Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

One way ticket

Gestart door Fail_over, maandag 3 oktober 2011, 21:09:15

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik heb geboekt via Emirates, via Doha.
One way. Yepyep zei al terecht dat dat misschien problemen gaat geven bij imigration, of zelfs al in Doha.
Iemand ervaring mee?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

IK had dat hier al eens neergepent maar inderdaad dien je een outbound ticket te hebben.

Dit kun je oplossen door een ticket manila- hongkong te boeken. kost niet veel en je bespaard jezelf een hoop ellende, want je loopt zonder een outbound ticket het risiko dat ze je linea recto terugsturen. Dat ticket dien je dan ook zelf te kopen en is uiteraard duurder dan de mnl-hk ticket.
Vervolgens laat je het ticket gewoon vervallen of storneren, vermitst je het kan annuleren.

Je paspoort dient overigens nog minstens 6 maanden geldig te zijn
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ketelbinkie

Een nog goedkoper outbound ticket is soms Clarke - Kota Kinabalu met AirAsia. Even de ticketprijs checken op de websites van de desbetreffende lvmijen en dan voor de goedkoopste qua datum van vertrek kiezen.

josv

Citaat van: Fail_over op maandag  3 oktober 2011, 21:09:15
Ik heb geboekt via Emirates, via Doha.
One way. Yepyep zei al terecht dat dat misschien problemen gaat geven bij imigration, of zelfs al in Doha.
Iemand ervaring mee?

:lachen: :lachen: :lachen: Je leert het ook nooit he !!!

Ja, Fail, dat gaat problemen geven, deze zijn al tot in den treure breeduit besproken op dit en ook "het andere" forum. De problemen beginnen waarschijnlijk al in Be of Nl, ligt eraan waar je instapt. Ben echt benieuwd wat je met deze info gaat doen.  :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luke

Citaat van: Fail_over op maandag  3 oktober 2011, 21:09:15
Ik heb geboekt via Emirates, via Doha.
One way. Yepyep zei al terecht dat dat misschien problemen gaat geven bij imigration, of zelfs al in Doha.
Iemand ervaring mee?

Ehhh vlieg je Emirates via Dubai? Of Qatar airways via Doha??

Fail_over

Citaat van: josv op dinsdag  4 oktober 2011, 10:21:05
Citaat van: Fail_over op maandag  3 oktober 2011, 21:09:15
Ik heb geboekt via Emirates, via Doha.
One way. Yepyep zei al terecht dat dat misschien problemen gaat geven bij imigration, of zelfs al in Doha.
Iemand ervaring mee?

:lachen: :lachen: :lachen: Je leert het ook nooit he !!!

Ja, Fail, dat gaat problemen geven, deze zijn al tot in den treure breeduit besproken op dit en ook "het andere" forum. De problemen beginnen waarschijnlijk al in Be of Nl, ligt eraan waar je instapt. Ben echt benieuwd wat je met deze info gaat doen.  :floet:
Ja, ik leer het nooit......
Het gaf dus helemaal GEEN probleem. Niet in Be, Niet in Doha, en niet in de phils.

Ik had wel een backup ticket naar singapore, kwijt dus



Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Citaat van: Fail_over op zondag  9 oktober 2011, 05:12:48
Citaat van: josv op dinsdag  4 oktober 2011, 10:21:05
Citaat van: Fail_over op maandag  3 oktober 2011, 21:09:15
Ik heb geboekt via Emirates, via Doha.
One way. Yepyep zei al terecht dat dat misschien problemen gaat geven bij imigration, of zelfs al in Doha.
Iemand ervaring mee?

:lachen: :lachen: :lachen: Je leert het ook nooit he !!!

Ja, Fail, dat gaat problemen geven, deze zijn al tot in den treure breeduit besproken op dit en ook "het andere" forum. De problemen beginnen waarschijnlijk al in Be of Nl, ligt eraan waar je instapt. Ben echt benieuwd wat je met deze info gaat doen.  :floet:
Ja, ik leer het nooit......
Het gaf dus helemaal GEEN probleem. Niet in Be, Niet in Doha, en niet in de phils.

Ik had wel een backup ticket naar singapore, kwijt dus





Welkom in de Filippijnen.

Was die backup ticket dan niet de onward ticket wat ik bedoelde? Is dat een ticket van MNL naar Singapore?

Je kan er niet op gecontroleerd worden, maar bij aankomst in Manila wordt al in het vliegtuig omgeroepen dat mensen die een oneway ticket hebben, zich moeten melden bij de Immigration op Naia.

Fail_over

Hey

Ja, Manila -> Singapore, ticketje van 50 euries.

Ik heb iets horen omroepen bij Immigration, Maar niets over een oneway ticket.
In het vliegtuig alleen de bekende formuliertjes in moeten vullen.    :weetikniet:

(Nog thx voor de taxi Yep!)
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Citaat van: Fail_over op zondag  9 oktober 2011, 09:29:04
Hey

Ja, Manila -> Singapore, ticketje van 50 euries.

Ik heb iets horen omroepen bij Immigration, Maar niets over een oneway ticket.
In het vliegtuig alleen de bekende formuliertjes in moeten vullen.    :weetikniet:

(Nog thx voor de taxi Yep!)

Graag gedaan!

Binnenkort kom ik wel ff die kant op of jij/jullie deze kant op?!

Groeten aan Lorrie

Fail_over

S goed kerel. Kijken ff deze week aan, DFA, Ambassade. Eens zien wat ze te zeggen hebben.

Kennen we zien wanneer 5 one-ways te boeken!!  :happy:  (Moet ff on-topic blijven  :lachen:)
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......