Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek




Hier verkopen ze lekkere pannekoekjes voor 5 pesos en morgen even een foto..........vergeten.. :ikkeniebegrijp:

bananacreek

#12973



.

bananacreek

BIR Dumaguete.............snelle service zolang je maar de juiste mensen kent......... :thumb: :happy:



Ja,.. :denk: :denk: :denk:...differently - abled persons.............ja, dat is de goede balie voor mij......... :crazy: :crazy: :crazy:






bananacreek

Nu vraag ik me toch af wat er met Sir Kano aan de hand is....dit duurt toch wel wat lang....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

#12976
Kan nu bij TITAN Cebu City (Mandauwe city) de originele canvas + doors kopen voor P3000.......... :denk: :denk: :denk:

Dat weigerde ik toen ik deze jeep kocht in 2003 (ook bij Titan)










Van Internet met original canvas..........




bananacreek

Hier wat oude foto's van TITAN surplus in Mandauwe city



Hier is de originele canvas ook vanaf gehaald......... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Hier ook ............. :denk:

bananacreek

#12978
Maandag avond in den disco was er een Keniaan die hier als "nurse" studeert en deze sambo komt hier altijd biljarten in de disco en is een arrogante gabber die maar zeer weinig besteld.......... :negatief: :negatief:

Plotseling was mijn vrouw ROOSJE op de biljart vloer.............omdat haar zes babies onder de middenbar wonen.......(nee, ik ben de vader niet).......... :jajaja:

Roosje zit op de voorgrond............ :happy: :happy:


De geile Keniaan zag de kat en sloeg met zijn biljart keu naar de kat en miste de kat op een haar na en brak de keu door het midden............... :negatief: :negatief:

Ik zag het en liep naar de Keniaan en zei: " Hoy nigger, try to hit me the same way you hit the F...in cat"

Hij zei: " No I don't want to hit you"

Ik nam mijn SML en ging naast het biljart zitten en begon de man in zijn ogen te staren....en zei later: " Hey mate, if the cat dies I will make sure you will be deported within two weeks"............ :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

Hij vertelde dat hij een trotse Afrikaan was en ik antwoordde dat ze daar in Afrika tot nu toe niet veel geleerd hadden naast elkaar uit te moorden.............. :denk:

Ik ging verder dat ik niets tegen een zwarte had want mijn ex (eerste vrouw) was een Jamaicaanse en daar was ik zes jaar mee getrouwd geweest.....en dat ik ook in een zwart land had gewoond (Jamaica, Richmond, St. Mary).........toch maar goed dat we gescheiden waren want een aantal jaren later werd ze zo dik als een ...... :weetikniet: :weetikniet:
Maar geen slecht karakter....ikzelf was het probleem........ :crazy: :crazy:.. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :atyourservice:



Toen hij zag dat ik het meende en dat ik nog twee SML opentrok kwam hij naar mij toe en bood zijn verontschuldigingen aan en gaf toe dat hij de kat niet had moeten aanvallen, maar hij beweerde dat de biljart vloer geen plaats was voor een kat................. :weetikniet: :weetikniet:

Een uur daarvoor was het een blanke Amerikaan die een andere blanke aanviel vanwege een hoertje............... :lachen:

Zo is er iedere week weer wat anders............... :jajaja: :jajaja: :benweg:




bananacreek

Je moet natuurlijk nooit Nigger zeggen tegen een Amerikaanse neger ................ :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: