Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Adriaan

Wel De Jong mag dan een "crimineel" zijn (ik dacht overigens dat Van Bommel dat was) dat betekent nog niet dat hij niet weet hoe zijn tegenstanders te schatten.

peldoman

Ach ja, je moet je er niet al te druk over maken, die pijn van verlies is na een dag of 3 wel voorbij.
Jullie zijn toch wel ergens anders goed in?

Zelfde voor mijn Belgische vrienden hier, daar zal de pijn wat langer duren, maar hun moeten
maar zo denken, ze zijn al wereld kampioen Friet bakken. Das toch ook heel mooi.

Wij Nederlanders zijn een bescheiden volkje , ook al zijn we in zoveel dingen de beste , wij lopen daar niet zo mee te koop.

De pijn voor jullie is maar tijdelijk moet je denken.

Sterkte ermee.

Adriaan

CitaatJullie zijn toch wel ergens anders goed in?

Net de Dutchies verslagen in het wereldkampioenschap hockey.

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op woensdag 18 juni 2014, 14:43:32
Ach ja, je moet je er niet al te druk over maken, die pijn van verlies is na een dag of 3 wel voorbij.
Jullie zijn toch wel ergens anders goed in?

Zelfde voor mijn Belgische vrienden hier, daar zal de pijn wat langer duren, maar hun moeten
maar zo denken, ze zijn al wereld kampioen Friet bakken. Das toch ook heel mooi.

Wij Nederlanders zijn een bescheiden volkje , ook al zijn we in zoveel dingen de beste , wij lopen daar niet zo mee te koop.

De pijn voor jullie is maar tijdelijk moet je denken.

Sterkte ermee.
Wij Nederlanders zijn een bescheiden volkje , ook al zijn we in zoveel dingen de beste , wij lopen daar niet zo mee te koop.
Dat meen je nu zelf toch niet !!!!!  Nederlanders bescheiden en de beste en daar bovenop niet mee te koop lopen ?
Denk mijn beste Peldoman je een tijdelijke vlaag van zinsverbijstering hebt door het WKsitis syndroom... :lachen:  :lachen:

peldoman

Dit soort reacties verwachte ik al.
Wereld kampioenschappen stierenvechten bestaat nog niet geacht medeforum lid Cosyns Guy.
Ook Spanje is toch wel ergens goed in?

Wat bescheidenheid betreft;  als je nu naar Nederland kijkt in al zijn facetten.
Dat zo'n klein land zo Groot is in vele dingen, Voetballen, schaatsen, Hockey, tafeltennis ,Zwemmen ,Turnen etc,etc.
Is dus gewoon een keihard feit.
Lopen wij naast onze schoenen? Neen!

En mochten wij al eens een keertje verliezen , bijvoorbeeld met softbal, hoor je ons dan klagen? Neen!
Ik weet dat ik mij op gevaarlijk terrein begeeft als Nederlander op een Belgisch forum, maar ik ga ervan uit
dat sportiviteit de boventoon gaat voeren bij dit topic.
Ik ben net als jullie Europeaan , al hoop ik dat Nederland er binnenkort wel uit gaat stappen, vindt ons landje
er toch net iets te goed voor.

Spanje en Belgiƫ hebben hun best gedaan, meer zit er niet in voor jullie, volgende keer beter (over 4 jaar) zullen
we maar zeggen.
Hoef je toch geen hekel voor aan mij te krijgen hoop ik.
Zo, ik hoor de auto's in mijn straat al toeteren, de wedstrijd moet nog beginnen, Nee wij zijn niet arrogant echt niet! Veel beter dat wel!!!

jiggy

Bescheiden? Worden jullie alweer wereldkampioen, Peldoman ? ;)

Herbie

Citaat van: peldoman op woensdag 18 juni 2014, 09:02:58

ps. Weet iemand al welk vliegveld het Belgische team volgende week landt , Zaventem heb ik gehoord?


Zal Charleroi wezen, daar er toch bijna geen echte :vl: in de ploeg zitten :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

josv

Citaat van: Adriaan op woensdag 18 juni 2014, 16:14:03
CitaatJullie zijn toch wel ergens anders goed in?

Net de Dutchies verslagen in het wereldkampioenschap hockey.

Ho ho  :neeneenee: :neeneenee:

Dat was 1-1
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

daf105paccar

 :nederlandsevlag: heeft gewonnen maar zelfs de  :nederlandsevlag: voetbalinsiders geven toe dat het een dubbeltje op zijn kant was.
Vraag is of  :nederlandsevlag: nog die kwaliteiten die ze tegen Spanje hebben getoond nog kunnen herhalen??  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Amice

Citaat van: daf105paccar op woensdag 18 juni 2014, 19:57:19
:nederlandsevlag: heeft gewonnen maar zelfs de  :nederlandsevlag: voetbalinsiders geven toe dat het een dubbeltje op zijn kant was.
Vraag is of  :nederlandsevlag: nog die kwaliteiten die ze tegen Spanje hebben getoond nog kunnen herhalen??  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ieder duel is er een apart waarvan het eindresultaat telt in dit geval 3-2 voor  :nederlandsevlag:

@ Adriaan
Hoezo  :nederlandsevlag: heeft nog nooit gewonnen van Austalie?  :lachen: :dance: :cheerleader:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent