Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Worden ze dikker?

Gestart door Fail_over, dinsdag 9 november 2010, 10:50:56

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Daar ga ik niet op antwoorden, een vrouw  die je kind gebaard heeft gaat er sowieso anders uitzien.
zijn we hier bezig met een veemarkt of zie en begrijp ik het topic verkeerd ?
Respecteer je asawa voor haar kwaliteiten, jij krijgt ook sowieso ne vette buik.

Digos


Ha......overvloed schaadt hé, en er is hier wel genoeg van alles.

CitaatMaar hoeveel mannen worden als ze ouder worden ook niet dikker kijk maar op dit forum

Waar moeten we dan wel kijken??

LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Budgie op dinsdag  9 november 2010, 21:35:36
@ Stip Dan wonen er in Antwerpen zeker andere Filipina dan hier Of wil je ze niet zien Er wonen er hier ook slanke maar de meeste zijn na een paar jaar hier wonen aardig aangekomen.Zeker als ze een paar kinderen hebben
Ik denk dat het komt omdat ze net als velen Hollaandse teveel eten en zoete dranken gebruiken. Maar hoeveel mannen worden als ze ouder worden ook niet dikker kijk maar op dit forum
Gelukkig is de mijne nog steeds slank maar dat is ook een slechte eter.Alleen s àvonds redelijk maar de hele dag maar van die muizebeetjes

Citaat van: stip66 op dinsdag  9 november 2010, 21:47:03
Daar ga ik niet op antwoorden, een vrouw  die je kind gebaard heeft gaat er sowieso anders uitzien.
zijn we hier bezig met een veemarkt of zie en begrijp ik het topic verkeerd ?
Respecteer je asawa voor haar kwaliteiten, jij krijgt ook sowieso ne vette buik.


Peter, ik denk niet dat Budgie hiermee wil zeggen dat hij geen respect heeft voor zijn asawa  :neeneenee:
Rich de Nederbelg.

Budgie

Citaat van: Digos op dinsdag  9 november 2010, 21:54:28

Ha......overvloed schaadt hé, en er is hier wel genoeg van alles.

CitaatMaar hoeveel mannen worden als ze ouder worden ook niet dikker kijk maar op dit forum

Waar moeten we dan wel kijken??



Gewoon foto`s kijken op het forum Gemiddeld hoe witter haar hoe dikker
Getting older beats the alternative -dying young

boomerang

Citaat van: stip66 op dinsdag  9 november 2010, 21:47:03
Daar ga ik niet op antwoorden, een vrouw  die je kind gebaard heeft gaat er sowieso anders uitzien.
zijn we hier bezig met een veemarkt of zie en begrijp ik het topic verkeerd ?
Respecteer je asawa voor haar kwaliteiten, jij krijgt ook sowieso ne vette buik.


Tegen de tijd dat ik een vette buik krijg kunnen varkens vliegen........ :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

Citaateen vrouw  die je kind gebaard heeft gaat er sowieso anders uitzien.

ook al weer zo'n cliche. Waar baseer je dat dan op?

Ik heb in mijn kennissenkring velen rondlopen die kinderen hebben maar daar zie je niks aan.
Zelfs 1 met 4 kinderen, die jij gegarandeerd op 18 jaar schat en stellig zult beweren dat het onmogelijk is dat ze kinderen heeft. Zelfs niet na een diepgaand antropologisch onderzoek  :haha:


het ligt geheel aan de bouw en aangezien je hier verschillende types hebt, zoals de petit girls en lang en slank,of slank, daar zie je het niet gauw aan.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Citaat van: Amice op woensdag 10 november 2010, 03:42:34


Ik heb in mijn kennissenkring velen rondlopen die kinderen hebben maar daar zie je niks aan.
Zelfs 1 met 4 kinderen, die jij gegarandeerd op 18 jaar schat en stellig zult beweren dat het onmogelijk is dat ze kinderen heeft. Zelfs niet na een diepgaand antropologisch onderzoek  



:picsplease:           :picsplease:         :happy2:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

#17
Heb hier een  aantal vrouwen (natuurlijk meestal iets aan de jongere kant) gezien (en sommige gekend en ken) die ondanks één of zelfs meer kinderen hebben gebaard er nog zeer leuk uitzien wat lichaam betreft. Ken zelfs een aantal serveersters hier in de disko die al een kind hebben maar er lichamelijk nog zeer leuk uitzien.Ik kijk dan niet naar de benen (mooi gevormde kuiten (zg "mountain-legs") voor mij belangrijk, maar dat is zuiver een persoonlijke smaak) maar meer naar de buik en achterwerk regionen.
Kijk naar de foto's van de Why Not in Bananacreek en een aantal van die meisjes hebben al een kind en sommige zelfs twee en die meiskes gaan daar vaak werken om eventueel een buitenlander te kunnen strikken.














Mawibata




@ bananacreek : Dit noem ik nou pas On topic     :lachen:      :lachen: 



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Luc

Ik zag de laatste keer in Manila vooral veel te dikke Chinese kinderen  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.