Maakt Molasis hollowblocks echt sterker of is het onzin ?

Gestart door jamietagabundok, vrijdag 27 maart 2015, 02:03:08

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok


jamietagabundok

Gaat iets mis  met foto,s op forum plaatsen,   ik ben erg onhandig  helaas en hier nieuw in helaas.

 Het kale perceeltje van mijn vriendin 300 vierkant meter,   Heb ze tevoren met round-up de onkruit gespoten ,  Een dagloner heeft de bananenbomen omgehakt.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=445079312315714&set=pcb.445079622315683&type=1&theater

jamietagabundok

Het gaat  wederom niet goed, ik vrees dat de forumleden , zonder FB de foto, s niet kunnen zien ?

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

daf105paccar

Ik denk dat het is omdat je instellingen bij FB op prive staan.
Dus enkel FB vrienden kunnen jouw foto's zien. :atyourservice:

Luc

Citaat van: daf105paccar op maandag 30 maart 2015, 23:20:36
Ik denk dat het is omdat je instellingen bij FB op prive staan.
Dus enkel FB vrienden kunnen jouw foto's zien. :atyourservice:

Maakt niet uit, die link is verkeerd. Die link moet in alle geval eindigen met .jpg
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

nils


Luc

Voor Mozilla moet je op je foto rechtsklikken en de "view image info" aanklikken. Dan kun je de juiste link zien.



Met explorer moet je op eigenschappen klikken, dan zie je ook de juiste link.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

nils

Citaat van: jamietagabundok op zondag 29 maart 2015, 08:00:09
En ze laat zich , niet opstoken,  en kiest vaak partij voor mij als familie echt onredelijk is.  Ze is duidelijk geen ja-knikker die alles accepteerd, van familie. Ook leners weet ze af te poeieren, heb ik groot respect voor  :negatief:  Want wat ik op het forum lees zijn , zijn de meesten toch bang voor dat familiebanden averij oplopen, nou zij dus niet.

Nils, dat probeer ik dus voor te zijn dat, dat gat in haar hand geen gat in mijn portemonnee word.  Want iedere piso die zij spendeerd komt uiteindelijk uit mijn portemonnee.    En soms heb ik het idee dat flippies in de provincie, zoals mijn vriendin, die nog nooit in buitenland is geweest, zelfs nog nooit buiten Mindanao is geweest, en zelf nog NOOIT buiten haar provincie is geweest, toch het idee hebben dat we in  :eu: op een gouden berg leven, of een geldboom in de tuin hebben staan.

Maar ze heeft toch schrik gekregen, dat ik regelmatig boos ben , over het  kopen van niet noodzakelijke dingen.  Ik heb ook uitgelegd dat het in een relatie niet meer dan normaal is, om over aankopen te overleggen,  en niet de manier zoals zij het doet, eerst kopen , en dan vervolgens zeggen sorry, ik kon me niet beheersen om dat en dat te kopen.
En ik weet dat er bij de dag geleefd word, maar zal  ik er alles aan doen  , dat ze toch verder dan 1 dag vooruit gaat kijken.
Dat in het buitenland alles goud is zal ze denk ik bij behouden, zolang ze daar in Zamboanga blijft.
Zo werken er ook een paar neven en nichten in onze familie in het buitenland en die bouwen daarvan huizen of hebben luxe artikelen als ze thuis komen.
Dus dat haar en jouw visie van geld uitgeven is niet zo gek en je vind vanzelf wel een manier om ermee om te gaan.

Ronny55

Nu , ik ken ook niet veel van beton ,holoblocks e.d, maar 3,5 piso/ block zelfgemaakt lijkt me wel heel goedkoop. Een italiaan hier in CDO heeft ook zijn eigen betonblokken gemaakt 40x20x20 voor de buitenmuren en 15x20x40 voor de binnen muren wat hem +/- 50.000 peso gekost hebben al -in, matriaal ,60 zakken cement en 15m/3 zand+ werk 3 weken. 4 mallen laten maken en betonmolen gekocht.  :weetikniet: . hij schat voor om en bij de 3000 blokken ...17 peso/blok
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.