Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Worden ze dikker?

Gestart door Fail_over, dinsdag 9 november 2010, 10:50:56

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Tja.......wat versta je onder dik?

Gezet, vol, volslank, Rubenstype, stevig, rond.............?

Neem nu Serena Williams : Vinden jullie haar dik?  Ik niet, maar wel stevig.



Sexy gekleed en niet dik in mijn ogen.



Nou ja.....wel een serieus(ze) kontje,....kont.
Rich de Nederbelg.

Budgie

Tja het is nu eenmaal smaken verschillen Rich
Als ik haar zo van achter bekijk denk ik Nou zet dat maar voor de ploeg Wat een dikke benen Hou meer van lange
slanke benen en een B cup is ook genoeg
Getting older beats the alternative -dying young

Digos

Citaat van: Rich op vrijdag 12 november 2010, 20:39:33
Tja.......wat versta je onder dik?

Gezet, vol, volslank, Rubenstype, stevig, rond.............?

Neem nu Serena Williams : Vinden jullie haar dik?  Ik niet, maar wel stevig.




Je kan natuurlijk ook kiezen voor de plank Henin.

Maar om terug ontopic te komen....ja ze worden wat dikker, maar is echt niet anders dan met westerse vrouwen.

@ Bananacreek  :ikkeniebegrijp: jij schud hier behoorlijk wat mooie's uit je mouw en dan soms nog in het dubbele.....

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

#33
Even in het kort,  

Betreffende het voetbalspel: Ja Robert dat is vanuit Duitsland geimporteerd en van zeer goede kwaliteit. Maar toch wel reparaties omdat ze toch alles kunnen verwoesten gewoon omdat sommigen niet weten dat je een ook doelpunt kunt maken zonder de hele zaak te forceren..
In het begin was het de manager, Markus de eigenaar, en ik die de beste spelers waren, maar later leerden enkele serveersters het spel en die zijn tot nu toe onverslaanbaar, zo snel en krachtig.

Fail-Over: Dank om mij de gelegenheid te geven, en ik zal mijn best doen: Heb nog wel een paar honderd foto's op cd staan. En gemakkelijk om meer te maken, want je wordt hier gewoon gek. Elke dag zit ik twee keer groene tee te drinken in de Painitan op de markt en als je toch kijkt hoeveel prachtige jonge vrouwtje er hier de hele rondlopen en/of werken. Denk je: ja ik geef ze allemaal een cijfer tussen de 3 en 10.En geloof me er lopen er veel rond die een 8 of 9 krijgen toegewezen. Dit is een studentenstad  en het zit er vol mee.
Maar het wemelt hier nu ook van de buitenlanders, soms denk ik dat Dumaguete city een tweede Angeles City gaat bekomen. Je ziet ze in alle soorden en maten.
In de disko vaak meer buitenlanders dan lokalen. Een maand geleden zat de eigenaar van "Edelweiss" in de disko met zijn vriendin en vrienden en hun vrouwen/vriendinnen en er was een dronken Amerikaan die het meisje -of de vrouw van één van die mensen bij de kont greep (dat doen buitenlanders vaak zo te zien als ze dronken zijn hier) en toen was het raak en de man werd onmiddelijk tegen de grond geslagen en afgestampt, vier of vijf tegen één, maar hij verdiende het. Altijd avontuur hier elke dag.

Kijk waar gaat het bij mij om?

Ik was (en blijf misschien) altijd de negatieve man op dit forum sedert ik een lid ben. Maar dit is niet om andere leden te ergeren, alleen maar om naar voren te brengen om het niet te doen zoals ik het vroeger deed.
Maar nu ik elke dag de berichten en meningen van de anderen lees dan ga ik het een beetje door een andere bril zien en zeg nu tegen mezelf:
"Kijk nou even Klootzak: Je hebt het toch niet zo slecht. Als je naar het strand wil is het kortbij, als je naar de bergen wilt stap je op de motor, in de wagen, de jeep of de truck en rijden maar, je huis wordt schoongehouden, als je wilt kunnen ze voor je koken, (maar kook liever mijn eigen broodpap, want er is geen Brinta hier) met andere woorden je leeft toch als een koning zolang je voorzichtig bent met een je eigen budget".  Dan moet ik toegeven:" Ja, ja............. ergens wel waar, maar......maar" Dat is het probleem: altijd maar dit, altijd maar dat, en als dit, en als dat.......enz.

Kop op en denk positief. De anderen op het forum kunnen dat ook, die denken ook positief....." Ja, maar ik ben een Klootzak....en dat is mijn probleem... en de psychiaters zeiden dit, en dat en dit...."
Naar de klote met die psychiaters, die heb je nu niet meer nodig. Ga nu even positief denken. Je bent veroordeelt door de Nederlandse maatschappij tot levenslang DWANGARBEID op de Filippijnse strafkolonie en dan moet je nu na 33 jaar toch nog eventjes inburgeren. " Ja, maar de grote lichten, de brownouts enz" Kop dicht klootzak, leven, positief denken, je zuster zei altijd: " Mens durf te leven".

Je broer is 70 en woont met een partner van 80, en jij Klootak? Je bent bijna 64 en je partner is 20, wat loop je nou te zeiken elke keer? Wil je terug naar Marrokko? (ik bedoel Nederland) Nee, dat wil je niet he?, je vind het maar al te lekker met al die jonge vrouwtjes? Ok, dan hou je je kop dicht, want je mag toch helemaal niet klagen.

Ik leer veel van de meningen (zolang het verstand van een Klootzak dat nog kan bevatten) van de andere leden en dan maakt het niets uit waar ze wonen, hier op de PI of in Nederland of Belgie. En of ze al dan niet hier op de PI zijn geweest maakt ook niets uit want ik respecteer de mening van allen.

Betreffende het dikker worden:
Op de foto's van de disko zitten er ook wel bij die aan de "stevige" zijn, maar dat is ook weer een kwestie van persoonlijke smaak, en niet alle meisjes willen in een disko werken want soms is dat een schaamte voor hu om te zeggen: "Ik werk in een bar of disko".

Maar nu echt even serieus:
Ik zag wel eens videos op de telegraaf en andere kranten en sloeg op tilt toen ik zag hoeveel echte DIKKE vrouwen daar rond dartelen. Hier op de PI heb je zeker ook dikke vrouwen, maar ik dacht toch dat in verhoudingsgewijze het aantal hier minder is dan als wat ik zag tijdens mijn laatste bezoek aan Nederland in het jaar 2000? Ben ik fout? Correct me. Ik heb daar een keer in 2000 een "supermarkt" van "Albert Hein" of zoiets ONDER het museumplein in Amsterdam gezien en ongelofelijk wat ze daar allemaal aan voedsel verkopen. Bijna zo groot als een half voetbalveld. Dus ze vreten zich gewoon dik in Nederland?

Serena Williams? Mooie vrouw, maar waarschijnlijk nog jong dacht ik en vele zwarte vrouwen worden op oudere leeftijd toch wel dik dacht ik. Ik was vroeger met een meisje in Jamaica getrouwd en toen ze later naar Nederland kwam in 1970 had ze een zeer leuk figuur. Sprak na enige tijd vloeiend Nederlands, maar we kwamen in een echtscheiding toch ergens door mijn schuld zoals ik nu aanneem. Na een jaar of 15 zag ik een toen recente foto van haar, omdat zij nog steeds met mijn moeder correspondeerde, ze was weer getrouwd, drie kinderen, en ik kon mijn ogen niet geloven hoe dik ze was, ongelovelijk, zo'n beetje als Mahalia Jackson. En ik dacht: " Oeps, Klootzak, dan ben je ergens toch weer door het oog van de naald gekropen?

Spijtig,............ het kwam er zomaar even uit, maar de bottomline is: dat jullie forumleden mij toch hebben laten inzien dat het toch wel beter is om iets meer positief te zijn in het leven.

Daghang Salamat









Robert

Geloof het best dat die meiden goed in het tafelvoetbal zijn, je ziet het eigenlijk nauwelijks meer het tafelvoetbalspel, vond het zelf ook leuk, was er ook goed in. Maar, die meiden, die leren snel, ga maar een partijtje tegen ze poolen, dat ga je niet redden tegen de meiden die het al tijden doen.

bananacreek

Citaat van: Robert op zaterdag 13 november 2010, 17:51:30
Geloof het best dat die meiden goed in het tafelvoetbal zijn, je ziet het eigenlijk nauwelijks meer het tafelvoetbalspel, vond het zelf ook leuk, was er ook goed in. Maar, die meiden, die leren snel, ga maar een partijtje tegen ze poolen, dat ga je niet redden tegen de meiden die het al tijden doen.

Ja Robert, ben ik het geheel met u eens.

opinie

Of Serena nu dik is?  :denk: Ze is een Afrikaans stereotype qua bouw brede heupen en grote borsten. Voor de rest is ze zwaar gespierd wat natuurlijk een heel verschil is met zwaar door vetophoping. Een probleem voor topatleten is de gewoonte om veel energie binnen te slaan en na hun carrière is dat een probleem want ze verbranden het niet genoeg.

Een nadeel voor mensen met een kleine gestalte is dat een paar kilo extra dadelijk een groot verschil maken.

Stel een BMI  (-18 is mager, +25 is overgewicht, +30 is obesitas, +40 is morbide obesitas) van 20

queteletindex = BMI



Er zit ook de leeftijd in, naarmate men ouder wordt komen de kilo's te paard maar gaan te voet weg. Een ander probleem is het gelaten zijn is het gevoel dat het niet meer moet.

En het grote probleem is het idee dat er nog hangt aan "rond en gezond". Vroeger was het zo dat rijkdom, gezondheid en eten samen gingen. => rijk = gezond = dik = rijk Dat de betere leefomstandigheden een betere gezondheid gaven, vergat men voor het gemak.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Fail_over

Creek:

Ik denk dat er vele zijn die u benijden hoe u leeft.
Die spigiaters, Zijn minder dom dan u. Geloof me

Ik blijf bij Mup. En hoop dat we snel bij elkaar mogen zijn.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

#38
Citaat van: Fail_over op zondag 14 november 2010, 00:35:57
Creek:

Ik denk dat er vele zijn die u benijden hoe u leeft.
Die spigiaters, Zijn minder dom dan u. Geloof me

Ik blijf bij Mup. En hoop dat we snel bij elkaar mogen zijn.

Benijden? Ik weet het nog niet. Ik vind maar dat je hier een beetje moet leven als een cowboy en ZOVEEL mogelijk proberen aan te passen.
Ik heb ook rottijden meegemaakt de eerste 22 jaar vanwege drankmisbruik, maar ik ben er heeel gelukkig mee dat ik nu kan drinken en dan zeggen na 7 of 8 fleskes San. Mig. Light, Ok het is genoeg, naar huis. Drink nog maar twee keer per week en dat gaat uistekend.

Vroeger dronk ik (tot 2006) San Miquel Pilzen en ik had altijd de volgende dag een flinke tot zware hangover, maar sedert ik door toeval ben overgegaan naar San Miq. Light heb ik die problemen helemaal niet meer.
Vraag waarom niet? Kan er nog geen zinnig antwoord op geven. Toen ik na 13 jaar in 92 Nederland weer voor het eerst een paar weekjes bezocht dronk ik ELKE dag Hieneken of zelfs het goedkoopste bier uit de Dekamarkt of wat dan ook maar GEEN enkele hanghover.
Nu heb ik al meerdere malen met andere mensen gesproken dat bijv zoals Anejo ook San Pilzen FORMALDEHYDE zou bevatten, maar dat is nooit bewezen. Formaldehyde wordt dan gebruikt voor het balsemen van dode mensen. Maar zou HIER ook als "AGING" agent in drank worden gebruikt (aldus beweringen), maar nogmaals dit zijn dan ook beweringen.

Ik leef op eenvoudige manier en probeer zoveel mogelijk te sparen want zonder geld zitten hier is niet zo leuk. Ben geen goede kok, maar broodpap is eenvoudig te maken. Het grote probleem gaat natuurlijk komen als je echt serieus ziek wordt hier en je kunt om één of andere redenen niet meer voor medische hulp naar Nederland omdat je niet meer verzekerd ben.k ben hier verzekerd met Philhealth voor 300 peso per kwartaal, maar dat is maar een pleister op de wonde om zomaar te zeggen.
Zoals ik nu leef mag ik wel zeggen " je leeft een beetje als een koning" want als je je eigen wat kunt organiseren hier dan kan je werkelijk ook op een wat eenvoudige manier goed leven en goed leven is niet altijd duur. Mijn vriendenkring met filipijnse mannekes is maar zeer klein en meeste vriendschappen gaan kapot vanwege geld lenen en niet terug betalen. Zo voor mij hoeft het allemaal niet betreffende nauwe vriendschapsbanden met de lokale knapen, alhoewel er natuurlijk een aantal zijn die ik echt respecteer.Maar ook dan probeer ik wat meer "oppervlakkige betrekkingen" te houden.

