.

Ze kunnen het wel via de telefoon checken en afstellen (zie de telefoondraadop het circuitboard)

Nu weer een probleem: de batterijen in de "sensors" (infa-red en micro-wave) zijn aan het lekken geweest en moet nu maar zien of die na het schoonmaken nog werken :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Het werkte wel, maar ik was altijd bang voor een vals alarm vanwege soft-hardware failure en dan maak je de ganze buurt in een straal van 400 meter wakker en dan heb je kans dat ik ook het loodje leg :weetikniet: :weetikniet:

Onderdelen:
-Panel met circuitboard- sensors (in mijn geval 5 stuks) - 2x sirenes met instelbare tonen (zelf apart gekocht) - toetsenboard (processing unit) - ontvanger/zender (voor infra-red en micro wave vanuit sensors met self testing features) -


Dat bedrijf kwam in Makati (een paar honderd meter voorbij de Ned Ambassade) en de eigenaar was toen een Amerikaan en ik weet niet of dat bedrijf nog bestaat.

bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag 26 augustus 2011, 16:43:30
Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 16:40:49
Jazeker, even voorstellen: "Mijn naam is ALI OSRAM" :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:


Brengt meneer ALI OSRAM zijn harem dan ook mee ???

Jazeker die maken de koffie en sigaren klaar voor de klanten :jajaja:
Bij de prijs inbegrepen :atyourservice: :atyourservice:

boomerang

Het lijkt mij dat je juist door het aanbrengen van veel veiligheidsvoorzieningen slapende honden wakker maakt.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"