Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Elektrische boiler(heater)

Gestart door huzzie, dinsdag 3 januari 2012, 11:29:03

Vorige topic - Volgende topic

huzzie

Merci mannen voor alle info.
Kga der nog eens ernstig over nadenken maar idd. als het ooit brandt in mijn huis dan zal de brandverzekering op hun achterste poten staan en dat is het nu ook niet waard.
Maar mijn  probleem blijft dat ik die douche zeer onregelmatig gebruik en het enigszins vervelend vind om in tijden van crisis :denk: de huidige elektrische spaarboiler telkens te laten opwarmen.
Zal maar koud water nemen zekers...

Huzzie

By the way: niemand in Angeles of Coron in de periode van 17 jan tot 07 feb?

:daag:

Ifugao

Mischien een gekke vraag, maar heb je geen aardgas bij jullie? (het ging toch om Belgie heb ik goed begrepen?) Een gas-geiser gebruikt slechts energie als je hem gebruikt, is ook goedkoper dan stroom. 

bananacreek

Citaat van: huzzie op dinsdag 10 januari 2012, 22:43:16
Merci mannen voor alle info.
Kga der nog eens ernstig over nadenken maar idd. als het ooit brandt in mijn huis dan zal de brandverzekering op hun achterste poten staan en dat is het nu ook niet waard.
Maar mijn  probleem blijft dat ik die douche zeer onregelmatig gebruik en het enigszins vervelend vind om in tijden van crisis :denk: de huidige elektrische spaarboiler telkens te laten opwarmen.
Zal maar koud water nemen zekers...

Huzzie

By the way: niemand in Angeles of Coron in de periode van 17 jan tot 07 feb?

:daag:

Brandverzekering op de  :smiley-philippines:.....komt maar weinig (ook vele zaken hebben niet eens een brandverzekering) voor en kost een hoop geld..... :jajaja: :jajaja: