Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Msgr. Tulabing was net op de tv........vertelde dat hij waarschijnlijk volgend jaar zal gaan proberen om een kleinere typhoon van richting doen veranderen?

Met oefening baart men kunst?......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:.. :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

Open note aan Joe Ma Sison op de Biltstraat 1 in Utrecht:





Vandaag is de  :smiley-philippines: army @ PNP op RED ALERT in Tacloban en moeten ze in plaats van slachtoffers te helpen en looten te voorkomen.... posities innemen omdat er elementen zijn waargenomen die de NPA members zouden zijn.... :jajaja: :jajaja:

U woont in hetzelfde blok van de Biltstraat als mijn jongere broer en ik ga hem binnenkort bezoeken......heeft u zin dat ik bij u even een kopje thee kom drinken?.................. :denk: :denk:.... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:... :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

Waar blijft de NDF/NPA nu met de hulp in Tacloban en andere plaatsen?

Signed: Een Klootzak.... :jajaja: :jajaja:




http://pinoyweekly.org/new/2013/09/on-corruption-and-mass-protests-interview-jose-ma-sison/

bananacreek


bananacreek

Goed nieuws.... :happy: :happy:

Ik heb het wereldkampioenschap vogelverschrikker gewonnen........... :happy: :happy: :happy: :happy:


Zeep?...







antzan

Creek , ik dacht dat Sison  weer terug was in de Filippijnen . Dat hij zelf was vertrokken voordat hij gearresteerd werd . Ik kan het mis hebben .  Maar ik heb altijd al gezegd : deze smeerlap hoort hier niet thuis .
Hier in Heerlen lopen ook 2 zogenaamde vluchtelingen . Uitkering , maar fotograaf op Filippijnse
feestjes . Zwart werk dus , en hij is niet goedkoop met zijn foto,s .
De eerst keer dat ik hem zag , jaren geleden , heb ik hem weggestuurd .
Maar nu kom ik niet meer op deze feestjes . Allemaal haat en nijd tussen de gewone werkenden , of dikke auto,s
bij de niet werkenden . Liggende .

Foodmaster

bananacreek

Ik denk dat hij nog hoog en droog in Utrecht zit en een  :nederlandsevlag: bijstand krijgt.... :negatief: :negatief:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jose_Maria_Sison



Had het dan wel zo geweest dat hij terug zou komen naar de  :smiley-philippines: dan had hij daar een "vrijpas" voor nodig want hij staat nog steeds zeer hoog op de "most wanted" list samen met Louis Jalandoni die ook in Nederland zit.

Nederland is altijd een vrijhaven geweest voor dat soort mensen en worden met open armen ontvangen.

Hij werd in 2007 in Utrecht gearresteerd en heeft in het Huis van Bewaring in Scheveiningen gezeten maar na een paar maanden werd hij weer vrijgelaten....volgens sommigen allemaal doorgestoken kaart met behulp van de politiek in cassablanca ...(sorry...ikke bedoelen Den Haag)........... :lachen: :lachen:



Hij geniet van zijn feesten in Nederland terwijl zijn NPA "strijders" op de Filipijnen op slippers lopen in de jungle.





Brother Louis Jalandoni (katholieke priester)
(rijd in nederland in een grote Mercedes rond)


bananacreek


bananacreek

Ukay Ukay...deze kleding was ok bestemd voor slachtoffers maar worden hier verkocht .......... :lachen: :lachen:


bananacreek



Weet het nog niet want het papier zat op de gesloten ingang geplakt en dus moet ik bivakeren tot sluitingstijd...maar het kan zijn of de masagge parlor of de dentist...............wordt spannend...en een goede voor inspetor clusseau...