Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Digos go diving 2012

Gestart door Digos, woensdag 22 februari 2012, 13:42:42

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

mooie foto s
heb ook nog nooit gedoken,,

klootzakken (voorheen Jens)

zeker mooie foto,s Digos, wat mij vooral op valt is dat het zo proper is zowel bij het vlees als op de vis markt , heb dat zelf wel eens anders mee gemaakt daaro in de fils.

veel plezier nog.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Digos

Buiten de verroeste haken was het er inderdaad wel clean, heb ook andere toestanden meegemaakt.

Alles is relatief.

Zoals ik al eerder ergens hier schreef, bestelde we Tenderloin in een bepaalde shop.

Echt kosjer was die ook niet.

Terwijl ik s'morgens stond te wachten op men twee tenderloins werd er vlees gekapt op de kapblok......even geen klanten en de kat zat op de kapblok....nadien de plaatselijke mussen....vind niet direct de foto terug, maar is een normaal ding in de phils.
Dood ga je er niet van! so what!

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Digos op donderdag 23 februari 2012, 20:04:19
Buiten de verroeste haken was het er inderdaad wel clean, heb ook andere toestanden meegemaakt.

Alles is relatief.

Zoals ik al eerder ergens hier schreef, bestelde we Tenderloin in een bepaalde shop.

Echt kosjer was die ook niet.

Terwijl ik s'morgens stond te wachten op men twee tenderloins werd er vlees gekapt op de kapblok......even geen klanten en de kat zat op de kapblok....nadien de plaatselijke mussen....vind niet direct de foto terug, maar is een normaal ding in de phils.
Dood ga je er niet van! so what!

O0


Die kapblokken zijn sowieso, en mede door het warme en vochtige klimaat een bron voor bacteriën, en gevaarlijk voor kruisbesmetting. Moest er een voedselagentschap bestaan in de Filippijnen, dan konden die handelaars op de markt, maar ook in sommige supermarkten meteen de deur sluiten.  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Digos


ja correct , maar ik leef nog..

Moet je in de phils niet teveel over wakker liggen......

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Budgie

Ach hier zijn ze in mijn ogen ook wel heel erg moeilijk tegenwoordig in Nederland met de vleeskeuring

Vroeger slachtte je een dier met een gebroken poot en was hij goed voor consuptie Tegenwoordig mag het niet eens voor de leeuwen meer Moet het vernietigd worden.
Getting older beats the alternative -dying young

Digos

Ideale plaats voor Benny Bax van de smaakpolitie zou ik zeggen.

In De Smaakpolitie trekt hygiënist Benny Bax op kruistocht door Vlaanderen met maar één missie: veilig en lekker eten, zowel buitenshuis als thuis in de eigen keuken. Hij trekt iedere week onaangekondigd naar enkele restaurants met de vraag om in de keuken te mogen rondkijken. Op die manier kan hij vaststellen hoe het er met de hygiëne en de voedselveiligheid is gesteld.

Tijdens zijn controles krijgt Benny te maken met vuile pannen, schimmels en ... hardleerse uitbaters, maar daar laat hij zich niet door afschrikken


Is  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag:  :eu: beter? Dacht het niet.....alleen is het niet zo direct zichtbaar.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

bruno13

 als ik naar phil naar de markt ga kijk ik toch goed uit wat ik koop,bij ons in het dorp komt ook een varkensverkoper en de laatste keer vroeg ik ook varkenshaasje maar zij kwam terug met stuk vlees met heel veel vet,ik zei toen no no,daarna kwam ze wel met de varkenshaasjes en de prijs was ongeveer hetzelfde,,,,,het was heeeeeeeel lekker

Digos


Ik eet in de phils altijd tenderloin.

Altijd lekker en goedkoop vergeleken met de prijzen in  :eu:

Als ze nu op den hof een varken dood doen voor lechon, gaan de varkenshaasjes er mooi uit voor mij.

Vroeger verdween dat gewoon hier in...



Bij de ingewanden waar ze dat bloody stuff van maken maar kan niet op de naam komen.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op vrijdag 24 februari 2012, 10:29:26

Ik eet in de phils altijd tenderloin.

Altijd lekker en goedkoop vergeleken met de prijzen in  :eu:

Als ze nu op den hof een varken dood doen voor lechon, gaan de varkenshaasjes er mooi uit voor mij.

Vroeger verdween dat gewoon hier in...



Bij de ingewanden waar ze dat bloody stuff van maken maar kan niet op de naam komen.

O0

Dinuguan



http://foodrehab.com.au/2011/07/31/hosting-a-filipino-fiesta/