Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op woensdag 18 juni 2014, 16:57:00
Dit soort reacties verwachte ik al.
Wereld kampioenschappen stierenvechten bestaat nog niet geacht medeforum lid Cosyns Guy.
Ook Spanje is toch wel ergens goed in?

Wat bescheidenheid betreft;  als je nu naar Nederland kijkt in al zijn facetten.
Dat zo'n klein land zo Groot is in vele dingen, Voetballen, schaatsen, Hockey, tafeltennis ,Zwemmen ,Turnen etc,etc.
Is dus gewoon een keihard feit.
Lopen wij naast onze schoenen? Neen!

En mochten wij al eens een keertje verliezen , bijvoorbeeld met softbal, hoor je ons dan klagen? Neen!
Ik weet dat ik mij op gevaarlijk terrein begeeft als Nederlander op een Belgisch forum, maar ik ga ervan uit
dat sportiviteit de boventoon gaat voeren bij dit topic.
Ik ben net als jullie Europeaan , al hoop ik dat Nederland er binnenkort wel uit gaat stappen, vindt ons landje
er toch net iets te goed voor.

Spanje en België hebben hun best gedaan, meer zit er niet in voor jullie, volgende keer beter (over 4 jaar) zullen
we maar zeggen.
Hoef je toch geen hekel voor aan mij te krijgen hoop ik.
Zo, ik hoor de auto's in mijn straat al toeteren, de wedstrijd moet nog beginnen, Nee wij zijn niet arrogant echt niet! Veel beter dat wel!!!

Geacht medelid Peldoman,nooit het vel van de beer verkopen is een mooie spreuk.
Nederland zal best de overwinning wel verdiend hebben ondanks een serieuze day-off van de Spanjaarden maar zoals gezegd,nuchter blijven en afwachten.WK is nog lang.
Nu persoonlijk heb ik een land groter in andere zaken dan sport maar dat is mijn bescheiden mening.
Doch,moest Nederland kampioen worden dan hebben ze het verdiend,punt uit....... :atyourservice:

nils

3-2 de uitslag. Vond het een mooi spel.
In ieder geval beter dan met 3-0 te winnen,
want dan kon de oranje koorts ons nog de nek omdraaien zoals voor een paar jaar terug.

nils

Citaat van: jiggy op woensdag 18 juni 2014, 17:32:02
Bescheiden? Worden jullie alweer wereldkampioen, Peldoman ? ;)
Arrogant of bescheiden zijn de verkeerde bewoordingen.
We zijn zelfverzekerd en trots zolang het goed gaat.  :lachen:

Amice

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 juni 2014, 20:11:25
Citaat van: peldoman op woensdag 18 juni 2014, 16:57:00
Dit soort reacties verwachte ik al.
Wereld kampioenschappen stierenvechten bestaat nog niet geacht medeforum lid Cosyns Guy.
Ook Spanje is toch wel ergens goed in?

Wat bescheidenheid betreft;  als je nu naar Nederland kijkt in al zijn facetten.
Dat zo'n klein land zo Groot is in vele dingen, Voetballen, schaatsen, Hockey, tafeltennis ,Zwemmen ,Turnen etc,etc.
Is dus gewoon een keihard feit.
Lopen wij naast onze schoenen? Neen!

En mochten wij al eens een keertje verliezen , bijvoorbeeld met softbal, hoor je ons dan klagen? Neen!
Ik weet dat ik mij op gevaarlijk terrein begeeft als Nederlander op een Belgisch forum, maar ik ga ervan uit
dat sportiviteit de boventoon gaat voeren bij dit topic.
Ik ben net als jullie Europeaan , al hoop ik dat Nederland er binnenkort wel uit gaat stappen, vindt ons landje
er toch net iets te goed voor.

Spanje en België hebben hun best gedaan, meer zit er niet in voor jullie, volgende keer beter (over 4 jaar) zullen
we maar zeggen.
Hoef je toch geen hekel voor aan mij te krijgen hoop ik.
Zo, ik hoor de auto's in mijn straat al toeteren, de wedstrijd moet nog beginnen, Nee wij zijn niet arrogant echt niet! Veel beter dat wel!!!

Geacht medelid Peldoman,nooit het vel van de beer verkopen is een mooie spreuk.
Nederland zal best de overwinning wel verdiend hebben ondanks een serieuze day-off van de Spanjaarden maar zoals gezegd,nuchter blijven en afwachten.WK is nog lang.
Nu persoonlijk heb ik een land groter in andere zaken dan sport maar dat is mijn bescheiden mening.
Doch,moest Nederland kampioen worden dan hebben ze het verdiend,punt uit....... :atyourservice:

:nederlandsevlag: is een export land bij uitstek zo ook met sport.
Wat denk je dat de prijzen worden voor van Persie en Robben, nog maar te zwijgen over hoe  :nederlandsevlag: nu internationaal weer op de kaart gebracht wordt.

Maar een Wk winnen? nou nee dat zie ik nog niet gebeuren, volgens mij zijn ze eeuwige 2e.
Maar ja we hadden ook nog nooit van Australie gewonnen dus het zou moeten kunnen.  :biggrinn:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Was een pittige trainingswedstrijd zoals verwacht.
Dit was natuurlijk nog niet het echte werk van  :nederlandsevlag:
Komt nog bij dat de scheidsrechter voor de kangoeroes was, penalty voor wat?

Maar goed, nu kijken hoe Chili Spanje gaat inmaken.
Ja , That,s Life,  je kan niet alles hebben, kan er maar 1 de beste zijn ,en dat zijn wij!! :nederlandsevlag:
En dat niet alleen met voetballen. :applaus:


Rich

Nou Peldoman, je gaat me toch niet vertellen dat  :nederlandsevlag: kans maakt op de wereldtitel met zo'n spel?

Ik zou het ook wel willen, maar als je tegen Australië met de hakken over de sloot wint dan is het voor mij wel duidelijk.
Voor mij is Duitsland altijd favoriet en ze groeien in elk tornooi.

Eens benieuwd voor Spanje straks.
Rich de Nederbelg.

peldoman

Citaat van: Rich op woensdag 18 juni 2014, 20:31:34
Nou Peldoman, je gaat me toch niet vertellen dat  :nederlandsevlag: kans maakt op de wereldtitel met zo'n spel?

Ik zou het ook wel willen, maar als je tegen Australië met de hakken over de sloot wint dan is het voor mij wel duidelijk.
Voor mij is Duitsland altijd favoriet en ze groeien in elk tornooi.

Eens benieuwd voor Spanje straks.

Zie eerste regel een na vorig bericht Rich.

peldoman

citaat Rich,Maar een Wk winnen? nou nee dat zie ik nog niet gebeuren, volgens mij zijn ze eeuwige 2e.

Ik zie een  :nederlandsevlag:bij je staan Rich, laat je Nederlandse hart positief blijven spreken a.u.b.
Obama zei, yes we can.  wij zeggen , YES WE DID!!!

Lorre

Citaat van: Rich op woensdag 18 juni 2014, 20:31:34
Eens benieuwd voor Spanje straks.

Spanje staat al met 0-1 achter tegen Chili na 22 minuten. :floet:

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.