Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok...schoenen maat 47.... :denk: :denk:

CV.... :confused2: :confused2: :denk: :denk:

Ik heb geen centrale verwarming..... :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2:

Mary Poppins model...... :jajaja: :jajaja:




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 19 augustus 2016, 11:48:00
Alle equipment van de gesloten Club Revive disco staat nu for sale in JVS....waaronder ook deze speler...... :denk: :denk:

Prijs ...morgen weet ik meer..... :denk: :denk:

Vestax- VCI-400



Nieuwprijs 25000 pesos... :denk: :denk:

Zou 15000 moeten opbrengen...maar de DRIVERS?.................... :weetikniet: :weetikniet:

Moeilijk drivers te voor de Vdj8.0 te vinden.............. :confused2: :confused2: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Vedstax id failliet maar ze gaan onder een andere naam weer wat producten uitbrengen maar ik heb wel de ASIO Driver (soundcard drivers) kunnen downloaden maar  ga eerst uitzoeken waarom die Revive geen softwares hebben...waarschijnlijk weer complete miscommunication..... :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run:

Denk je op 70 jarige leeftijd lekker te kunnen genieten in de tropen zon......zit je met een melanoma...en moet je elke dag zwarte jassen dragen.....en elke dag razend druk met het temmen van wilde beesten.... :spank: :spank: :spank: :whip: :whip: :whip: :whip: :respect: :respect: :respect: :picsplease:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek