@Phille
Ja, inderdaad Phille, dat is een mooie antieker, zeer leuk, reken maar dat het wel goed geld verdient als een verzamelaar dat zou kopen.
Lijkt wel op een oude Harley
http://www.fark.com/cgi/vidplayer.pl?IDLink=5734912 Wat meer foto's:

Hondenhok van het jaar

Zulke mooie aanhangers zie je hier zeeeer weinig.Deze kwam uit Bacolod

Amerikanen op bezoek in Dumaguete met heel wat problemen in de disco. Er waren drie schepen en dit was het "command-ship"

Dit zijn de zg "Betelnuts" en worden vaak gebruikt door de bergbewoners. Dit spul kan je high maken als Marijuana.

Hangende bloemen, zeer mooi dacht ik

Leuke palm

Kerosine (gas) (petroleum) en waterpijp (PE) afleveren in de bergen.

Een andere rit met ander materiaal

Jeep alvorens de verbouwing en plaatsing van de muur

Surplus jeeps Mandauwe (Cebu) Prijzen (in 2005) Mitsubishi met 4DR6 (turbo) motor 190 T pesos (4DR5 ongeveer 20 T goedkoper), geheel gespoten (je eigen kleur) en afgewerkt (niet "as is"). De jeeps op de foto zijn nog niet afgewerkt, maar wel al verbouwd van het stuur van rechts naar links enz.Nu zijn de prijzen om en nabij de 240 T.

Hier komt dan een reservewiel op natuurlijk en een jerrycan optional

Boulevard Dumaguete city

Why Not disco op de achtergrond

"In de wolken zijn" (op de bergen).

Na de regen langs de weg in Palinpinon Valencia

Het befaamde (soms pijnlijke) "neusknoopslot" op de Filipijnen.

Een schip van de Cocaliong lines tussen Cebu city en Dumaguete city (elke dag een schip en de trip duurt tegen de 6 uur, vroeger in de jaren 1979-1984 was er alleen George&Peter lines en dat duurde ongeveer 11 uur met schepen uit de jaren 40 (surplus Japan)

"Good day to all members of this forum and an advanced Merry Xmas, Mabuhay Pilipinas". Die glimlach kwam voor 100 pesos, een geboren zakenman.

Nu vergeleken met 30 jaren geleden is er hier van alles te krijgen en dat maakt het leven toch wel makkelijker als je niet altijd maar materiaal in Cebu moet halen.

Ik heb nu toch heimwee naar de Zeedijk in Amsterdam denkt Snaps. (de hond van een vriend) Waarom willen jullie trouwen?
Dit zijn de trouwste partners in je leven.

Voor de schelpenliefhebbers

Mijn vakantiewoning in de bergen. Volledig aircon.

Watervervuiling ? Nooit van gehoord.

Even voorstellen

Ik vind het genoeg voor vandaag, even onder de douche straks en morgen een nieuwe onderbroek kopen.