Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#20
 
leeg bericht want er was een foutje ergens

bananacreek

Citaat van: boomerang op woensdag  8 december 2010, 12:51:39
Schitterende foto impressies Bananacreek en ik hoop van harte dat het je niet gaat vervelen   :hoedjeaf:

Dank u voor de mooie woorden, maakt me toch wat verlegen  :confused2:

Probeer ook eens de link naar de 1913 Harley, als uw internet verbindingssnelheid dat toelaat.

Ik doe het voor de mensen die hier nog niet zijn geweest en vind het een leuke hobby
Als jullie er genoeg van hebben, dan hoor ik dat wel.

Ga nu nog wat foto's op Fr. Trupa Zoo zetten want daar horen de dieren eigenlijk thuis.


boomerang

Van plaatjes kijken krijgt niemand genoeg denk ik.

Het is vaak genoeglijker als lezen..........

Vooral omdat er voor velen een stukje herkenning in zit en voor anderen wat heimwee.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Kano

Creek, leuk hoor al die plaatjes van het dagelijks leven. Als het aan mij ligt ga maar lekker door.  :thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

@Boomerang & Kano

Ok, dank u, er komen er nog een paar duizend bij als het goed gaat, ben er 8000 kwijt vanwege een harddisc faillure en geen backup natuurlijk. :hoedjeaf:
Mijn vader zij altijd " een geboren klootzak blijft een klootzak"  :denk:

Heb ook nog zeer mooie en leuke " Powerpoint" stukjes maar weet niet hoe die op Google te zetten. Onder dokumenten?

Budgie

@ Creek Je moet rekenen ik heb er nog een paar 1000 om te delen inplaats van te klagen ik ben er zoveel kwijt
Look always to the bright side of life Wacht op de volgende
Getting older beats the alternative -dying young

yepyep

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 december 2010, 15:28:51
@Boomerang & Kano

Ok, dank u, er komen er nog een paar duizend bij als het goed gaat, ben er 8000 kwijt vanwege een harddisc faillure en geen backup natuurlijk. :hoedjeaf:
Mijn vader zij altijd " een geboren klootzak blijft een klootzak"  :denk:

Heb ook nog zeer mooie en leuke " Powerpoint" stukjes maar weet niet hoe die op Google te zetten. Onder dokumenten?

De foto's van een powerpoint presentatie kan je ook wegschrijven op je harddisk:
To extract pictures from the PPT slideshow, all you have to do is export the Powerpoint Presentation as an HTML web page. [File -> Save As -> Select .html from the File Format drop down]
PowerPoint will automatically extract every picture embedded in the PPT file and save it to the local folder. The same technique is also used to extract sound from presentations.
If you want to look at the final result, here's an online photo gallery created from the above PPT file using Powerpoint and Picasa Templates. Total time taken is less than 30 seconds.


Bron: http://labnol.blogspot.com/2007/09/extract-pictures-from-powerpoint-photo.html

bananacreek


Guadalupe

Mooie foto van die hangende bloemen of wel Datura.

Ik heb hem hier in Nederland in een grote bloempot staan.
`s Zomers staat hij dan buiten tot aan november toe.

                                 :daag:
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Budgie

Ik heb er ook een paar in een pot waaronder 2 jonge planten Stekjes uit de Filippijnen maar nog niet gebloeid helaas
Getting older beats the alternative -dying young