Hieronder een voorbeeld " contract of loan" wat ik altijd gebruik. Gaat het fout dan kun je toch nog een civiele rechtzaak aanspannen in dit geval. En dat weten ze dondersgoed.

Kijk als hier iemand aanbelt is het normaal gesproken niet: " Hi Klootzak, hoe gaat het met je arthritis? Hoe is het nou met je verstand? Heb je een kopje koffie ?" Nee, meestal is het zoals het volgende" " Hi Kloot, ik heb een probleem en ik kom even vragen of ik 20 duizend pisos kan lenen en ik betaal je terug ZODRA ik geld heb. Meestal probeer ik ze een stap voor te zijn door te zeggen" Hi Dodong, goed dat je even langs komt want IK heb een probleem. Ik heb mijn belastingaanslag niet betaalt en nu houden ze VOLLEDIG beslag op mijn uitkering voor 6 maanden, kan je mij even 30 duizend lenen? Dan betaal ik je 5000 per maand terug?". Die truuk werkt vaak wel met die jongens
Ik heb ook tijden (twee jaar) gehad waarbij ik 30 duizend peso per maand opmaakte aan ladies-drinks in de disko om er dan later achter te komen dat je belazerd werd. Nu geef ik niets meer en ik vermaak me uitstekend. Maar ik heb nog veel te leren om in te halen wat ik in mijn drinkjaren heb verpest en daarom heb ik nog geen tijd om dood te gaan. Gister met de wagen een hond doodgereden, spijtig, maar liever de hond dan ik dacht ik maar zo.

Contract of Loan


KNOW ALL MEN BY THESE PRESENTS:



WE, spouses STEPHEN R. SERENCIO  and MARIA CORAZON M. SERENCIO, both of legal age, with Community Tax Certificate No: 00260864, issued in the City of Dumaguete on August 8 2005, and with residence at Barangay Motong, Dumaguete City, Negros Oriental, do hereby depose and state:

That, WE do hereby take the obligation upon ourselves to refund the sum of PHP 53.500.00,00 (fifty three thousand five hundred pesos) - Philippine currency- without demand on or before February 14 2006 to Mr. WILLIE  K. KLOOTZAK, a Algerian  national with residence at Barangay Talay, Dumaguete City, Oriental Negros, Philippines.


That, in case if the principal amount due on this note has not been paid on the date of February 14 2006, and this note is placed in the hands of an attorney or any agency for collection of the same, WE hereby severally agree to pay, in addition to the principal amount, a sum equivalent to PHP 15,000.00 (fifteen thousand) as attorney fees in case no legal action is filed, plus the cost of suit and in addition a further sum of 300 % of said amount which in like manner shall not be less than PHP 150,000.00 (onehundredfifty thousand) as and for liquidated damages.

WE, furthermore agree upon that any action to enforce payment of this note may be brought by the holder in a proper Court of Law in Dumaguete City, this at the sole option  of  Mr. WILLIE K. KLOOTZAK.

In case of judicial execution of this obligation or any part thereof, the debtors waive hereby all there rights under the provisions of Rule 39, Sec 12 of the Rules of Court. Notice of demand presentment, dishonor and protest are hereby waived.


WE have hereunto set our hands, this 27th day of January 2006 in the City of Dumaguete, Oriental Negros, Philippines.



STEPHEN R. SERENCIO        MARIA CORAZON M. SERENCIO



_______________________         ___________________                 Witness                                           Witness
   







Robert

Jij hebt tenminste wel een uitkering daar Creek, dat heeft niet iedereen, dus waarom zou je daarover klagen.
Je hebt geleefd en wat fouten gemaakt, zijn in Nederland mensen met een uitkering die het veel slechter hebben, ook in die jaren dat je aan de drank zat heb je genoeg meegemaakt.
Voorlopig zitten de meesten nog allemaal hier, ik zou er dolgraag willen zitten daar.
Ben nog niet in de plaatsen geweest waar jij woont, maar zal dat zeker eens gaan bezoeken.
Niet teveel denken had ik maar dit en had ik maar dat, het gaat zoals het gaat.