Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Worden ze dikker?

Gestart door Fail_over, dinsdag 9 november 2010, 10:50:56

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Worden Fhillipijnese vrouwen dikker, steviger als ze een relatie hebben met een kano?
En zo ja waarom? En zo nee, waarom niet?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Bulldozer

Ja, maar na 9 maanden zijn ze opeens weer slank.  :weetikniet:

boomerang

Citaat van: Fail_over op dinsdag  9 november 2010, 10:50:56
Worden Fhillipijnese vrouwen dikker, steviger als ze een relatie hebben met een kano?
En zo ja waarom? En zo nee, waarom niet?

Ze worden dan inderdaad dikker door het veranderde menu.

Immers i.p.v. rijst met een gedroogd- of gekookt visje komen er fatsoenlijke maaltijden op tafel. Bovendien word water dan veelal vervangen door frisdranken en slapen ze op een matras in plaats van een soort bamboe vlonder.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

yepyep

Moeilijke vraag, verschilt per persoon.

Ligt volgens mij puur aan de eetgewoonte, lichaamsbeweging en de bouw van het lichaam.

Rijst, vis en water will do F_O.


;) Geintje natuurlijk.. Maar lichaamsbeweging en minder vet het eten zijn meestal wel de tips die je hoort.

En minder bier drinken..



Kano

F_O, volgende keer toch maar een weegschaaltje voor muppie kopen  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Fail_over

Citaat van: Kano op dinsdag  9 november 2010, 12:44:56
F_O, volgende keer toch maar een weegschaaltje voor muppie kopen  :lachen:

Ik had het niet over Mup. Een kennis van me klaagde erover. Maar Mup is gewoon..., klein en lekker.  ga ik niet over uitweiden.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Alleer je een vriendin gaat nemen, en je hebt plan haar voor lang te houden dan ga ik normaal eerst even proberen uit te vinden of de zusters (niet altijd waar, kan verschil in zitten) maar speciaal de MOEDER dik is en op welke leeftijd die op dat moment is.
" Meestal" als de mopeder dik is dan heb je grote kans dat de erfelijkheid er is dat ook de dochter(s) dik worden.
Maar dan nogmaals: die vlieger gaat niet altijd op maar vaak werkt die veronderstelling wel als je dat voor meerdere jaren gaat observeren.

Zeker de voeding telt en zodra ze bij een buitenlander aan de tafel eten dan heb je zeker kans dat ze gewicht gaan toenemen.

Ik vraag mijn huishoudsters weleens " Waarom eten jullie 3 borden rijst? Daar zitten bitter weinig mineralen en vitaminen in".  Antwoord: "Ja we vinden het lekker".
Geen vragen meer edelachtbare, het OM rust in haar zaak.

Ik heb een goede weegschaal en al het vrouwelijke volk wat hier over de vloer komt wordt regelmatig gewogen.


boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag  9 november 2010, 15:13:52
Alleer je een vriendin gaat nemen, en je hebt plan haar voor lang te houden dan ga ik normaal eerst even proberen uit te vinden of de zusters (niet altijd waar, kan verschil in zitten) maar speciaal de MOEDER dik is en op welke leeftijd die op dat moment is.
" Meestal" als de mopeder dik is dan heb je grote kans dat de erfelijkheid er is dat ook de dochter(s) dik worden.
Maar dan nogmaals: die vlieger gaat niet altijd op maar vaak werkt die veronderstelling wel als je dat voor meerdere jaren gaat observeren.

Zeker de voeding telt en zodra ze bij een buitenlander aan de tafel eten dan heb je zeker kans dat ze gewicht gaan toenemen.

Ik vraag mijn huishoudsters weleens " Waarom eten jullie 3 borden rijst? Daar zitten bitter weinig mineralen en vitaminen in".  Antwoord: "Ja we vinden het lekker".
Geen vragen meer edelachtbare, het OM rust in haar zaak.

Ik heb een goede weegschaal en al het vrouwelijke volk wat hier over de vloer komt wordt regelmatig gewogen.



Je zou natuurlijk ook kunnen opteren voor een wat ouder exemplaar, dan weet je in ieder geval wat hoe ze er op oudere leeftijd uitziet   :biggrinn:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

stip66

Als ik hier zo in het cetrum van Antwerpen rondkijk, zie ik zelden een " mollige " Filipina. Straffer nog, ik zie regelmatig dames die de halve eeuw overschreden hebben met een fantastisch figuur, waar vele Belgische madammen die 20 jaar jonger zijn enkel maar van kunnen dromen.

Je hebt inderdaad ook Michelin types, dit hebben ze meestal zelf in de hand doordat hun eetgewoonte niet verandert is in quantiteit, doch in qualiteit.

Ze zuipen cola en zoetigheden tegen de sterren op en verkiezen vettige vleessoorten boven runds of kalfsvlees.

De ( vettige ) gerookte makreel dient eerst te worden gebakken in een zee van boter alvorens te worden gegeten.

Als je daarentegen zelf een beetje gaat koken, heb je het zelf in de hand door afwisseling in de maaltijden.

Patatten, friet, pasta, soep, rijst, kip, varken, lam, rund, kalf, vis, ( seizoen ) groenten, worden hier in random volgorde klaargemaakt.

Voor alles geldt hetzelfde, eet wat je wil, maar eet met mate ( Maes Pils )

Ik hou persoonlijk ook niet van " dik ", maar als ik een anarexia figuur zie, is mijne appeteit ook over.

Budgie

@ Stip Dan wonen er in Antwerpen zeker andere Filipina dan hier Of wil je ze niet zien Er wonen er hier ook slanke maar de meeste zijn na een paar jaar hier wonen aardig aangekomen.Zeker als ze een paar kinderen hebben

Ik denk dat het komt omdat ze net als velen Hollaandse teveel eten en zoete dranken gebruiken. Maar hoeveel mannen worden als ze ouder worden ook niet dikker kijk maar op dit forum
Gelukkig is de mijne nog steeds slank maar dat is ook een slechte eter.Alleen s àvonds redelijk maar de hele dag maar van die muizebeetjes
Getting older beats the alternative -dying young