Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

werken in Antwerpen

Gestart door mira, vrijdag 21 mei 2010, 17:05:07

Vorige topic - Volgende topic

mira

Ken je misschien een Filipina die wil werken in een hotel? Als ontbijtmedewerkster!
Het hotel is gelegen in het centrum van Antwerpen, toffe werksfeer in een klein team!
stuur maar een pm als je iemand kent die serieus interesse heeft.

stip66

Zoals bekend, komt Virgie op 14 juni aan.
Op 21 juni begint ze reeds ( ingeschreven ) te werken in Antwerpen.
Dus veel tijd zal er niet overschieten om lekker langzaam aan te passen.
Maw wil ik dan ook zoveel mogelijk registratiewerk en aanmeldingsplicht op 1 dag verwerken.
Nu denk ik dat het logisch is dat volgende punten dienen te worden aangepast:

* Inschrijving in het bevolkingsregister van Antwerpen ( met wijziging gezinssamenstelling )
* Aanvragen ID
* Ziekekas
*

Wat ben ik ( eventueel ) nog vergeten ?

:weetikniet:

ganda

Citaat van: stip66 op dinsdag  8 juni 2010, 12:34:34
Zoals bekend, komt Virgie op 14 juni aan.
Op 21 juni begint ze reeds ( ingeschreven ) te werken in Antwerpen.
Dus veel tijd zal er niet overschieten om lekker langzaam aan te passen.
Maw wil ik dan ook zoveel mogelijk registratiewerk en aanmeldingsplicht op 1 dag verwerken.
Nu denk ik dat het logisch is dat volgende punten dienen te worden aangepast:

* Inschrijving in het bevolkingsregister van Antwerpen ( met wijziging gezinssamenstelling )
* Aanvragen ID
* Ziekekas
*

Wat ben ik ( eventueel ) nog vergeten ?

:weetikniet:

Vergeet de verplichte bijdrage van 2010  voor de zorgkas niet, dit kan je regelen met de mutualiteit.


Digos

Je kan ook de naam op de bel en brievenbus aanpassen in jullie beide namen.

Misschien een bezoekje aan Atlas kwestie inburgeren is ook niet zo slecht en zeker niet om het Nederlands goed onder de knie te krijgen (gratis).

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Thx voor de interessante info  :thumb:

boldy

 :offtopic: stip66 ik neem aan dat je tog wel nerveuser word naarmate 14 juni dichterbij komt
het leven is net een lul keihard en veel te kort

stip66

Citaat van: boldy op dinsdag  8 juni 2010, 20:35:32
:offtopic: stip66 ik neem aan dat je tog wel nerveuser word naarmate 14 juni dichterbij komt

De nagel op de kop, Boldy  :biggrinn:

Fail_over

Stipp, weet je zeker dat je haar zo snel laat beginnen met werken?
Ik vindt dat nl, nogal erg snel. Weet ff niet de voor historie, maar waarom laat je haar niet ff acclimatiseren?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

stip66

Thx voor de bezorgdheid fail_over, maar dit was nu eenmaal een van de voorwaarden die bij de job hoorden.
En tenslotte heeft ze toch ruim een week om bij haar positieven te komen.
We zullen wel zien hoe het allemaal loopt. Uiteindelijk is ze zelf super gemotiveerd om terug aan de slag te gaan na 4 jaar rust...

Budgie

Citaat van: Fail_over op dinsdag  8 juni 2010, 21:21:08
Stipp, weet je zeker dat je haar zo snel laat beginnen met werken?
Ik vindt dat nl, nogal erg snel. Weet ff niet de voor historie, maar waarom laat je haar niet ff acclimatiseren?

Sluit me hier bij aan Fail-Over Weet uit ervaring dat het een aantal weken duurt voor ze een beetje door de jetlag en het andere klimaat in hun ritme zijn.
En bedenk wel werken hier vereist ook aanpassing in manier van werken. Men verlangt meer hier van het personeel.
Getting older beats the alternative -dying young