Maakt Molasis hollowblocks echt sterker of is het onzin ?

Gestart door jamietagabundok, vrijdag 27 maart 2015, 02:03:08

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok


jamietagabundok

Mijn vriendin is dat waterpompen , dus beu, en heeft me gevraagd een elecktrishe pomp aan te schaffen en een klein druktankje . Kan iemand me een goed merk pomp aanbevelen ?   En idem voor een goed merk pressuretank ? 

[/url]
free uploader
free uploader[/img]

Lorre



bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zondag  5 april 2015, 22:10:10
Mijn vriendin is dat waterpompen , dus beu, en heeft me gevraagd een elecktrishe pomp aan te schaffen en een klein druktankje . Kan iemand me een goed merk pomp aanbevelen ?   En idem voor een goed merk pressuretank ? 

[/url]
free uploader
free uploader[/img]

Pedrollo (Italy)....wordt overal op de  :smiley-philippines: verkocht en werkt uitstkend en veel goedkoper als een GOULDS (USA)...ik bedoel (USA-CHINA)...

http://m.olx.ph/index.php/view+classifieds/id/70522637/Water+Pump+Set+Pressurized+galvanized+and+stainless+tank


Lenn

Heb hier ook een best tank drukvat.Al 2 maal moeten terugbrengen wegens lekkage.Is nu 8 jr. oud.

eddyvm

hallo
mijn schoonouders klagen niet over hun handpomp en zijn een pak ouder dan uw vriendin,sorry dat ik het zo hard zeg.Ook heb ik nog nooit gezien dat de hollowblocks nat gehouden worden en ze zijn toch stevig genoeg.
En inderdaad,dat drukvat zal geen 5 j meegaan zonder lekkage.groeten

jamietagabundok

Het is daar in zuiden van Mindanao ,nog steeds loeiheet volgens vriendin dan geen druppel regen te bekennen  ondanks de tyfoon in het noorden van het land  :negatief:

Dus die verse hollowblocks staan daar in brandende zon.  Alleen maar goed dat die dingen water krijgen als ze 1 dag zijn opgesteven.

Dat je schoonouders niet klagen komt denk ik doordat ze geen duizenden hollwblocks moeten nathouden ?    dat vriendin klaagt snap ik wel,  is normaal voor iemand die  de Vrouw Piggelmee  ziekte heeft .  Ik word er zelf ook moe van

Michaela

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag  7 april 2015, 08:57:55
Het is daar in zuiden van Mindanao ,nog steeds loeiheet volgens vriendin dan geen druppel regen te bekennen  ondanks de tyfoon in het noorden van het land  :negatief:

Dus die verse hollowblocks staan daar in brandende zon.  Alleen maar goed dat die dingen water krijgen als ze 1 dag zijn opgesteven.

Dat je schoonouders niet klagen komt denk ik doordat ze geen duizenden hollwblocks moeten nathouden ?    dat vriendin klaagt snap ik wel,  is normaal voor iemand die  de Vrouw Piggelmee  ziekte heeft .  Ik word er zelf ook moe van

Het belooft wat.... :lachen: Je bent nog niet getrouwd met haar en je bent nu al moe? Hoelang houd je het vol dan?  :floet:
Sorry voor onderbreking. en nu maar weer  :ontopic:

pierrevanwies


staat er dan ergens geschreven dat jamie gaat trouwen   :confused2:  dacht van niet of mis ik iets?    :biggrinn:  .