Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

BAWAL betekent VERBODEN.............niet toegestaan...... :run: :run: :run:


bananacreek

Gisteravond om 22.15 al een zeer volle disco en er zat een blanke tussen die met zijn benen over de bank lag en weigerde om die poten in te trekken als het publiek passeerde.......smerige klotenlikker..... :negatief: :negatief:

Ik zou hem graag voor zijn gare kop willen stampen.... :lachen: :lachen:


kristof19

Citaat van: bananacreek op zaterdag 16 juli 2016, 14:55:18
Gisteravond om 22.15 al een zeer volle disco en er zat een blanke tussen die met zijn benen over de bank lag en weigerde om die poten in te trekken als het publiek passeerde.......smerige klotenlikker..... :negatief: :negatief:

Ik zou hem graag voor zijn gare kop willen stampen.... :lachen: :lachen:



Ah ok, u hebt mij toch opgemerkt gisteren  :lachen: :lachen:

bananacreek

Ja, inderdaad en u mag ook wel eens naar de kapper gaan..... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:


kristof19

Citaat van: bananacreek op zaterdag 16 juli 2016, 15:24:21
Ja, inderdaad en u mag ook wel eens naar de kapper gaan..... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Mijn excuses dan maar voor mijn gedrag van gisteravond maar ik was verbouwereerd omdat je mijn verzoeknummertje niet wilde draaien in de disco. Ik dacht dat je me negeerde....
http://www.google.be/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0ahUKEwihu4KMi_jNAhWM8RQKHRExDycQtwIIPTAE&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.be%2Fwatch%3Fv%3DXe14D63CMM4&usg=AFQjCNE0_5F0yv2dVatztO68gHhM2HUUKA

bananacreek

Nee...ik was off-duty gisteravond en ging ook even bij de twee andere discos spioneren en ik geef ze niet meer dan 7 maanden voordat ze het onderspit delven.............


bananacreek

Zie het al gebeuren...... :denk: :denk: :lachen: :lachen:

Coup de 'Etat in Nederland.....Boer Koekoek neemt de regering van Comrad Rutte over..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Allereerst ga ik den doodstraf invoeren en theedrinken verbieden op straffe van 20 jaar gevangenis.... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice: :thumb: :thumb: :happy:

Budgie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 16 juli 2016, 15:47:48
Zie het al gebeuren...... :denk: :denk: :lachen: :lachen:

Coup de 'Etat in Nederland.....Boer Koekoek neemt de regering van Comrad Rutte over..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Allereerst ga ik den doodstraf invoeren en theedrinken verbieden op straffe van 20 jaar gevangenis.... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice: :thumb: :thumb: :happy:



Hendrik Koekoek (Hollandscheveld, 22 mei 1912 – Bennekom, 8 februari 1987), bijgenaamd Boer Koekoek, was een Nederlands landbouwer en politicus.
Wikipedia

Toch knap als je het bijna 30 jaar na je dood een staatsgreep kan plegen  :jajaja: :jajaja: :benweg: :lachen:
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek


bananacreek