Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bidden om de zege(n) morgen

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 juni 2014, 08:52:19

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op donderdag 10 juli 2014, 01:39:13
Zou Van der Gijp nu ook praten van "kuthollander " met een C ploegje  :confused2:

Al bij al had liever de oranjes de finale zien spelen , die gaf ik nog een kans tegen de "Mannschaft" maar de Agentijne dat wordt een hapklare brok

wel ik vond de Argentijnen zo slecht nog niet hoor, daar heeft Duistsland de handen meer dan vol aan .

en ja ik zou ook veel liever oranje in de finale zien spelen , ben dan ook een holl, dat spreekt voor zich .maar eerlijk is eerlijk Argentiniƫ heeft het eerlijk verdiend.

hierbij wil ik dan ook de Argentijnen feliciteren met dit prachtig resultaat .  :congratualtionsis0: .   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Rich op donderdag 10 juli 2014, 01:53:15
Citaat van: Ronny55 op donderdag 10 juli 2014, 01:39:13
Zou Van der Gijp nu ook praten van "kuthollander " met een C ploegje  :confused2:

Al bij al had liever de oranjes de finale zien spelen , die gaf ik nog een kans tegen de "Mannschaft" maar de Agentijne dat wordt een hapklare brok


Als de Duitsers zo spelen zoals gisteren dan zouden ze Nederland ook zonder probleem naar huis spelen.

Wat een slaapverwekkende vertoning vanavond. Nee, de Duitsers zijn de besten.

dat zie ik toch anders Rich . ik vond Duitsland niets beter spelen dan de Argentijnen . wij gaan het zien .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Pinocchio

Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 11:05:17
Volgens mij is Jens een beetje desperate door de mega overwinning van Duitsland op Brazilie.

Morgen dan maar een gebed hier neer pennen Jens......

Oranje die in den hemelen zijt bijvoorbeeld.......  :lachen:

Ik zie  :nederlandsevlag: dit echt niet winnen en als dat onder van Gaal niet lukt dan lukt het onder Guus Hiddink over 4 jaar ook niet.

Duitsland is eigenlijk al WK kampioen  want god is zo verblijdt dat  Jens nu eindelijk tot zijn dicipelen behoort dat hij dat direkt honoreert.  :lachen:

Enkel Duitsland nog voor ons! Duivels klimmen naar historische tweede plek :thumb: :thumb:
De Rode Duivels klimmen van de derde naar de tweede plaats op de nieuwe FIFA-ranking

Dank zij Blatter? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :weetikniet:

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2347947/2015/06/04/Enkel-Duitsland-nog-voor-ons-Duivels-klimmen-naar-historische-tweede-plek.dhtml


Rich

Citaat van: Pinocchio op donderdag  4 juni 2015, 10:54:28
Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 11:05:17
Volgens mij is Jens een beetje desperate door de mega overwinning van Duitsland op Brazilie.

Morgen dan maar een gebed hier neer pennen Jens......

Oranje die in den hemelen zijt bijvoorbeeld.......  :lachen:

Ik zie  :nederlandsevlag: dit echt niet winnen en als dat onder van Gaal niet lukt dan lukt het onder Guus Hiddink over 4 jaar ook niet.

Duitsland is eigenlijk al WK kampioen  want god is zo verblijdt dat  Jens nu eindelijk tot zijn dicipelen behoort dat hij dat direkt honoreert.  :lachen:

Enkel Duitsland nog voor ons! Duivels klimmen naar historische tweede plek :thumb: :thumb:
De Rode Duivels klimmen van de derde naar de tweede plaats op de nieuwe FIFA-ranking

Dank zij Blatter? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :weetikniet:

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2347947/2015/06/04/Enkel-Duitsland-nog-voor-ons-Duivels-klimmen-naar-historische-tweede-plek.dhtml



Verdiende tweede plek hoor  :thumb:  Met spelers die bijna allemaal in de top meedraaien, en met zoveel talent kan het bijna niet anders.  AS Roma, Chelsea, Man United, Man City, Napoli etc
Rich de Nederbelg.

Amice

Citaat van: Pinocchio op donderdag  4 juni 2015, 10:54:28
Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 11:05:17
Volgens mij is Jens een beetje desperate door de mega overwinning van Duitsland op Brazilie.

Morgen dan maar een gebed hier neer pennen Jens......

Oranje die in den hemelen zijt bijvoorbeeld.......  :lachen:

Ik zie  :nederlandsevlag: dit echt niet winnen en als dat onder van Gaal niet lukt dan lukt het onder Guus Hiddink over 4 jaar ook niet.

Duitsland is eigenlijk al WK kampioen  want god is zo verblijdt dat  Jens nu eindelijk tot zijn dicipelen behoort dat hij dat direkt honoreert.  :lachen:

Enkel Duitsland nog voor ons! Duivels klimmen naar historische tweede plek :thumb: :thumb:
De Rode Duivels klimmen van de derde naar de tweede plaats op de nieuwe FIFA-ranking

Dank zij Blatter? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :weetikniet:

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2347947/2015/06/04/Enkel-Duitsland-nog-voor-ons-Duivels-klimmen-naar-historische-tweede-plek.dhtml



Dank zij Blatter :ikkeniebegrijp:
Zeg vertel eens hoeveel miljoenen dat nu zo gekost heeft om 2e te worden.  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent