Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: Daxxie op maandag 23 januari 2012, 20:33:55
Citaat van: jens op maandag 23 januari 2012, 20:23:09


ga er nu maar vanuit dat de members hier naar de filippijnen gingen voor presies het zelfde als jij er nu ook heen gaat.
en  :sexhq0:  :copulatie: :dump: ja dat hoord er gewoon bij , niet meer en niet minder.  

gr jens.....  


voilla, zo hoor ik het graag de waarheid en niets anders dan de waarheid  :respect:

Ze zijn niet allemaal zo hoor. Mijn eerste reis in 2002 was alleen en maar alleen om te duiken ( Coron ) :jajaja: mijn volgende reis was iets anders  :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

koy

Daxxie  :welcome:

Voor hotelboeking in the PH kan ik je Agoda aanraden, ik doe er bijna al mijn boekingen mee www.agoda.nl
Ik vertrek over 20 dagen opnieuw en zal Bohol en Boracay (opnieuw) aandoen.

Voor vluchten is er slechts 1 company KLM, die rechtstreeks vliegt van A'dam naar Manila en van daaruit kan je makkelijk naar Cebu (mijn vriend is ook van Cebu) Tegenwoordig vind je schappelijke prijzen op de KLM website of via Joker (zoals hier al getuigd is).

Binnenlandse vluchten kan je ook makkelijk online boeken. Op deze website vind je de airlines die op Cebu vliegen:
http://www.action-philippines.com/airlines.htm
Persoonlijk heb ik met Cebupacific en Philippineairlines gevlogen maar heb nu ook geboekt met AirPhilExpress om naar Caticlan (Boracay) te vliegen.

Ik wens je veel plezier en succes met je zoektocht naar een lieve, aangename en knappe dame.

Groeten,
Koy
leven en laten leven...

Rich

Citaat van: koy op maandag 23 januari 2012, 21:18:00
Daxxie  :welcome:

Voor hotelboeking in the PH kan ik je Agoda aanraden, ik doe er bijna al mijn boekingen mee www.agoda.nl
Ik vertrek over 20 dagen opnieuw en zal Bohol en Boracay (opnieuw) aandoen.

Voor vluchten is er slechts 1 company KLM, die rechtstreeks vliegt van A'dam naar Manila en van daaruit kan je makkelijk naar Cebu (mijn vriend is ook van Cebu) Tegenwoordig vind je schappelijke prijzen op de KLM website of via Joker (zoals hier al getuigd is).

Binnenlandse vluchten kan je ook makkelijk online boeken. Op deze website vind je de airlines die op Cebu vliegen:
http://www.action-philippines.com/airlines.htm
Persoonlijk heb ik met Cebupacific en Philippineairlines gevlogen maar heb nu ook geboekt met AirPhilExpress om naar Caticlan (Boracay) te vliegen.

Ik wens je veel plezier en succes met je zoektocht naar een lieve, aangename en knappe dame.

Groeten,
Koy


Vanaf april ( juiste datum weet ik nog niet) vliegt KLM niet meer rechtstreeks naar Manila. Ze gaan vliegen op Guangzhou (China) en van daaruit verbinding naar Manila met China Southern.

Andere mogelijkheid is : Amsterdam - Singapore.

Zie deze proefboeking die ik maakte :


EUR 751
13:20 Amsterdam
06:50Guangzhou
15h35
China Southern
KL4299
Deze vlucht komt 1 dag later aan

08:45 Guangzhou
10:55 Manilla
China Southern
CZ3091
Er is/zijn slechts 3 zitplaats(en) beschikbaar tegen deze prijs

Rich de Nederbelg.

Daxxie

Bedankt voor de nuttige info koy
ja dat van joker had ik al ergens is gelezen.

koy

Citaat van: Rich op maandag 23 januari 2012, 21:27:13
Citaat van: koy op maandag 23 januari 2012, 21:18:00
Daxxie  :welcome:

Voor hotelboeking in the PH kan ik je Agoda aanraden, ik doe er bijna al mijn boekingen mee www.agoda.nl
Ik vertrek over 20 dagen opnieuw en zal Bohol en Boracay (opnieuw) aandoen.

Voor vluchten is er slechts 1 company KLM, die rechtstreeks vliegt van A'dam naar Manila en van daaruit kan je makkelijk naar Cebu (mijn vriend is ook van Cebu) Tegenwoordig vind je schappelijke prijzen op de KLM website of via Joker (zoals hier al getuigd is).

Binnenlandse vluchten kan je ook makkelijk online boeken. Op deze website vind je de airlines die op Cebu vliegen:
http://www.action-philippines.com/airlines.htm
Persoonlijk heb ik met Cebupacific en Philippineairlines gevlogen maar heb nu ook geboekt met AirPhilExpress om naar Caticlan (Boracay) te vliegen.

Ik wens je veel plezier en succes met je zoektocht naar een lieve, aangename en knappe dame.

Groeten,
Koy


Vanaf april ( juiste datum weet ik nog niet) vliegt KLM niet meer rechtstreeks naar Manila. Ze gaan vliegen op Guangzhou (China) en van daaruit verbinding naar Manila met China Southern.

Andere mogelijkheid is : Amsterdam - Singapore.

Zie deze proefboeking die ik maakte :


EUR 751
13:20 Amsterdam
06:50Guangzhou
15h35
China Southern
KL4299
Deze vlucht komt 1 dag later aan

08:45 Guangzhou
10:55 Manilla
China Southern
CZ3091
Er is/zijn slechts 3 zitplaats(en) beschikbaar tegen deze prijs



Met alle respect Rich maar je info is niet correct.

Het moet zijn "KLM vliegt niet ELKE dag meer op Manila" ttz ze gaan enkele vluchten schrappen maar de lijn blijft bestaan, zo heb ik gelezen.
Anders moeten we natuurlijk alternatieven zoeken, zoals bvb rechtstreekse vluchten op HongKong zijn er genoeg en vandaar rechtstreeks Manila of Cebu.

niet?
Koy
leven en laten leven...

boldy

klm stopt met in 1 ruk vliegen op manila  ze krijgen een tussenstop om te tanken . ik ga in april en mijn vlucht is al gecanceld  en heb reeds een nieuw ticket gekregen met en stopover in taipei 3 uur en 15 min langer onderweg .

maargoed  :ontopic: weer
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

#26
Citaat van: koy op maandag 23 januari 2012, 22:08:50
Citaat van: Rich op maandag 23 januari 2012, 21:27:13
Citaat van: koy op maandag 23 januari 2012, 21:18:00
Daxxie  :welcome:

Voor hotelboeking in the PH kan ik je Agoda aanraden, ik doe er bijna al mijn boekingen mee www.agoda.nl
Ik vertrek over 20 dagen opnieuw en zal Bohol en Boracay (opnieuw) aandoen.

Voor vluchten is er slechts 1 company KLM, die rechtstreeks vliegt van A'dam naar Manila en van daaruit kan je makkelijk naar Cebu (mijn vriend is ook van Cebu) Tegenwoordig vind je schappelijke prijzen op de KLM website of via Joker (zoals hier al getuigd is).

Binnenlandse vluchten kan je ook makkelijk online boeken. Op deze website vind je de airlines die op Cebu vliegen:
http://www.action-philippines.com/airlines.htm
Persoonlijk heb ik met Cebupacific en Philippineairlines gevlogen maar heb nu ook geboekt met AirPhilExpress om naar Caticlan (Boracay) te vliegen.

Ik wens je veel plezier en succes met je zoektocht naar een lieve, aangename en knappe dame.

Groeten,
Koy


Vanaf april ( juiste datum weet ik nog niet) vliegt KLM niet meer rechtstreeks naar Manila. Ze gaan vliegen op Guangzhou (China) en van daaruit verbinding naar Manila met China Southern.

Andere mogelijkheid is : Amsterdam - Singapore.

Zie deze proefboeking die ik maakte :


EUR 751
13:20 Amsterdam
06:50Guangzhou
15h35
China Southern
KL4299
Deze vlucht komt 1 dag later aan

08:45 Guangzhou
10:55 Manilla
China Southern
CZ3091
Er is/zijn slechts 3 zitplaats(en) beschikbaar tegen deze prijs



Met alle respect Rich maar je info is niet correct.

Het moet zijn "KLM vliegt niet ELKE dag meer op Manila" ttz ze gaan enkele vluchten schrappen maar de lijn blijft bestaan, zo heb ik gelezen.
Anders moeten we natuurlijk alternatieven zoeken, zoals bvb rechtstreekse vluchten op HongKong zijn er genoeg en vandaar rechtstreeks Manila of Cebu.

niet?
Koy

Heb even wat testboekingen gedaan, bv van 4 t/m 10 mei  alle vluchten MET tussenstop.

Zou evenwel best kunnen dat je gelijk hebt  (en ik hoop het voor de KLM fans)  want ze gingen de rechtstreekse vluchten afbouwen.  Waar heb je gelezen dat de lijn blijft bestaan?
Rich de Nederbelg.

Rich

Citaat van: boldy op maandag 23 januari 2012, 22:49:47

maargoed  :ontopic: weer


:thumb: Idd, sorry voor het afglijden, maar is toch wel effe belangrijk. Doen wel verder in ander topic dan.
Rich de Nederbelg.

koy

Rich ik weet het niet exact meer waar, maar ik herinner me dat het in de pers was en dezelfde reactie dat ze gewoon enkele vluchten waar minder volk op afkomt gingen weglaten, want ze vliegen enkele keren per dag, per week.

Enfin ik hoop met jou dat ze blijven direct op Manila vliegen. Ik heb niets te klagen van KLM en vlieg op 11 febr opnieuw met hen naar Manila.

PH here we come again  :happy:
leven en laten leven...

kamperman

ik vlieg 21 juli en rchtstreeks naar manila geen tussenstop