Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: TheDolphin op zaterdag 16 november 2013, 00:21:33
Citaat van: Benincebu op vrijdag 15 november 2013, 13:30:18
Echt verse melk is er ook, ongeveer 3 dagen houdbaar, maar kost nu 126php per liter.
Zit in plastic fleesen en smaakt echt als verse melk, is ook niet gepasteuriseerd (of andersom).
Heb het een hele tijd gedronken toen het nog 75php was, maar in een paar maanden tijd is prijs hard omhoog gegaan.

Ja precies er moet wel onderscheid gemaakt worden tussen echte verse melk die je maar drie dagen goed kunt houden en houdbare melk. Daar zit wel een groot verschil van smaak in. Die aanduiding Fresh Milk op de pakken houdbare melk klopt ook niet en het zou ze sieren in de Phils dat alleen voor echte verse melk te gebruiken denk ik. Dus best goed als die wet er komt denk ik dan. In zo een warm land als de Filippijnen is het ook erg moeilik om het lang goed te houden die verse melk lijkt me. Daarom zal het wel zo duur zijn. Die houdbare melk drink ik wel als er geen echte melk is te krijgen want dat is altijd beter dan geen melk. Die Nestle vind ik niks en Alaska is al beter daar heb je ook nog een variant sweet milk van die best goed te doen is. Maar van de houdbare melk (en ik heb ze allemaal geprobeerd denk ik) vind ik Cowhead (84 php per liter) nog het lekkerst. Daar staat ook op Pure Milk. Want het helpt om op dat soort aanduidingen te letten. En ook even het verhaaltje op het pak lezen met de uitleg wat voor melk het nou precies is.



Niet te vinden in Lee Plaza, dan maar in Robinsons proberen morgen?

Alleen JOLLY COW.............. :denk: :denk:


bananacreek


bananacreek

#12934
.



:denk: :denk: :denk:............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:....... :weetikniet: :weetikniet:


Now I know where Abraham got the MUSTARD from.............  :jajaja: :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dit is zijn laatste?......zegt hij wel vaker......zei ik ook altijd....kom niet meer naar mij om geld te lenen........ :lachen: :lachen:

LEES BETREFFENDE DE GENERAL MACHO...... :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:




bananacreek

#12938
.









"You can change the direction of typhoons....now.... can you bring them also back to life bisshop?"............. :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

#12939
Zag net een half uur durende documentaire zoals door de BBC gemaakt in Tacloban en daar is de BBC altijd goed in geweest.

Ook een Britse meteoroloog (of zoiets) die met behulp van computer animation (zeer goed) uitlegde hoe deze typhoon was ontstaan door drie clusters van wolken...en dat er in de toekomst wellicht meer van deze typhoons zouden kunnen ontstaan en weer westelijk naar de  :smiley-philippines: zouden kunnen gaan...........

Dat is me een ellende daar in Taclobo...wat ik me tot vandaag nog niet zo had voorgesteld............ :negatief: :negatief:

:denk: :denk: @ Pippo..........nu zie je toch dat ook een Klootzak serieus kan zijn?....... :jajaja: :jajaja:... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :welcome:







De Britse reporter stond op de ballustrade van het cultural centrum in Tacloban en liet de markering zien hoe hoog het water was gekomen en dat was bijna 7 meters..........