Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Lorre

Citaat van: Lorre op woensdag 18 juni 2014, 21:25:28
Citaat van: Rich op woensdag 18 juni 2014, 20:31:34
Eens benieuwd voor Spanje straks.

Spanje staat al met 0-1 achter tegen Chili na 22 minuten. :floet:

Na 43 minuten 0-2.  Het lijkt er op dat Nederland nu écht wel per ongeluk gewonnen heeft van Spanje. :haha: :haha:

Rich

Citaat van: peldoman op woensdag 18 juni 2014, 20:38:27
citaat Rich,Maar een Wk winnen? nou nee dat zie ik nog niet gebeuren, volgens mij zijn ze eeuwige 2e.

Ik zie een  :nederlandsevlag:bij je staan Rich, laat je Nederlandse hart positief blijven spreken a.u.b.
Obama zei, yes we can.  wij zeggen , YES WE DID!!!

Ja ik hoop het ook voor Nederland, en ben een positief mens maar ook realist.

Spanje  1-0 achter dus Nederland al geplaatst  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Adriaan


Die kat sprong bijna uit het bakkie: de kop op www.nos.nl vanmorgen:


Moeizame zege Oranje op Australië
WOENSDAG, 18 JUNI 2014 19:52

josv

Citaat van: Adriaan op donderdag 19 juni 2014, 01:07:28

Die kat sprong bijna uit het bakkie: de kop op www.nos.nl vanmorgen:


Moeizame zege Oranje op Australië
WOENSDAG, 18 JUNI 2014 19:52


en dat noemen we dan weer "kantje boord"  :hoedjeaf:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Tja het blijft moeilijk te zeggen want ieder duel zijn moment opnamen.

Australie is zover ik weet nooit erg ver gekomen in de WK, dus zo een moeilijke tegenstander zou het eigenlijk niet moeten wezen, ware het niet dat de socceroos alles op alles diende te zetten om niet naar huis gestuurd te worden en dat is nu toch gebeurt.

De volgende match is eigenlijk enkel voor de eer en de eerste plaats in de poul, nah dat zal wat worden dan :denk:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Adriaan



CitaatAustralie is zover ik weet nooit erg ver gekomen in de WK,

Dat klopt - alleen onder Guus Hiddink overleefde het de eerste ronde. De "voetbaldichtheid" is in dat land veel geringer dan in Nederland met zijn een miljoen voetballers en voetballertjes (dat cijfer werd genoemd door Van Gaal).

Rich

Citaat van: Amice op donderdag 19 juni 2014, 04:56:03
Tja het blijft moeilijk te zeggen want ieder duel zijn moment opnamen.

Australie is zover ik weet nooit erg ver gekomen in de WK, dus zo een moeilijke tegenstander zou het eigenlijk niet moeten wezen, ware het niet dat de socceroos alles op alles diende te zetten om niet naar huis gestuurd te worden en dat is nu toch gebeurt.

De volgende match is eigenlijk enkel voor de eer en de eerste plaats in de poul, nah dat zal wat worden dan :denk:


Je ziet steeds meer dat de landen met de meeste verwachtingen het moeilijk hebben met hun tegenstander. Er zijn eigenlijk geen zwakke ploegen meer op een uitzondering na zoals Iran bijvoorbeeld.

Heel wat spelers van de zogenaamde mindere landen spelen in zware competities in Europa, en dat zie je.
Nederland moest gisteren terug overschakelen naar hun gebruikelijke systeem 4-3-3 systeem en het begon meteen beter te lopen met Memphis Depay erbij, en we zagen weer het typische aanvallende Nederlandse voetbal.

Tegen Spanje was 5-3-2 dan weer DE manier om Het Spaanse spel te ontwrichten. Tja Van Gaal is een meester tacticus.
Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

goed of niet goed? de meningen zijn er zo als normaal verdeeld over , voorlopig zijn wij  :nederlandsevlag: een ronde verder.

de 2e ronde?  wie dan leeft wie dan zorgt .

spain  :ripba8:. jammer voor deze jongens.  en voor België dat zo hoog werd ingeschat !!!! amateur voetbal , kan er helaas niets anders van maken .

wie is het volgende met mij eens?

in groep H zitten sowieso allemaal amateurs , aldus naar mijn mening . deze groep heeft dan ook niets te zoeken op dit WK.

:benweg:
 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: peldoman op woensdag 18 juni 2014, 14:43:32
Ach ja, je moet je er niet al te druk over maken, die pijn van verlies is na een dag of 3 wel voorbij.
Jullie zijn toch wel ergens anders goed in?

Zelfde voor mijn Belgische vrienden hier, daar zal de pijn wat langer duren, maar hun moeten
maar zo denken, ze zijn al wereld kampioen Friet bakken. Das toch ook heel mooi.

Wij Nederlanders zijn een bescheiden volkje , ook al zijn we in zoveel dingen de beste , wij lopen daar niet zo mee te koop.

De pijn voor jullie is maar tijdelijk moet je denken.

Sterkte ermee.
:lachen:  :lachen: :thumb: ik sta je half peldo, los van dat Friet bakken dat zijn jou woorden. [ ik pas wel op? ]

trouwens, Sints wanneer heb jij dan Belgische vrienden? heb ik iets gemist hier?  :lachen:  :benweg:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Citaat van: jens op donderdag 19 juni 2014, 12:38:02

wie is het volgende met mij eens?

in groep H zitten sowieso allemaal amateurs , aldus naar mijn mening . deze groep heeft dan ook niets te zoeken op dit WK.

:benweg:
 


Niet mee eens. Hoezo amateurs?  In elke ploeg zitten er wel een paar goeie voetballers, maar het belangrijkste is dat je er op een WK staat als team, en wat dat betreft staan de Duitsers er altijd.

België heeft enorm veel talent maar er staat (nog) geen ploeg, net zo min als Nederland.
Rich de Nederbelg.