Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Elektrische boiler(heater)

Gestart door huzzie, dinsdag 3 januari 2012, 11:29:03

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#30
Ik heb  dit nog nooit meegemaakt:.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


1. JE MAG NOOIT EEN WATERHEATER ZOALS DEZE MODELLEN IN DEZELFDE RUIMTE PLAATSEN/OPHANGEN ALSWAAR OOK DE SHOWER AANWEZIG IS WANT DEZE TOESTELLEN ZIJN NIET WATERDICHT

2.DAT STOPCONTACT IN DEZELFDE RUIMTE IS LEVENSGEVAARLIJK....ZELFMOORD EN MOORD ALS EEN KIND ONDER DE DOUCHE STAAT EN DAAR WORD ELECTROCUTED... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

3. ZELFS EEN WATERDICHT STOPCONTACT ZOALS DEZE HIERONDER MAG JE OOK NIET INDEZELFDE RUIMTE INBOUWEN WAAR OOK DE DOUCHE ZICH BEVIND.......DAT MAG NIET ONDER DE PHILIPPINE ELECTRICAL CODE EN WAARSCHIJNLIJK OOK NIET ONDER DE TIBET ELECTRICAL CODE.







4.PLAATS DE WATERHEATER ALTIJD BUITEN DE RUIMTE VAN DE "DOUCHE-RUIMTE"

5. DE WATERHEATER WORDT DAN VIA EEN EIGEN BREAKER OP DE BETREFFENDE "NET-GROEP" AANGESLOTEN (PLAATS IN EEN APART KASTJE BUITEN DE DOUCHERUIMTE) (IN MIJN GEVAL NAAST DE HEATER,... EN ZELFS BUITEN HET GEBOUWTJE VAN DE DE CR2)



iN APART KASTJE NAAST DE HEATER (BUITEN DE EIGENLIJKE DOUCHERUIMTE)


BUITEN HET GEBOUW VAN DE CR2


ALTIJD EEN APARTE (EXTRA) BREAKER GEBRUIKEN VOOR EEN WATERHEATER ALS JE LANGER WILT LEVEN EN ZELFS BETER EEN "AARDLEKSCHAKELAAR" (DEZE GEBRUIK IK VOOR DE ELECTRISCHE WATERPOMP)


NOOIT EN TE NIMMER EEN STOPCONTACT INSTALEREN ZOALS OP DE EERSTE FOTO,WANT DAT IS GEWOON ZELFMOORD

LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE ZOALS HIERONDER......... :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek


Digos


Ik kreeg de kriebels toen ik het zag en heb daarom ook de foto's gemaakt, en dan nog met een open stekker.

Een hotel met zeven verdiepingen heb je echt niet nodig.......neem gewoon een douchke.

Mooie verwoord creek......dat was wat ik wou duidelijk maken met de foto's  :thumb:

Citaat van: Amice op zondag  8 januari 2012, 11:37:11
Zoals de Filipina's vaak zeggen 'als het je tijd is dan ga je, zo niet dan blijf je leven' :jajaja:

Zo gaat het en denken ze in de phils.....whats the problem hé??

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op zondag  8 januari 2012, 13:50:45

Ik kreeg de kriebels toen ik het zag en heb daarom ook de foto's gemaakt, en dan nog met een open stekker.

Een hotel met zeven verdiepingen heb je echt niet nodig.......neem gewoon een douchke.

Mooie verwoord creek......dat was wat ik wou duidelijk maken met de foto's  :thumb:

Citaat van: Amice op zondag  8 januari 2012, 11:37:11
Zoals de Filipina's vaak zeggen 'als het je tijd is dan ga je, zo niet dan blijf je leven' :jajaja:

Zo gaat het en denken ze in de phils.....whats the problem hé??



Gelukkig, maar een hotel, want ik dacht dat het bij u thuis was...............ja, sommige hotellen (vaak vroeger in de jaren '70-'80) in Cebu city.....als je de kraan opende trok de wc door..... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:

bananacreek

@Digos: Sorry, ik had weer niet goed gelezen....ik lees meestal eerst de laatse pagina van een boek...en ze leefden nog lang en gelukkig.......eens een Klootzak ALTIJD een Klootzak om zo maar te zeggen.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja:

innka3

Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 13:23:29
Ik heb  dit nog nooit meegemaakt:.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


1. JE MAG NOOIT EEN WATERHEATER ZOALS DEZE MODELLEN IN DEZELFDE RUIMTE PLAATSEN/OPHANGEN ALSWAAR OOK DE SHOWER AANWEZIG IS WANT DEZE TOESTELLEN ZIJN NIET WATERDICHT

2.DAT STOPCONTACT IN DEZELFDE RUIMTE IS LEVENSGEVAARLIJK....ZELFMOORD EN MOORD ALS EEN KIND ONDER DE DOUCHE STAAT EN DAAR WORD ELECTROCUTED

och ik hou wel van wat geprikkel ,en wordt lekker schoon  :floet: http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJO33Y4D.jpg

Tinulang_Manok

Nu we het over electrische installatie dingen hebben, ik heb vorig jaar een foto gemaakt van de installatie bij mijn schoonouders, het werkt goed, of het voldoet aan de electrical code :weetikniet:


Amare et sapere vix deo conceditur

Digos


Laten we dit ook bescheiden houden
LIVE ONCE - LIVE IT

Ifugao

Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 13:55:27
Citaat van: Digos op zondag  8 januari 2012, 13:50:45

Ik kreeg de kriebels toen ik het zag en heb daarom ook de foto's gemaakt, en dan nog met een open stekker.

Een hotel met zeven verdiepingen heb je echt niet nodig.......neem gewoon een douchke.

Mooie verwoord creek......dat was wat ik wou duidelijk maken met de foto's  :thumb:

Citaat van: Amice op zondag  8 januari 2012, 11:37:11
Zoals de Filipina's vaak zeggen 'als het je tijd is dan ga je, zo niet dan blijf je leven' :jajaja:

Zo gaat het en denken ze in de phils.....whats the problem hé??



Gelukkig, maar een hotel, want ik dacht dat het bij u thuis was...............ja, sommige hotellen (vaak vroeger in de jaren '70-'80) in Cebu city.....als je de kraan opende trok de wc door..... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:




Als ik het goed lees was het bij Digos' schoonzus??

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT