Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Daxxie

Hey mensen,

ik ben nieuw hier omdat ik de laatste tijd in contact ben gekomen met vrouwen van de filipijnen ^^
via Dateinasia.com aangezien ik niet van de domste ben en wel wat mensen kennis heb heb ik naar mijn mening toch enkele seriueze vrouwen ontmoet.
ok ik weet wel dat ze opzoek zijn naar een ticket out of phili of iemand die hun kan ondersteunen met geld of een visa, die vrouwen worden toch op de testbank gelegt en het word meestal wel snel duidelijk waar ze naar opzoek zijn dat ze weg willen uit hun landje daar kan ik mee leven maar dat ze je willen in claimen en zo snel mogelijk jou BF willen noemen wel ja dan weet je al wel hoe de zaken ervoor staan en ja misschien mis ik toch wel een paar dingen dus tips over deze vrouwen zijn ook nog welkom.
waarom ik voor een assiaatische vrouw ga ga ik hier niet uitleggen ik denk wel dat dit ondertussen wel duidelijk is waarom een blanke man een vrouw van ginder wilt nemen.
anyway
aangezien ik totaal nieuw ben aan deze cultuur had ik toch wel een heleboel vragen.
ik heb al veel opzoek werk gedaan op dit forum maar het is echt teveel opzoek werk toch zeker als je prepaired wil zijn

nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is :)
je moet voor vele dingen oppassen als blanke of je bent de kortste keer een slachtoffer van diefstal, oplichterij, en what nog allemaal
nu wilde ik de dames in kwestie toch wel is een bezoekje gaan brengen om te kijken hoe ze in het echte leven zullen mee of tegen vallen.
ik zal alleen reizen wat misschien niet echt slim is als je dit voor de eerste keer doet dus graag tips hier over zijn welkom
de vrouwen wonen allemaal in cebu nu had ik ook graag oedkope manieren gevonden om daar te geraken en te verblijven
hoe kan ik me het beste verplaatsen eens ik ginder ben?
hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.
waar moet ik opletten als blanke zijde en in omgang met de cultuur.
dus alle tips en weetjes die jullie kwijt willen mogen jullie naar me toe gooien.
en iig al bedankt voor jullie tijd
help een mede blanke zich voortebereiden op het philippines adventure :)

Rich

Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 13:43:58
Hey mensen,


1/ waarom ik voor een assiaatische vrouw ga ga ik hier niet uitleggen ik denk wel dat dit ondertussen wel duidelijk is waarom een blanke man een vrouw van ginder wilt nemen.

2 /ik heb al veel opzoek werk gedaan op dit forum maar het is echt teveel opzoek werk toch zeker als je prepaired wil zijn

3 /nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is :)

4 /hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.


Welkom op het forum.

1/ De redenen kunnen uiteen liggen nietwaar?  Wat is er zo duidelijk aan volgens jou?
2/ Toch zou ik de moeite doen om het net en het forum af te schuimen om de nodige informatie op te doen. Als je interesse hebt is niets te veel.
3/ Dat zeggen zij van onze cultuur ook. Er bestaat geen "rare" cultuur.
4/ Met  RESPECT
Rich de Nederbelg.

Daxxie

Citaat van: Rich op maandag 23 januari 2012, 13:59:32
Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 13:43:58
Hey mensen,


1/ waarom ik voor een assiaatische vrouw ga ga ik hier niet uitleggen ik denk wel dat dit ondertussen wel duidelijk is waarom een blanke man een vrouw van ginder wilt nemen.

2 /ik heb al veel opzoek werk gedaan op dit forum maar het is echt teveel opzoek werk toch zeker als je prepaired wil zijn

3 /nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is :)

4 /hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.


Welkom op het forum.

1/ De redenen kunnen uiteen liggen nietwaar?  Wat is er zo duidelijk aan volgens jou?
2/ Toch zou ik de moeite doen om het net en het forum af te schuimen om de nodige informatie op te doen. Als je interesse hebt is niets te veel.
3/ Dat zeggen zij van onze cultuur ook. Er bestaat geen "rare" cultuur.
4/ Met  RESPECT

je zegt dat je zelf al meer dan 30 keer in de filipijnen bent geweest (ja ik lees het forum en zie dingen) en dit is het beste waar je mee op de proppen kan komen?
je ziet toch duidelijk dat ik naar tips en ervaringen van andere mensen aan het zoeken ben en niet zo zeer een onderwerp will aansnijden.
gewoon een threat starten over de filipijnen in het algemeen dat ben ik hier nog niet tegen gekomen het zijn alleen maar topics over een bepaald onderwerp
je beantwoord mijn vragen met vragen...en als je dan een vraag beantwoord  dan heb ik er nog niet veel aan ook niet.
met alle respect maar je had beter niet geantwoord.
en FYI ik stop niet met zoeken naar info maar als de mensen het hier mij kunnen voorleggen en mij dingen vertellen die misschien niet te vinden zijn op het net dan ben ik ze daar dankbaar voor.
het is tot slot toch een FORUM en geen searchengine?  

oh en om te antwoorden op mijn vraag die jij beantwoorde met een vraag.

zoals iemand het hier op het forum zo mooi kon zeggen het zijn allemaal vette zeugen die EU vrouwen......kan je nix mee aanvangen. en met Filipina's blijkbaar wel of dat hoor ik er toch over.

shando

respect en viendelijk blijven.
Je kunt rustig naar ze luisteren, maar leer je het aan om nergens in mee te gaan. Neem ze niet te serieus en trek hun lot je niet aan.

Doe gewoon je eigen ding.

Daxxie

Citaat van: shando op maandag 23 januari 2012, 15:51:09
respect en viendelijk blijven.
Je kunt rustig naar ze luisteren, maar leer je het aan om nergens in mee te gaan. Neem ze niet te serieus en trek hun lot je niet aan.

Doe gewoon je eigen ding.
wat bedoel je met "maar leer je het aan om nergens in mee te gaan" ?
bedoel je op bussines vlak of mee gaan in discussies of je mee in cafeetjes enzo te laten in praten?

Rich

Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 15:41:07
Citaat van: Rich op maandag 23 januari 2012, 13:59:32
Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 13:43:58
Hey mensen,


1/ waarom ik voor een assiaatische vrouw ga ga ik hier niet uitleggen ik denk wel dat dit ondertussen wel duidelijk is waarom een blanke man een vrouw van ginder wilt nemen.

2 /ik heb al veel opzoek werk gedaan op dit forum maar het is echt teveel opzoek werk toch zeker als je prepaired wil zijn

3 /nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is :)

4 /hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.


Welkom op het forum.

1/ De redenen kunnen uiteen liggen nietwaar?  Wat is er zo duidelijk aan volgens jou?
2/ Toch zou ik de moeite doen om het net en het forum af te schuimen om de nodige informatie op te doen. Als je interesse hebt is niets te veel.
3/ Dat zeggen zij van onze cultuur ook. Er bestaat geen "rare" cultuur.
4/ Met  RESPECT

je zegt dat je zelf al meer dan 30 keer in de filipijnen bent geweest (ja ik lees het forum en zie dingen) en dit is het beste waar je mee op de proppen kan komen?
je ziet toch duidelijk dat ik naar tips en ervaringen van andere mensen aan het zoeken ben en niet zo zeer een onderwerp will aansnijden.
gewoon een threat starten over de filipijnen in het algemeen dat ben ik hier nog niet tegen gekomen het zijn alleen maar topics over een bepaald onderwerp
je beantwoord mijn vragen met vragen...en als je dan een vraag beantwoord  dan heb ik er nog niet veel aan ook niet.
met alle respect maar je had beter niet geantwoord.
en FYI ik stop niet met zoeken naar info maar als de mensen het hier mij kunnen voorleggen en mij dingen vertellen die misschien niet te vinden zijn op het net dan ben ik ze daar dankbaar voor.
het is tot slot toch een FORUM en geen searchengine?  

oh en om te antwoorden op mijn vraag die jij beantwoorde met een vraag.

* zoals iemand het hier op het forum zo mooi kon zeggen het zijn allemaal vette zeugen die EU vrouwen......kan je nix mee aanvangen. en met Filipina's blijkbaar wel of dat hoor ik er toch over.


Ik stelde maar één vraag, omdat ook ik wel eens benieuwd ben.  :biggrinn:

* Wat jouw antwoord betreft : Ik vind het allesbehalve mooi gezegd, al zouden EU vrouwen allemaal vette zeugen zijn, en dat je er niets mee kan aanvangen (respect pls  :jajaja:)

Dus jij gaat af op wat MEN zegt blijkbaar,  :ikkeniebegrijp:

:hoedjeaf:


Rich de Nederbelg.

Daxxie

Citaat van: Rich op maandag 23 januari 2012, 16:25:04
Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 15:41:07
Citaat van: Rich op maandag 23 januari 2012, 13:59:32
Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 13:43:58
Hey mensen,


1/ waarom ik voor een assiaatische vrouw ga ga ik hier niet uitleggen ik denk wel dat dit ondertussen wel duidelijk is waarom een blanke man een vrouw van ginder wilt nemen.

2 /ik heb al veel opzoek werk gedaan op dit forum maar het is echt teveel opzoek werk toch zeker als je prepaired wil zijn

3 /nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is :)

4 /hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.


Welkom op het forum.

1/ De redenen kunnen uiteen liggen nietwaar?  Wat is er zo duidelijk aan volgens jou?
2/ Toch zou ik de moeite doen om het net en het forum af te schuimen om de nodige informatie op te doen. Als je interesse hebt is niets te veel.
3/ Dat zeggen zij van onze cultuur ook. Er bestaat geen "rare" cultuur.
4/ Met  RESPECT

je zegt dat je zelf al meer dan 30 keer in de filipijnen bent geweest (ja ik lees het forum en zie dingen) en dit is het beste waar je mee op de proppen kan komen?
je ziet toch duidelijk dat ik naar tips en ervaringen van andere mensen aan het zoeken ben en niet zo zeer een onderwerp will aansnijden.
gewoon een threat starten over de filipijnen in het algemeen dat ben ik hier nog niet tegen gekomen het zijn alleen maar topics over een bepaald onderwerp
je beantwoord mijn vragen met vragen...en als je dan een vraag beantwoord  dan heb ik er nog niet veel aan ook niet.
met alle respect maar je had beter niet geantwoord.
en FYI ik stop niet met zoeken naar info maar als de mensen het hier mij kunnen voorleggen en mij dingen vertellen die misschien niet te vinden zijn op het net dan ben ik ze daar dankbaar voor.
het is tot slot toch een FORUM en geen searchengine?  

oh en om te antwoorden op mijn vraag die jij beantwoorde met een vraag.

* zoals iemand het hier op het forum zo mooi kon zeggen het zijn allemaal vette zeugen die EU vrouwen......kan je nix mee aanvangen. en met Filipina's blijkbaar wel of dat hoor ik er toch over.


Ik stelde maar één vraag, omdat ook ik wel eens benieuwd ben.  :biggrinn:

* Wat jouw antwoord betreft : Ik vind het allesbehalve mooi gezegd, al zouden EU vrouwen allemaal vette zeugen zijn, en dat je er niets mee kan aanvangen (respect pls  :jajaja:)

Dus jij gaat af op wat MEN zegt blijkbaar,  :ikkeniebegrijp:

:hoedjeaf:




waarom zou ik niet luisteren naar iemand die hier meer ervaring in heeft dan ik zelf, de titel van dit topic zegt het Leek in de filipijnen.
dus waarom zou ik iemand anders zijn raad niet volgen en beter voorkomen dan genezen?
wat dus de EU vrouwen betreft tja je hebt er goeie en slechte dat is over al zo maar de goeie zijn bezet en de slechte daar kan je geen fuck mee aanvangen buiten misschien  :jajaja: denk daar maar is over na :D
anyway wat ik graag zou horen is waar een leek zoals ik op moet letten als hij alleen naar ginder gaat het zou in de buurt van Cebu zijn van san remigio tot davao del norte en omstreken
de bedoeling is om zoveel mogelijk wel eigen alle vier de vrouowen te kunnen ontmoeten waar ik nu mee in contact ben.
welke streek moet ik oppassen ik kan best aannemen dat er streken zijn waar blanke mannen nog al snel het doelwit zijn
zie je waar ik naartoe wil?
dit zijn dingen die je niet zomaar kan opzoeken op het net volgens mij en als er mensen zijn die in deze streken al zijn geweest zou ik het graag horen

Phille

Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 13:43:58

nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is :)
je moet voor vele dingen oppassen als blanke of je bent de kortste keer een slachtoffer van diefstal, oplichterij, en what nog allemaal
nu wilde ik de dames in kwestie toch wel is een bezoekje gaan brengen om te kijken hoe ze in het echte leven zullen mee of tegen vallen.
ik zal alleen reizen wat misschien niet echt slim is als je dit voor de eerste keer doet dus graag tips hier over zijn welkom
de vrouwen wonen allemaal in cebu nu had ik ook graag oedkope manieren gevonden om daar te geraken en te verblijven
hoe kan ik me het beste verplaatsen eens ik ginder ben?
hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.
waar moet ik opletten als blanke zijde en in omgang met de cultuur.
dus alle tips en weetjes die jullie kwijt willen mogen jullie naar me toe gooien.
en iig al bedankt voor jullie tijd
help een mede blanke zich voortebereiden op het philippines adventure :)

Daxxie,  :welcome:

Overal ter wereld moet je oppassen, diefstal, oplichterij of wat dan ook, dat kan je overal overkomen, ook in ons land, als buitenlander ben je overal onwetend. Dus uit uw doppen kijken is de boodschap.

Als je je in de Filipijnen verplaatst gedraag je dan low profile, dus zo weinig als mogelijk uiterlijke tekenen van rijkdom. Alleen al het feit dat je een wit kleurtje hebt maakt je een rijke mens. Maar loop daar niet te zwaaien met stapels biljetten; neem altijd maar een klein bedrag mee en in kleine coupures, dan steek je alvast de ogen niet uit. Hang ook geen duur fototoestel om je nek met een joekel van een lens. Stel je respectvol op tov de lokale bevolking. En dit is niet altijd gemakkelijk om je kalmte te bewaren want het kan al wel eens anders lopen dan wat men je verteld.

Je definitie van 'het is een rare cultuur' is op zich al fout; gepaster zou zijn 'het is een andere cultuur'. En het vergt wel enige tijd om er gewoon aan te geraken, ik ben er nog altijd niet aan gewoon.

Alleen reizen is geen probleem, daar heb ik althans nog nooit een probleem mee gehad; maar je moet wel uit je doppen kijken uiteraard; 's nachts gaan wandelen in bepaalde regio's is om problemen vragen; maar dat doe je hier ook niet. Je kan je gemakkelijk verplaatsen met openbaar vervoer zoals een bus of zo; kan ook met jeepneys of trikes; maar 's nachts zal ik toch wel eerder een taxi nemen.

De dames en mensen in het algemeen behandel je op precies dezelfde manier dan hoe jezelf behandelt wilt worden, daar kom je het verst mee.

En als je de wens hebt om contact te leggen met een Filipijnse schone dan zie ik geen reden waarom dat anders zou moeten gaan dan hoe je een dame hier behandelt. Dat is altijd mijn standpunt geweest en daar heb ik geen moment spijt van. Er zullen zeker momenten zijn dat je geconfronteerd wordt met pogingen om het sentiment te bewerken, om op die manier geld los te weken; wel denk dan; voor ze u hebben leren kennen dan kon men ook overleven, dat zal dus nu ook wel kunnen. Haken ze af wanneer ze merken dat er niks te rapen valt dan weet je wat het belangrijkste was voor hun en heb je niks verloren; er zijn wel degelijk meiden die geen geld vragen en die effectief op zoek zijn naar een goeie partner. Vraag naar geld is gelijk aan 'move on'.

Have fun!

:daag:


Pascal Keirens

Die arme Daxxie toch, iedereen speelt hem hier met zijn voeten. Wel, ik zal een aantal tips en antwoorden geven. (Even tussen haakjes: je zegt - ik citeer - "aangezien ik niet van de domsten ben", maar je spellingfouten en je lange tenen doen anders vermoeden. Maar, zoals reeds gezegd: dit tussen haakjes).

- Voor oplichterij en diefstal moet je niet zo veel schrik hebben dan sommigen willen laten uitschijnen. Uiteraard moet je wel steeds voorzichtig zijn en er je hoofd bij houden. Ik bedoel maar, met drie kilo goud om je nek in een sloppenwijk gaan rondlopen lijkt me niet zo'n bijster goed plan. Vanuit eigen ervaring: op de Filippijnen ben ik nog nooit overvallen, beroofd of wat dan ook. Ik loop daar 's avonds met een geruster gevoel alleen door de stad dan hier in Antwerpen.

- De goedkoopste manier om van hier naar ginder te geraken is en blijft te voet met de tent: het duurt wel wat langer, maar kost je hooguit enkele paren schoenen. Tenzij je ABL's draagt van het Belgische leger, die zijn quasi onverslijtbaar.

- Op je vraag hoe je de dames en mensen ginder dient te behandelen, is 'met respect' ook naar mijn mening het beste antwoord. Wat, als ik naar je antwoorden hier kijk, nog wel een werkpunt blijkt. Wanneer je de mensen ginds met respect behandelt, er begrip voor toont dat alles er niet even snel vooruit gaat zoals hier enzovoort, zullen ze ook jou er ginds met respect behandelen.

- Wanneer je ginds begint rond te strooien met woorden als 'vette zeugen', raad ik je aan een kogelvrije vest in je rugzak (bij die tent dus) te stoppen. Want in de omgang met de mensen ginds, onthoudt één ding: een Filipino kan niet tegen gezichtsverlies...


rudy1962

Daxxie, je gaat naar de   :smiley-philippines: om 4 vrouwen te ontmoeten ? Je lijkt wel een 'vleeskeurder'.Zou je dat hier ook doen, op  1 avond 4 vrouwen ontmoeten en dan een uurtje zeggen, sorry, ik heb nog een andere afspraak. Wat ga je tegen je eerste date zeggen: sorry dear, i have to go and see another lady ? Getuigd van weinig RESPECT (zoals Rich als zei) Ikzelf vertrek in april naar   :smiley-philippines: en slechts één vrouw zal me staan opwachten aan de luchthaven, ben ik dan van de oude stempel, het zij zo. De redenering dat filippijnse vrouwen dit toch gewend zijn maakt me geweldig boos, zij hebben ook gevoelens hoor !