Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Dat zopu dan een Maxi-burst zijn volgens weerkundige Pierrevanwies

Kan er niets van vinden en dit is de enige maxi-burst die ik kan vinden.............. :denk: :denk: :denk: :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run:


bananacreek



Het begon hier in Dumaguete PLOTSELING tegen 15.40 (of zoiets) en ik zat in een pedicap naar de disco en plots begon het zeer sterk te waaien en het zand werd van de grond gezogen en werd in spiralen wegegespoten....ongelijk...en het duurde maar een minuut of 20..... :run: :run: :run: :benweg: :benweg: :benweg:

Het lid Pierrevanwies zei dat ze allemaal naar buiten gingen omdat ze bang waren dat het huis verwoest zou worden........... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

Wat als zoiets gebeurd en je zit in een kleine banka op zee?... :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek


bananacreek



Die Chinezen gaan dat niet opgeven zonder slag of stoot.... :denk: :denk:




bananacreek

Camera weer teruggebracht voor repair want nu werkte de auto-focus niet................ :run: :run:

Inmiddels vandaag begonnen met de application voor een 15Mb Globe Tattoo internet DSL connection.

Nu is er een 3Mb business connection......(wat voor een business?...ouwehoeren..praatjes maken enz.)

Er kwam een man in een Globe T-shirt die er de ballen van af wist en niet eens het verschil wist tussen een STATIC en een DYNAMIC IP address.... :confused2: :denk: :denk: :negatief: :negatief:

Nu beweerde hij eerst dat je voor de 10 en 15 Mb connection een business permit zou moeten aanvragen maar ik zei: "Man your company advertises HOME DSL Connection" .......

Ok nu zou ik naar de BIR moeten om een ITC (incom tax clearance) aan te vragen maar dat kan niet want ik heb geen enkel inkomen op de Filistijnen...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Toen maar naar de bank geweest en een Bank Certification gekregen en daar zullen ze dan maar genoegen meet moeten nemen en zonder ACR en ICR krijg je ook geen internet plan op naam als foreigner...maar dat heb ik dan wel... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Later tekste dezelfde man dat mijn bunker op een afstand van 1,6 km van het onderhavige cabinet is en dus alleen maar een 10Mb aagesloten zou kunnen worden hetgeen ik dan maar zal doen en dan heb je een "USER LIMIT" tot max. 80Gb per maand en heb je dat bereikt dan gaan ze de verbingdings snelheid afknijpen....(15Mb connection tot op een afstand van 1km vanaf het cabinet)..maar op internet heb je calculators waarbij je zo'n beetje de zaak kan berekenen hoeveel je per maand gebruikt zoals in deze link:







Morgen komt de man de papieren ophalen en dan zouden ze op maandag kunnen instaleren met een geheel nieuwe kabel en dan de 3 Mb een week extra houden om te kunnen vergelijken.....

Wat een dwijl was dat............ :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run: :confused2: :confused2: :confused2:





http://www.cableone.net/Docs/datacalculator.html#

bananacreek

De gabbers die in dit "distribution cabinet" wonen betalen geen huur en hebben free internet.... :lachen: :jajaja: :run: :run: :run:



bananacreek


bananacreek


bananacreek

Krijg net een text waarin stond aangegeven dat ze alleen maar een 5 Mb connection kunnen aansluiten......stelletje pingpong ballen...... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Als je dat doet dan heb je een 60Gb user cap per maand en met mijn "oude" 3Mb business connection voor 2405 pesos heb ik helemaal geen user-cap.......dus gezegd dat ik mijn papieren terug wil hebben op maandag....stelletje Kloothonden ....op het laatste moment...dit is dan een voorbeeld van organisatie...maar ze zijn nog niet klaar met mij......even laten sudderen en zinken en dan klagen....maar dat zal ook geen flikker helpen....het interesseert hun geen reet..... :run: :run: :run: :run:

Proberen een manager te bereiken?....een email sturen?.... :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Probleem is dat de PLDT hier ook geen connections heeft.....(waar ik woon)...... :denk: :denk: :confused2: :confused2: :confused2: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :thankyoufw5: :thankyoufw5:



Dat is het grote probleem hier als één of twee maatschappijen de zaak uitmaken want die maken dan ook op politiek gebied de zaak uit....DUTERTE wil daar iets aan doen...maar de vraag is hoelang gaat dat nog duren?.............. :confused2: :weetikniet: :weetikniet:

Do not worry my friend bananakloot...change is coming....we will correct those hufters.. :confused2: :confused2: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: