Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Digos go diving 2012

Gestart door Digos, woensdag 22 februari 2012, 13:42:42

Vorige topic - Volgende topic

Digos

Thanks  :thumb:  Dinuguan


mmm...ziet er op deze foto nog goed, heb al andere dingen gezien.  :lachen:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Pieter-Jan

Mooie fotos digos hartelijk dank.

Digos

#22
Deel 3



Kaputian beach




Tijdens onze duik zorgde PJ de kok van dienst voor de lunch.....pakkie uittrekken en direct aanschuiven.
Na natuurlijk eerst met een koud SMBeke het zout door te spoelen. Tijdens een duik heb je vochtverlies....moet je nadien terug op peil brengen  :lachen:




Voor de tweede duik heb ik gepast en gaf de fakkel over aan PJ.....men bloeddruk durft zoaleens bokkesprongen maken.













Duiklocatie was in front van Pearl Farm Resort één van de mooiste en duurste resorts op de phils denk ik.







De eigenaar van het brilletje....nen deugeniet!!!




Deze akker had ie opgedoken en ging direct op de bbq.




Toch nog gaan snorkelen daar, en dan had ik wel spijt dat ik niet gaan duiken was......een prachtspot daar, maar dat is voor het volgende deel.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

bruno13


Pieter-Jan

Zoals bananacreek zegt ''its more fun in the philippines'' :thumb:

Digos


Deel 4

Kleine indruk van wat ik gemist heb met de tweede duik in front van Pearl Farm Resort Samal, het snorkelen was ok hoor!.....maar als je duikt is het nog wel even iets anders.

Pieter Jan.....PJ had zich een kleine digitale camera aangeschaft en dit was zijn eerste fotoshoot.

Met toestemming van PJ met deze een kleine greep uit zijn fotokes......



Een zeeslang die een kleine witte murene had gevangen.....maar kreeg ze spijtig genoeg niet door geslikt.
















PJ......zelfpotret






















Bron en voor meer info Samal Island Huts of Samal Watersports center

Heb al in veel landen en locatie's gedoken, maar de phils moet zeker niet onderdoen wat betreft onderwater fauna en flora.....in tegendeel, tot zover.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Digos


Deel 5































Sepia



Na al dat mooie....aprés dive.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Die zeeslang is zeer giftig heb ik gelezen en ik ben doodsbang van die beesten. Tot in hoeverre is het gevaarlijk om vlakbij zo'n slang te zwemmen? Want deze foto is toch wel heel dichtbij genomen.
Rich de Nederbelg.

Herbie

Citaat van: Rich op maandag 27 februari 2012, 17:09:44
Die zeeslang is zeer giftig heb ik gelezen en ik ben doodsbang van die beesten. Tot in hoeverre is het gevaarlijk om vlakbij zo'n slang te zwemmen? Want deze foto is toch wel heel dichtbij genomen.

Is niet zo gevaarlijk voor de mens. Zijn Bek, mond hoe je het ook noemt van een slang is heel klein. Altijd je vingers toe houden. Tussen je vingers en aan je oorlellen kunnen ze wel. Zeeslangen zie je heel veel in de Filipijnen. Maar er is wel een verschil van kleur. De ene zijn meer dodelijk dan de anderen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

wiking

leuke foto's. En zeeslangen inderdaad daar ben ik ook niet zo happig meer op sinds de laatste keer. Bij camiguen white beach stikte het van die beesten overal waar je keek waren ze. Die daar hadden een gele kop.

mvg,

wiking