Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Daxxie

Citaat van: rudy1962 op maandag 23 januari 2012, 17:19:58
Daxxie, je gaat naar de   :smiley-philippines: om 4 vrouwen te ontmoeten ? Je lijkt wel een 'vleeskeurder'.Zou je dat hier ook doen, op  1 avond 4 vrouwen ontmoeten en dan een uurtje zeggen, sorry, ik heb nog een andere afspraak. Wat ga je tegen je eerste date zeggen: sorry dear, i have to go and see another lady ? Getuigd van weinig RESPECT (zoals Rich als zei) Ikzelf vertrek in april naar   :smiley-philippines: en slechts één vrouw zal me staan opwachten aan de luchthaven, ben ik dan van de oude stempel, het zij zo. De redenering dat filippijnse vrouwen dit toch gewend zijn maakt me geweldig boos, zij hebben ook gevoelens hoor !
nee de bedoeling is om een maand op verlof te gaan om deze vier dames te kunnen ontmoeten een week met elke vrouw.
heeft niets met vleeskeuring te maken lol
op het internet kunnen ze zijn wie ze willen ja?
in het echte leven zal dit wel wat moeilijker zijn, zeker als je elkaar in de ogen kunt kijken.
Dus neem ik gebruik van de vier weken om deze dames alle vier te gaan opzoeken en geen van elk zal dit weten ik doe het nu zo en jij zal geld genoeg hebben om 3-4 keer per jaar naar ginder te kunne trekken.?
De reiskost + hotel blijken al duur genoeg te zijn en natuurlijk wil ik hier uithalen wat eruit te halen valt ik zal de dames in kwestie respecteren zoals het hoort, mja het zullen er vier in 1 maand worden ik bekijk het als een besparing jij bekijkt het als een vleeskeuring.  :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Citaat van: Pascal Keirens op maandag 23 januari 2012, 17:01:49
(Even tussen haakjes: je zegt - ik citeer - "aangezien ik niet van de domsten ben", maar je spellingfouten en je lange tenen doen anders vermoeden. Maar, zoals reeds gezegd: dit tussen haakjes).

:applaus: meester in de taal en schrijfwijze altijd leuk om die op een forum tegen te komen.
mensenkennis en schrijffouten hebben nix met elkaar te maken (levenservaring en op school je eerste dt fout schrijven omdat het je geen fuck kan schelen zijn twee dingen die niets met elkaar temaken hebben..toch wel altijd leuk dat mensen zich hieraan ergeren
maar toch, bedankt voor jullie goude tips en zal ze zeker toepassen als ik ginder ben.
Citaat van: Phille op maandag 23 januari 2012, 16:49:59

Daxxie,  :welcome:

Overal ter wereld moet je oppassen, diefstal, oplichterij of wat dan ook, dat kan je overal overkomen, ook in ons land, als buitenlander ben je overal onwetend. Dus uit uw doppen kijken is de boodschap.

Als je je in de Filipijnen verplaatst gedraag je dan low profile, dus zo weinig als mogelijk uiterlijke tekenen van rijkdom. Alleen al het feit dat je een wit kleurtje hebt maakt je een rijke mens. Maar loop daar niet te zwaaien met stapels biljetten; neem altijd maar een klein bedrag mee en in kleine coupures, dan steek je alvast de ogen niet uit. Hang ook geen duur fototoestel om je nek met een joekel van een lens. Stel je respectvol op tov de lokale bevolking. En dit is niet altijd gemakkelijk om je kalmte te bewaren want het kan al wel eens anders lopen dan wat men je verteld.

Je definitie van 'het is een rare cultuur' is op zich al fout; gepaster zou zijn 'het is een andere cultuur'. En het vergt wel enige tijd om er gewoon aan te geraken, ik ben er nog altijd niet aan gewoon.

Alleen reizen is geen probleem, daar heb ik althans nog nooit een probleem mee gehad; maar je moet wel uit je doppen kijken uiteraard; 's nachts gaan wandelen in bepaalde regio's is om problemen vragen; maar dat doe je hier ook niet. Je kan je gemakkelijk verplaatsen met openbaar vervoer zoals een bus of zo; kan ook met jeepneys of trikes; maar 's nachts zal ik toch wel eerder een taxi nemen.

De dames en mensen in het algemeen behandel je op precies dezelfde manier dan hoe jezelf behandelt wilt worden, daar kom je het verst mee.

En als je de wens hebt om contact te leggen met een Filipijnse schone dan zie ik geen reden waarom dat anders zou moeten gaan dan hoe je een dame hier behandelt. Dat is altijd mijn standpunt geweest en daar heb ik geen moment spijt van. Er zullen zeker momenten zijn dat je geconfronteerd wordt met pogingen om het sentiment te bewerken, om op die manier geld los te weken; wel denk dan; voor ze u hebben leren kennen dan kon men ook overleven, dat zal dus nu ook wel kunnen. Haken ze af wanneer ze merken dat er niks te rapen valt dan weet je wat het belangrijkste was voor hun en heb je niks verloren; er zijn wel degelijk meiden die geen geld vragen en die effectief op zoek zijn naar een goeie partner. Vraag naar geld is gelijk aan 'move on'.

Have fun!

:daag:


Bedankt Phille, dit is waar ik naar opzoek was.
Meer vroeg ik niet.

rudy1962

Ok, speed-dating op zijn   :smiley-philippines: dan maar sorry, lijkt me nog steeds op een vleeskeuring maar ik moei me niet met andermans zaken. En ja, ik kan het me permiteren om 3-4 keer per jaar  naar de   :smiley-philippines: te gaan en ik heb maar een gewone job hoor

Daxxie

Citaat van: rudy1962 op maandag 23 januari 2012, 18:01:51
Ok, speed-dating op zijn   :smiley-philippines: dan maar sorry, lijkt me nog steeds op een vleeskeuring maar ik moei me niet met andermans zaken. En ja, ik kan het me permiteren om 3-4 keer per jaar  naar de   :smiley-philippines: te gaan en ik heb maar een gewone job hoor
laat ons het houden op persoonlijkheidskeuring?  :jajaja:
een gewone job zeg je, maar als je naar de  :smiley-philippines: gaat kun je waarschijnlijk wel bij je vriendin of vrienden verblijven?
want als ik het goed uitreken ticket + hotel+ overleven komt toch al snel om en bij de 2k euro's
dus 4x/jaar naar  :smiley-philippines: 8k euro dat je zomaar kan gebruiken zonder dat je er iets moet voor opofferen lijkt me straf met maar een gewoone job te hebben.

rudy1962

Je moet wel de aanbiedingen van de verschillende luchtvaartmaatschappijen en die van de touroperators vergelijken. Ik zeg er wel bij, mijn hypotheeklening is afbetaald maar ik werk als gewone postbode hoor. Vorig jaar ben ik 2 keer naar de   :smiley-philippines: gereisd en 1 maal naar Thailand zonder er hier ook maar iets voor te laten

Daxxie

Citaat van: rudy1962 op maandag 23 januari 2012, 18:42:21
Je moet wel de aanbiedingen van de verschillende luchtvaartmaatschappijen en die van de touroperators vergelijken. Ik zeg er wel bij, mijn hypotheeklening is afbetaald maar ik werk als gewone postbode hoor. Vorig jaar ben ik 2 keer naar de   :smiley-philippines: gereisd en 1 maal naar Thailand zonder er hier ook maar iets voor te laten
ok dus je gaat echt wel opzoek naar de goedkoopste vluchten en hotels en ik neem ook aan dat dit dan in het laag seizoen is ipv midden in de zomer vakantie?
schelen de prijzen dan zoveel van elkaar heb even wat nagelzen op het forum hier en blijkbaar zijn er idd VEEL goedkopere vluchten ook!

hmm filipijnen en thailand  :ikkeniebegrijp: en gij zijt gene snoeper ofwa?  :haha:

rudy1962

Ik ga nooit in de zomervakantie en nee ik ben gene snoeper. Als ik wil 'snoepen' dan kan dit op 5 min wandelsafstand vanwaar ik woon.

Herbie

Gevaarlijk zou ik het niet noemen. Zoals al beschreven geen dure kettingen of uurwerken dragen, een gewone simpele gsm zo dat je niet echt teveel opvalt. Ok je bent een wit neus valt natuurlijk op  :biggrinn: . Ben je jong val je nog meer op door de vrouwkes. Want de meesten zoeken toch geen vader of opa type  :weetikniet: . Nu in maart ga ik voor de 18 keer in 10 jaar tijd. Ook al paar keer Thailand gedaan. Thailand vind ik dan weer gevaarlijker. Buiten de grote steden praat er bijna niemand engels. vlucht nu heel goedkoop 488 euro betaald vorige week. nu binnen landse vluchten aan het boeken is in promo ook tot donderdag. Het enige dat ik al bestolen ben is mijn gsm in een jeepny. Anders nog nooit geen problemen gehad. Veel succes met je vier vrouwen. Eéntje er van zal je wel lekker kunnen behagen  :kiss2:  :copulatie: of heb je misschien wel pech.  :dump:  :shoot13lj7:  :prisoner:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Daxxie

Citaat van: Herbie op maandag 23 januari 2012, 19:08:30
Eéntje er van zal je wel lekker kunnen behagen  :kiss2:  :copulatie: of heb je misschien wel pech.  :dump:  :shoot13lj7:  :prisoner:

die kans zit er ook in natuurlijk  :rennen:

klootzakken (voorheen Jens)


hmm filipijnen en thailand  :ikkeniebegrijp: en gij zijt gene snoeper ofwa?  :haha:

[/quote]  :welcome: DAXXIE.

snoepers ,WEL NEE  :neeneenee:  :neeneenee: HIER OP DIT FORUM  :neeneenee:.

hier op het forum zijn er enkel zeer nette mensen , deze mensen gaan naar de filippijnen omdat het zeewater er zo lekker zout is en natuurlijk voor de kokosnoten , zulke noten hebben ze immers nog nooit gezien .
:lachen:

ga er nu maar vanuit dat de members hier naar de filippijnen gingen voor presies het zelfde als jij er nu ook heen gaat.
en  :sexhq0:  :copulatie: :dump: ja dat hoord er gewoon bij , niet meer en niet minder.  waar voor een man het zo ver zoekt is mij egter altijd een raadsel gebleven .of ze zijn zo lelijk als de nacht of ze zijn zo bleu dat ze hier in europa geen vrouw aan durven te kijken , :ikkeniebegrijp: met zo,n meisje uit de filippijnen leg je nu eenmaal sneller contakt , ligt aan de opvoeding en kultuur van het land maar vooral aan de armoede, en de filipina vind een blanke man veel knapper, das natuurlijk mooi mee genomen .

waar je op moet letten in cebu ?  nergens op, gewoon gas geven . het meeste is immers al gezecht .
ik wens je veel plezier in cebu , ben er zelf meerdere malen geweest , er is niet veel te zien daar, afgezien van het nacht leven en een enkele bezienswaardigheid .
als je werkelijk wat van de stad wild zien , vraag dan aan een member van dit of een ander forum die in cebu woond of hij je de stad wil laten zien . ze hebben er een knots van een winkelcentrum [ajala] of zo iets , daar kun je wel een week in rond lopen heb je nog niet alles gezien , er zijn er zelfs meerdere. dus als je van winkelen houd zit je er gebakken.

gr jens.....  
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Daxxie

Citaat van: jens op maandag 23 januari 2012, 20:23:09


ga er nu maar vanuit dat de members hier naar de filippijnen gingen voor presies het zelfde als jij er nu ook heen gaat.
en  :sexhq0:  :copulatie: :dump: ja dat hoord er gewoon bij , niet meer en niet minder.  

gr jens.....  


voilla, zo hoor ik het graag de waarheid en niets anders dan de waarheid  :respect: