Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Met aow naar de Phils.

Gestart door peldoman, maandag 2 december 2013, 21:43:35

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Ligt eraan peldoman!
Als je voor 1950 geboren bent veranderd er niks.
Wel moet je voor je 65jaar getrouwd zijn wil je voor partnertoeslag in aanmerking komen.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

peldoman


gosternokke

 Daar gaat je  700 +  euries aan maandelijkse partnertoeslag  dan  aan je neus voorbij  :negatief:     Overje hele pensioen gaat dat toch om serieuze bedragen    bijna 9000 per jaar,  even er vanuitgaande dat nog 20 jaar pensioen vangt  bijna 2 ton aan je neus voorbij  :negatief:

peldoman

Ja, klopt gosternokke, maar daar heb je dan ook je hele leven ook voor gewerkt en betaald!
Dus ik moet niet zeuren,  niet dan?

LMBen

Citaat van: peldoman op dinsdag 17 december 2013, 15:08:55
Mei 1950  :sigs206fo3:

Dat is jammer.
In Amerika had je misschien je ouders voor de rechter kunnen dagen omdat je te laat geboren bent  :jajaja:
Maarja je moet maar denken dat je niet de enige bent en zal heus wel overleven.

Denk dat je zelfs in Nederland moeilijk rond komt van dat geld. In ieder geval veel succes.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Amice

Citaat van: peldoman op dinsdag 17 december 2013, 18:31:14
Ja, klopt gosternokke, maar daar heb je dan ook je hele leven ook voor gewerkt en betaald!
Dus ik moet niet zeuren,  niet dan?

Dat is niet helemaal waar overigens want je hebt betaald voor de AOWers van toen en nu, niet voor jezelf, maar als tegenprestatie ben je dan AOW verzekerd en zou misschien, wellicht, dacht het niet, uitbetaald krijgen als je zelf de AOW gerechtigde leeftijd hebt bereikt. Dat dient dan weer betaald te worden door de verwende snotblagen die wij met z'n allen op de wereld hebben gezet.

Overigens wordt het wel makkelijk afgedaan door de heren politici om maar even de Babyboomers naar leeftijd te discrimineren nu ze de AOWpremies over al die jaren van ze binnen hebben. Heb me al vaker afgevraagd hoe ze erbij komen dat de babybooming plots ophoudt bij 1950.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Och ja, ik klaag ook niet, ik constateer alleen maar. :shoot13lj7: