Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Worden ze dikker?

Gestart door Fail_over, dinsdag 9 november 2010, 10:50:56

Vorige topic - Volgende topic

Digos


bananacreek....ze zijn wel niet dik maar wel met velen, kunnen er ook nog klanten binnen?

:lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

Budgie

Citaat van: Digos op woensdag 10 november 2010, 22:25:37

bananacreek....ze zijn wel niet dik maar wel met velen, kunnen er ook nog klanten binnen?

:lachen:


@ Digos vind er toch wel dat er tussen zitten die dat wel zijn maar ja dat is net wat je dik vind Weet wel dat mijn asawa daar op zou vallen in slankheid En maak je geen zorgen dat er geen klanten naar binnen kunnen Daar maken ze wel ruimte voor

Wat betreft het hebben van kinderen Bij sommige kan je het duidelijk zien maar er zijn er ook waar je inderdaad na verschillende kinderen niets van ziet Ken een Nederlandse vrouw van 60 met 16 kinderen welke er uitziet als 40 en nog steeds een mooi figuur heeft
Maar ik ken ook een Filipina die nadat ze hier nog maar 3 jaar woont zeker 30 kg is gegroeid zonder kinderen en van volslank is veranderd in echt dik
En mijn eigen asawa is nog steeds erg slank met 167 en maar 45 kg Mag van mij gerust iets groeien maar ja hou van haar omdat ze erg lief en zorgzaam is en voor de rest ach vind ik niet zo belangrijk
Getting older beats the alternative -dying young

Digos


Er mag wel wat vlees aan het been zitten hé.....buto't balat is ook niet alles.

En och ja....toen ik 18 was en het regende moest ik ook met men armen gespreid rondlopen op straat of ik spoelde mee weg door het rioolputteke.

Dat je met de jaren wat aankomt is normaal voor ons als voor hen.

Voor de filippino's schilt het ook nog wel een beetje met de andere eetgewoonte hier en ook de overvloed.

Ha ha ha....men asawa mag ook nog wat groeien, maar dan wel in de hoogte liefst  :lachen:

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

Amice

Citaat van: Mawibata op woensdag 10 november 2010, 07:52:47
Citaat van: Amice op woensdag 10 november 2010, 03:42:34


Ik heb in mijn kennissenkring velen rondlopen die kinderen hebben maar daar zie je niks aan.
Zelfs 1 met 4 kinderen, die jij gegarandeerd op 18 jaar schat en stellig zult beweren dat het onmogelijk is dat ze kinderen heeft. Zelfs niet na een diepgaand antropologisch onderzoek  



:picsplease:           :picsplease:         :happy2:

Ik zie ze niet zo vaak meer, maar zal er aan denken,als ze weer eens om me nek hangt.  :kiss2:
Ze is nog zoekende trouwens.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


boomerang

Hugh Hefner zou jaloers op jou zijn bij het zien van al deze tropische parels........ :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Phille

Misschien moet ik toch maar eens overwegen daar te gaan wonen, ik denk dat alle ongemakken snel vergeten zijn met al het moois dat de natuur daar te bieden heeft  :lachen: ... zou ik wel trouwen  :ikkeniebegrijp:  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Robert

Niks mis mee Creek met die vrouwen dan, wel een apart voetbalspel zag ik staan.

Fail_over

Tja, daar moet ik toch ff op reageren, omdat ik het topic gestart heb.

Niet dat ik iets tegen heb op de wending. Echt een lust voor het oog. ja!  :thumb: :lachen:

Ik startte het topic omdat ik van foto's van mijn asawa's vriendinnen zag dat sinds zij een relatie met een kano hadden, ziender ogen dikker zijn geworden.
Niet steviger, zwanger, maar echt dik.

Maar ja. Zoals gezegd, ik heb geen probleem met je foto's Creek!, blijf maar posten!  :happy:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luke

Dat klopt FO!
Als ik die foto's van Filipijnse feestjes in BE of NL zie, zijn de filipijnse dames over het algemeen ook veel ronder....